Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit potverdomme al dagen met m'n brinta te vechten. Als ik 50 gram brinta met 500 ML melk koud wil drinken dan wordt het dikke pap wat niet meer te drinken is.
Hoe lossen jullie dit op?
dan drink je te traag jefik doe s'ochtends altijd 500-600ml melk en 75-100gr brinta in een shaker. Echter gelijk na de eerste keer shaken meot je het opdrinken en niet wachten
![]()
+1, direct na shaken in shakebeker je giegel open zeteen, en direct (in 1 keer) naar binnen kegelen.
Damn, dat begint er bruut uit te zien makker. Mooi fysiek, goed massa al. Flinke armen en traps.
nice pic Jeff!
deed die man trouwens ook aan insect?
Het was wel opvallend dat hij zei dat hij veel verstand heeft van vlora en vauna, meer dan bijvoorbeeld een bioloog.
Ik zit potverdomme al dagen met m'n brinta te vechten. Als ik 50 gram brinta met 500 ML melk koud wil drinken dan wordt het dikke pap wat niet meer te drinken is.
Hoe lossen jullie dit op?
BOEM!! Begint er inderdaad echt bruut uit te zien. Als je borst nu ook nog wat beter uitkwam op deze foto zou het af zijn. Aangezien dat je sterkste punt is.
Armen en traps zijn heel goed. En schouders niet meer uit verhouding imo. Netjes gewerkt man!
Meteen opdrinken na het mengen.
Ik heb nu die bulk oats (haver) van XXL, die is beter dan brinta en mengt wel goed, alleen echt niet te zuipen. Maargoed dat is die brinta ook niet en we zijn geen k*tjes dus dat is het probleem niet.
Foto ziet er goed uit baas, armen gaan lekkah!
Ziet er goed uit indd. Dikke traps in ieder geval!Goede resultaten gozer, mag je trots op zijn!