AndroidHealthClinic

Log Jeffa040

Nice Jeff, mistte je al :(!

zet die hossels a stratimannitje!
jewait<3

hoe is het G?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.364
zet die hossels a stratimannitje!
jewait<3

hoe is het G?

Lichamelijk ****ing druk. Rond de 25 uur in de week sport, op school dagen 5 uur per dag reizen, stage bij de landmacht, stage bij een vechtsport club. Dus ik reis van hot naar her om het even spreekwoordelijk uit te drukken.

Lichamelijk ****ing druk. Rond de 25 uur in de week sport, op school dagen 5 uur per dag reizen, stage bij de landmacht, stage bij een vechtsport club. Dus ik reis van hot naar her om het even spreekwoordelijk uit te drukken.

En mentaal? een beetje te bolwerken, of stress je als een gangster die geen strap heeft?:P
Hou je het een beetje vol? ik zou er gek van worden.. al die drukte namelijk.

maar nog wel leuk al die verplichtingen?

• #1.366
En mentaal? een beetje te bolwerken, of stress je als een gangster die geen strap heeft?:P
Hou je het een beetje vol? ik zou er gek van worden.. al die drukte namelijk.

maar nog wel leuk al die verplichtingen?

Het is inderdaad k*t al die verplichtingen, ik ben blij als ik een momentje voor mezelf heb (fap).

Je moet er een beetje de lol in zien, ik hou wel van ouwehoeren dus dat doe ik dan ook regelmatig. Als ik lesgeef bij de landmacht een beetje ouwehoeren met de mannen, op school is het sowieso altijd ouwehoeren. Maar als er gewerkt moet worden dan wel werken natuurlijk, ik kan ook wel serieus werken haha. Maar als het heel de week serieus moest dan zou ik gek worden.

****ing nette trainingen, vind je skullcrushers best wel baas. Krijg je geen last van je ellebogen?

Indrukwekkend Jef. :thumbs: Ga zo door beest!

Die skulls zijn idd erg goed.
De rest ook gewoon man.

Lekker die SLDL ook :thumb:

• #1.370
1x160 squat!

Vandaag heb ik in de gym van Own Sculpterer (Body Impact Gym Geleen) 160 kg gesquat!

Squat:

5 x 70
5 x 90
3 x 100
1 x 120
1 x 140
1 x 150
1 x 160 PR

Ik heb de squat op film gezet voor alle mother****ers die mijn 140 squat al niet geloofde. Ik heb echter geen shizzle om het filmpje op de pc te zetten dus moet ik dit filmpje even naar een maat van me sturen zodat hij het op de pc zet.

Het filmpje zien jullie binnenkort verschijnen.

haha je gaat ze allemaal voor het blok zetten, toppie.:thumb:

160 :eek: ****ing nice man

Holy shit, 160kg... De t*ring dude, insane! Ik kijk stiekem toch wel uit naar dat filmpje :D

K*tventje! Hete adem!
Maar dat is alleen maar goed.

Ben wel benieuwd naar het filmpje, geloof er geen zak van...:grumble:

Hahahaha nice Je-f-f-a :D!
Ben benieuwd nach der filmpske.

Awesome Jef. Daar moet ik wel wat aan doen natuurlijk eh? Ik moet je wel blijven ownen hahaha :rolleyes:
full, par...below par...? Benieuwd naar je uitvoering... :)

Laatst bewerkt:
****ing nice ben wel benieuwd naar de diepte, owee als het een ex-Kwark-Squat is.. :roflol:

Nice 160kg squat!! Top dat je een filmpje ervan post!

Bruut!

netjes man die squat

Terug
Naar boven