XXL Nutrition

Log Laluzz

• Topic Starter Topic Starter
Welkom terug zou ik zeggen na deze woelige periode.
Het is knap lastig om alles weer los te laten en weer in behandeling te gaan. Respect voor jou dat je het zo aanpakt!
Kan me ook best voorstellen dat het eerst weer even opnieuw leren omgaan met eten een een goeie relatie daarmee krijgen even op nummero 1 staat. Dat doe je heel goed!
en super tof dat je vriendinnen ook mee gaan sporten! Je laat in ieder geval zien hoe sterk je in je schoenen staat door hulp te vragen en accepteren en de boel weer op de rit te krijgen. Helemaal TOP! :thumbs:
Mijn respect heb je voor je kracht!

Mooie training! keep it up he! Jij bent sterker!

Superlief van je Marina :) thanks!

Leuk om weer over je te lezen. Fijn om te weten dat het weer wat beter gaat. Vind het knap dat je weer ben gaan trainen supergoed. En met vrienden trainen is altijd leuk he :) succes met je herstel nog!

Dankjewel! Idd ik vind het nu veel leuker om samen te trainen, eerst wilde ik eigenlijk liever alleen. Maar samen kan je elkaar veel beter motiveren haha.

Poeh, dat is erg heftig.. Goed van je dat je hulp hebt gezocht en er voor hebt gezorgd weer te knokken zodat je verder kunt. Ook goed dat je nu alles weer oppakt, met in je achterhoofd wat je eventueel kan triggeren. Respect!

Dankje!

Knap dat je al deze stappen hebt durven zetten! Suc6 meid!

Thanks! :)

nog nooit echt in jou log geweest. maar kwam er toevallig langs en las toen je bericht dat je nu kampt met die vervelende problemen.

Ik wou je even een riem onder je hart steken. Ik heb dan geen eetstoornis. maar weet (momenteel) maar al te goed wat een depressie met je kan doen. en dat is ver van leuk.

Onthoud dat kleine stapjes nemen het meest verstandig zijn. en geef vooral nooit op. (hoe uitzichtloos het soms ook kan lijken).

Succes verder! :)

Dankjewel, doet me echt goed om dit te lezen. Vooral dat uitzichtloze gevoel heb ik nu inderdaad, maar ik doe m'n best :)

succes! balen dat je even een terug val had :(

Thanks! :)

Had weer een tijdje niet getraind, wederom konden m'n vriendinnen steeds niet en gister was ik van plan om te gaan en toen voelde ik me weer niet lekker. Ah well, vandaag een lekkere training gehad met een vriendin. Upperbody!

Training van vandaag:

Incline benchpress
12x10
12x20
10x25
8x30
6x35
4x36.25:p
10x25
hiermee schiet ik niet zo op helaasch

Deadlift
10x40
12x50
10x60
8x65
2x70
2x75 (dat is m'n max:D), lukte me nog maar 1x eerder
3x0x80, ik wilde zo graag, maar het lukte echt niet:( volgende keer wel, dan ga ik minder lang opbouwen

Facepull
12x27
12x27
12x32
12x32

Overhead rope extension
12x18
5x23 + 5x18:o
12x18
12x18
deze wilde niet echt vandaag

Seated db shoulder press
12x8
10x10
8x10
5x12 PR!:D

EZ-curl 21-en
21x10
21x15
21x13.5:o

Abdominal machine
10x23
15x30
15x30
15x36

Abwheel
2x15 ofzoiets en vriendin zette steeds haar hand iets verder weg, zodat ik steeds iets verder ging. Maar het lukte nog niet zo goed:p

Leg raise
of iig dat je ligt op de grond, je benen gestrekt boven de vloer houdt en dan naar boven gaat met gestrekte benen en je kont ook omhoog. Ik weet niet of dat anders heet:p
3x10

Erg nette training, vooral nu je het weer oppakt, wat een mooie gewichten!
Op naar de volgende :).

Goed dat je het oppakt. Maar wel jammer dat je vriendinnen niet zo vaak gaan. Ik hoop voor je dat ze er ook verslaafd aan raken en vaker gaan! Lekker samen knallen!

Mooie training! en super die DL! en die 80 kg gaat er echt wel komen!

