MuscleMeat

Log Kraft

Bezoekers in dit topic

toch maak je goeie progressie - atg blijft zwaar - nice weekend

Jij ook! Drukke week gehad. Niet veel kunnen trainen. dus komende dagen maar inhalen.

Voordat ik je comment over squat las, dacht ik, goeie squat! Ik kan me nog herinneren dat je nog niet eens zo lang geleden klaagde over je squat.. Je bent dus echt wel hard vooruit gegaan.
Ik vind trouwens het hele lijstje sterk.
Is nog steeds gay voor m'n trainingsjaren en m'n bw. Toch bedankt!
 
Jij ook! Drukke week gehad. Niet veel kunnen trainen. dus komende dagen maar inhalen.


Is nog steeds gay voor m'n trainingsjaren en m'n bw. Toch bedankt!

Iedereen heeft z'n sterke en zwakke punten. Er zit goede progressie in en daar gaat 't om.
 
Iedereen heeft z'n sterke en zwakke punten. Er zit goede progressie in en daar gaat 't om.

Dat wel ja, idd.

Deadlift 3x3 170/195/215 (laatste set mixed)
Mp 3x3 60/72.5/82.5 (1)+(1)+(1)
Pull ups 3x15 kilo + bw 109

Deadlift ging easy. Ik denk dat de presses van gisteren invloed hebben op de fails van de mp. Misschien toch is een dagje rust er tussen houden.
Assistance geskipt ivm energie besparen voor 5x5 dag morgen.
 
Keurig weer toch! Misschien inderdaad goed idee om dagje rust te pakken, vorige keer was het ook al met je MP. Dan nog vind ik het een zeer net gewicht wat je pakt.
 
Keurig weer toch! Misschien inderdaad goed idee om dagje rust te pakken, vorige keer was het ook al met je MP. Dan nog vind ik het een zeer net gewicht wat je pakt.

Haha, vandaag staan er weer presses op het programma namelijk 5x5 benchpress, maar die druk ik wel weg met dat gewicht.
 
Deadlift 5x5 145/155/165/180/190 (alles pronated)
Military press 5x5 50/57.5/62.5/67.5/72.5 (4)
Wide grip pull ups 5x5 bw 109

Deadlift was een killer. Jammer van de press. Voel wel dat ik 4 dagen achtermekaar heb getraind, haha. Nu maar ff paar daagjes herstellen.
 
Damn, 190 pronated. Sterk hoor!
Van je MP is ook niet zo vreemd. Vr: BP; Za: MP; Zo: BP; Ma: MP. Niet gek dat je schouders moe zijn bro.
 
Damn, 190 pronated. Sterk hoor!
Van je MP is ook niet zo vreemd. Vr: BP; Za: MP; Zo: BP; Ma: MP. Niet gek dat je schouders moe zijn bro.

Haha idd, ze zijn niet alleen moe maar ook verbrand!
 
Squat 3*3 107.5/125/140
Benchpress 3*3 97.5/115/130 (2)+(1)
Bor 3*3 90/100/110
Legcurl 3*8 70

Gisteravond was ik in België dus kon niet trainen ook al stond het wel in de planning. Van t weekend maar weer inhalen, is niet anders. Ik had slecht gegeten en voelde me wat slapjes, maar de squat ging wel goed. Benchpress was jammer, de derde set voelde ik me goed tot de laatste rep toen kwam er kramp in mn ham en kon m net niet uitstoten. Daarna nog een reppie gedaan en die lukte wel. Morgen wel gewoon 3*82.5 mp proberen. Ik zie wel hoe het gaat.
 
Al met al toch een nette training bro! Ik hoop dat je je MP morgen redt, in ieder geval succes!

Wat je vraag over de EK-pool betreft, ik weet helemaal 0,0 van voetbal ;)
 
Al met al toch een nette training bro! Ik hoop dat je je MP morgen redt, in ieder geval succes!

Wat je vraag over de EK-pool betreft, ik weet helemaal 0,0 van voetbal ;)

Ja, zit me nu vol te snaaien en ga zo pitten, dus heb wel vertrouwen in de training.

Ach, de bal is rond. Ook al kies je Griekenland als eindwinnaar. Het kan!
 
Ja, zit me nu vol te snaaien en ga zo pitten, dus heb wel vertrouwen in de training.

Ach, de bal is rond. Ook al kies je Griekenland als eindwinnaar. Het kan!

Huh?

Ff powernapke voor de 82,5kg MP? :)
 
Mijn opa en oma hadden ook altijd een middag slaapje nodig, ouwe lollie!!! :p
 
Slaap je met je hond :D
Op de bank, ja. Vind ik gezellig. Dan lig ik zeg maar op mn zij en dan ligt hij in mn 'holletje' ;p
Mijn opa en oma hadden ook altijd een middag slaapje nodig, ouwe lollie!!! :p

Kraftje wordt volgende maand 30 dus ik skiet al op. ;) ik was vanochtend om 6 uur op, dus het uiltje dat ik geknapt heb om 3 uur moet kunnen.
 
Back
Naar boven