Yasunni
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

heb push gedaan, met focus op schouders. Allemaal nieuwe oefeningen erbij, da's wel leuk voor de afwisseling.
en 32 lukte ook niet meer

Dat ken ik.. had ik ook.. en dan ook meteen bij een nieuwe gym.Thanks!
Ja klopt, weer nieuwe uitdagingenVoel me nog wel een beetje een sukkeltje als met iets nieuws begin haha (en 't nog niet zo goed doe..), maar dat komt nog wel goed!

in m'n schema staat barbell, maar ik heb uit gewoonte toch de dumbells gepakt haha oeps.

Nou 2 maandjes vind ik al lang!En Marina, ik sport ook nog maar 2 maandjes bij m'n huidige sportschool (en de boel was ook nog eens net verbouwd/verplaatst toen ik daar begon), dus zoeken naar alles haha! Voelt soms zo knullig! Jij zit ook nog niet zo lang bij je nieuwe he? Maar went vast wel snel![]()

dankje!

ga de full squats er zeker in houden!
It's like coïtus, if you don't go deep it doesn't count.
). Push vandaag, met focus op borst.
lukt nog steeds niet, bah
Mensen met een kleine pielemuis squatten niet
die doen een 7 daagse bicep/borst split.
ging wel lekker, wel zwaar, was na de training helemaal op. Wilde nog bicep curls of cable curls doen, maar daar had ik geen puf meer voor haha. 
Vanaf morgen een week niet sporten, ga misschien nog op vakantie een sportschool zoeken om eens uit te proberen.