Thanks ladies! Ik hoop idd dat die 80kg snel gaat lukken :D

M'n vriend (nouja ex dus) heeft het afgelopen zaterdag uitgemaakt (na 2 jaar en samenwonen), dus m'n leven staat nu een beetje op z'n kop. Ik merk vooral aan m'n lichaam dat het niet goed gaat, ik voel me nu nog best oke mentaal. Maar ik ben steeds heel moe en slap enzo. Dus ik heb vandaag pas weer getraind. Aan het begin voelde ik me echt ziek, maar na verloop van tijd ging 't steeds beter :) M'n kracht was wel beduidend minder dan anders.

Training van vandaag:

Paar setjes adductors en abductors om op te warmen + bodyweight squats en sidelunges.

Leg extension machine
15x23
10x30
10x36
10x43

Leg curl seated, machine
15x16
10x30
10x30
10x36

Full Squat
10x25
10x40
5x50 + 5x40 (ging niet zo lekker)
10x40
10x40
5x50

Front squat
10x20
10x30
10x40

Hip thrust
10x22
10x22
10x22
10x22

deze doe ik nog niet zo lang, ik vind 'm echt vermoeiend:p maar wel lekker

Hack squat met kettlebells, gewicht is van 1 kettlebell
10x12
10x16
10x12
10x12

Vorige keer lukte me 20, maar ik vond 16 vandaag echt al fokking zwaar:(

Calf press
12x70
12x70
12x90
12x90

Training ging alles bij elkaar niet zo heel goed, maar voelde toch wel lekker:) hoop dat m'n kracht snel weer terugkomt though!

Jee.. je leven staat letterlijk op zijn kop met alles waar je doorheen gaat.
Hoop dat je snel weer wat beter in je vel zit.

Je training ziet er toch lekker uit! en goed dat het wel lekker voelde!
De kracht komt wel weer. Met zo een roller coaster periode kan het gewoon even minder gaan.
Sterkte.

Damn, dat is echt zwaar ruk.. Logisch dat je dan letterlijk niet lekker in je vel zit, dat komt dan even rauw op je dak. Heftig! Kop op hoor, al voelt het nu misschien niet zo, het gaat op een gegeven moment weer beter dan besef je ineens dat je al een tijdje niet meer aan dat man-wezen hebt gedacht :).
*Doet hard onder de riem steekt*

Nette training! Goed dat je bent gegaan. Lekker he, hip thrusts.. Vind het persoonlijk ze als het ware ook lang vast te houden, zodat je het extra voelt branden, heerlijk!

Nette training, altijd kut (of je moet et er mee eens geweest zijn) dat hij het uitmaakte.

In.
Ai dat is vervelend en pijnlijk, sterkte ermee :(
Je kracht komt wel weer als je weer beter in je vel zit, en er overheen bent.

Bah, da's klote.. Misschien kan je je frustraties een beetje kwijt in the gym? Sterkte iig!

Dat kan er idd ook nog wel bij! Veel succes en je gaat hier sterker uitkomen dat garandeer ik je.

Echt klote :(
Sterkte ermee

Jee.. je leven staat letterlijk op zijn kop met alles waar je doorheen gaat.
Hoop dat je snel weer wat beter in je vel zit.

Je training ziet er toch lekker uit! en goed dat het wel lekker voelde!
De kracht komt wel weer. Met zo een roller coaster periode kan het gewoon even minder gaan.
Sterkte.
Thanks :) ik dacht eerst ook dat t vanaf toen (twee weken terug ofzo) alleen maar beter zou gaan, had niet gerekend op een nieuwe tegenslag. Maar het gaat me beter af dan ik verwacht had :)

Damn, dat is echt zwaar ruk.. Logisch dat je dan letterlijk niet lekker in je vel zit, dat komt dan even rauw op je dak. Heftig! Kop op hoor, al voelt het nu misschien niet zo, het gaat op een gegeven moment weer beter dan besef je ineens dat je al een tijdje niet meer aan dat man-wezen hebt gedacht :).
*Doet hard onder de riem steekt*

Nette training! Goed dat je bent gegaan. Lekker he, hip thrusts.. Vind het persoonlijk ze als het ware ook lang vast te houden, zodat je het extra voelt branden, heerlijk!
Dankje voor je peptalk! Helaas woon ik nu nog samen met dat man-wezen haha, dus ik kan er onmogelijk niet aan denken. Maarrr ik heb over twee weken een nieuwe kamer, dus dat gaat wel helpen :D
En idd, hip thrusts zijn lekker (vooral als de sportschool een beetje leeg is, vind t toch een beetje genant haha)

Nette training, altijd kut (of je moet et er mee eens geweest zijn) dat hij het uitmaakte.
Nope was 't er niet mee eens, maar hey. Komt wel weer goed. Thanks :)

In.
Ai dat is vervelend en pijnlijk, sterkte ermee :(
Je kracht komt wel weer als je weer beter in je vel zit, en er overheen bent.
Dankje, ik denk 't ook idd :)

Bah, da's klote.. Misschien kan je je frustraties een beetje kwijt in the gym? Sterkte iig!
Ja soms lukt dat wel! Merk wel dat het soort van oplucht om te trainen :)

Dat kan er idd ook nog wel bij! Veel succes en je gaat hier sterker uitkomen dat garandeer ik je.
Thanks pat :) let's hope so!

