Fitness Seller

Log Jeffa040

dan drink je te traag jef ;)ik doe s'ochtends altijd 500-600ml melk en 75-100gr brinta in een shaker. Echter gelijk na de eerste keer shaken meot je het opdrinken en niet wachten :D

Ik zit potverdomme al dagen met m'n brinta te vechten. Als ik 50 gram brinta met 500 ML melk koud wil drinken dan wordt het dikke pap wat niet meer te drinken is.

Hoe lossen jullie dit op?

ik pak sowieso sochtends mijn brinta normaal. lekker dik dus.

maar met shake doe ik 600ml melk + 60gr whey + ~40-50gr brinta en dan roeren en doordrinken.

en voordat je een slok neemt telkens even roeren

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.603
Update pic;

Most Muscular @ 82 kg - 182 cm, trainingstijd 1,5 jaar.

344z4o4.jpg

dan drink je te traag jef ;)ik doe s'ochtends altijd 500-600ml melk en 75-100gr brinta in een shaker. Echter gelijk na de eerste keer shaken meot je het opdrinken en niet wachten :D

+1, direct na shaken in shakebeker je giegel open zeteen, en direct (in 1 keer) naar binnen kegelen. :thumbs:

Damn, dat begint er bruut uit te zien makker. Mooi fysiek, goed massa al. Flinke armen en traps.

Gunshowwww!
Echt het fysiek van een hosselaar.

nice pic Jeff!
deed die man trouwens ook aan insect?

• #1.607
+1, direct na shaken in shakebeker je giegel open zeteen, en direct (in 1 keer) naar binnen kegelen. :thumbs:

Damn, dat begint er bruut uit te zien makker. Mooi fysiek, goed massa al. Flinke armen en traps.

Gunshowwww!
Echt het fysiek van een hosselaar.

Thx.

nice pic Jeff!
deed die man trouwens ook aan insect?

Huh, wut?

BOEM!! Begint er inderdaad echt bruut uit te zien. Als je borst nu ook nog wat beter uitkwam op deze foto zou het af zijn. Aangezien dat je sterkste punt is.

Armen en traps zijn heel goed. En schouders niet meer uit verhouding imo. Netjes gewerkt man!

Ik zit potverdomme al dagen met m'n brinta te vechten. Als ik 50 gram brinta met 500 ML melk koud wil drinken dan wordt het dikke pap wat niet meer te drinken is.

Hoe lossen jullie dit op?

Meteen opdrinken na het mengen.

Ik heb nu die bulk oats (haver) van XXL, die is beter dan brinta en mengt wel goed, alleen echt niet te zuipen. Maargoed dat is die brinta ook niet en we zijn geen k*tjes dus dat is het probleem niet.

Foto ziet er goed uit baas, armen gaan lekkah!

• #1.612
BOEM!! Begint er inderdaad echt bruut uit te zien. Als je borst nu ook nog wat beter uitkwam op deze foto zou het af zijn. Aangezien dat je sterkste punt is.

Armen en traps zijn heel goed. En schouders niet meer uit verhouding imo. Netjes gewerkt man!

Meteen opdrinken na het mengen.

Ik heb nu die bulk oats (haver) van XXL, die is beter dan brinta en mengt wel goed, alleen echt niet te zuipen. Maargoed dat is die brinta ook niet en we zijn geen k*tjes dus dat is het probleem niet.

Foto ziet er goed uit baas, armen gaan lekkah!

Thanks!

Ik zal het onthouden die bulk oats, ik zit momenteel helaas krap in kas en moet sparen i.v.m. zomervakantie.

Ziet er goed uit indd. Dikke traps in ieder geval! :D Goede resultaten gozer, mag je trots op zijn!

• #1.615
Potverdomme hoerige k*t zooi.

Vanmiddag een brommer ongeluk gehad, ik reed op het fietspad, een auto sloeg af en had mij niet gezien. Gelukkig remde ik op tijd waardoor ik vaart minderde. Toch schoof ik over de motor kap heen. Mijn knie is verbrijzeld, voor de rest flinke schaafwonden, ik heb echt geluk gehad.

Waarschijnlijk kan ik nooit meer 100% squaten, mijn carriere bij het leger is ook erg twijfelachtig nu.

het is je niet gegunt jeffa, eerst je rug nu dit, laten we alle en vooral jij maar hopen dat je uiteindelijk toch nog kunt (redelijk) squatten..

k u t ste is nog je carriere!

Jezus man wat heftig. Ik maak me zelf ook vaak schuldig aan het niet zorgvuldig kijken over de schouder. Suc6 met je herstel.

Sterkte!

Heb je al wat minder pijn dan vanmiddag toen ik langsgekomen was?

Weet je al hoe je het aan gaat pakken qua carriere? Want dat zal ook niet helemaal lukken zo...

Minder erg maar zeker ook zonde van je brommer..

Nogmaals sterkte kerel!

Balen man, sterkte ermee

Terug
Naar boven