Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Potverdomme hoerige k*t zooi.
Vanmiddag een brommer ongeluk gehad, ik reed op het fietspad, een auto sloeg af en had mij niet gezien. Gelukkig remde ik op tijd waardoor ik vaart minderde. Toch schoof ik over de motor kap heen. Mijn knie is verbrijzeld, voor de rest flinke schaafwonden, ik heb echt geluk gehad.
Waarschijnlijk kan ik nooit meer 100% squaten, mijn carriere bij het leger is ook erg twijfelachtig nu.
Sjemig kerel.... Hier schrik ik wel ff van...Goed, gister nieuw PR: 180 kg squat. Staat op film, een vriend van me upload het morgen.
echt klote man.
Maar hoe kan je nu 180kg squatten met een verbrijzelde knie?
Potverdomme hoerige k*t zooi.
Vanmiddag een brommer ongeluk gehad, ik reed op het fietspad, een auto sloeg af en had mij niet gezien. Gelukkig remde ik op tijd waardoor ik vaart minderde. Toch schoof ik over de motor kap heen. Mijn knie is verbrijzeld, voor de rest flinke schaafwonden, ik heb echt geluk gehad.
Waarschijnlijk kan ik nooit meer 100% squaten, mijn carriere bij het leger is ook erg twijfelachtig nu.
ok ik denk het volgende;