Vandaag eindelijk weer gesport, laatste dagen waren echt ellendig en ik slaap bijna de hele dag:o ik heb geen energie, maar vandaag nam ik gewoon zo'n ripped-pilletje voordat ik ging sporten en dat was echt de perfecte preworkout:p Dus 't ging lekkerr! Training was overigens samen met m'n ex haha, maar we trainen gewoon altijd lekker samen, dat veranderd niet:o

Training van vandaag:

Incline benchpress
10x20
12x35 brede greep
10x35 normale greep
12x25 smalle greep

Flat benchpress
10x20
12x30 breed
12x30 normaal
12x25 smal

Decline benchpress (voor het eerst)
12x20 normaal
12x25 breed
12x25 smal
10x30 normaal

Cable fly
14x9 laag
14x9 midden
5x14 + 10x9 extra langzaam, hoog
9 is net iets te licht en 14 net iets te zwaar:o

Side raise
12x4
12x6
12x6
10x7, maar beetje sloppy. hier ben ik wel echt kracht verloren

Tricep pushdown
12x18
12x23
12x27
10x32 auww :(

Nog een poging tot overhead cable extensions gedaan, maar m'n triceps wilde echtttt niet meer:o zelfs 9kg lukte me niet meer haha

Cardio
12 minuutjes uphill wandelen

Lekkah, snel weer trainen. Voelde me echt 1000x beter erna.

Hmm... wel balen dat je nog 2 weken moet wachten op je kamer.
maar een lekkere training! Lekker is dat he hoe je ervan opknapt!

Wat betreft het toch samen trainen... ik ken trouwens meer mensen hoor.. ze kunnen niet met elkaar maar op sommige punten ook niet zonder...
Hoop dat je alles snel weer helemaal op orde hebt.

brr ik zou dat niet kunnen gelijk daarna met m'n ex trainen...

maar gnagna, ik outlifte die van mij toen het per toeval wel gebeurde :D

succes met je twee weken "wachttijd" en super dat je weer bent gaan trainen ook al ben je ietsjes kracht verloren lijkt het. Volgende training of die daarna is dat weer bijgetrokken.

Tja what can i say, we zijn wel on good terms uit elkaar gegaan. Hij heeft me geinspireerd om uberhaupt te beginnen met liften en onze trainingen samen zijn gewoon nog steeds chill :p daarnaast zitten we allebei op dezelfde sportschool haha :p

Ohhh en ik kan misschien al een week eerder verhuizen! Ik kan die week extra eigk niet betalen, dus ik moet dan 100eu lenen van m'n ouders. Als zij dat goed vinden, verhuis aanstaande zondag. Ahhh! :D

Ach ja... als jullie het zo goed oplossen prima toch! :)

Ik hoop dat het kan met je ouders. Denk wel dat dat prettiger is voor je.

goeie training! Lijkt me een gekke situatie maar beter dan ruzie:p Het lijkt btw nu net of je incline Bench sterker is, klopt dat?:)

:roflol: trainen met je ex not even once.

---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------

brr ik zou dat niet kunnen gelijk daarna met m'n ex trainen...

maar gnagna, ik outlifte die van mij toen het per toeval wel gebeurde :D

succes met je twee weken "wachttijd" en super dat je weer bent gaan trainen ook al ben je ietsjes kracht verloren lijkt het. Volgende training of die daarna is dat weer bijgetrokken.

met wat voor ecto's ga jij om :trollface:

Goede tricep pushdown! :D

Hoop dat je inderdaad snel kunt verhuizen, dan kan je hopelijk voor je gevoel snel verder :). Zo lang je beiden in hetzelfde huis woont lijkt het me vrijwel onmogelijk om het voor je eigen gevoel af te sluiten..
Knap van je dat je nog samen met hem kunt trainen, sterke dame :).

.. En uiteindelijk komt altijd alles op de een of andere manier goed, al voelt dat soms onmogelijk :).

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven