laluzz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 60kg
Welkom terug zou ik zeggen na deze woelige periode.
Het is knap lastig om alles weer los te laten en weer in behandeling te gaan. Respect voor jou dat je het zo aanpakt!
Kan me ook best voorstellen dat het eerst weer even opnieuw leren omgaan met eten een een goeie relatie daarmee krijgen even op nummero 1 staat. Dat doe je heel goed!
en super tof dat je vriendinnen ook mee gaan sporten! Je laat in ieder geval zien hoe sterk je in je schoenen staat door hulp te vragen en accepteren en de boel weer op de rit te krijgen. Helemaal TOP!
Mijn respect heb je voor je kracht!
Mooie training! keep it up he! Jij bent sterker!
Superlief van je Marina
thanks! Leuk om weer over je te lezen. Fijn om te weten dat het weer wat beter gaat. Vind het knap dat je weer ben gaan trainen supergoed. En met vrienden trainen is altijd leuk hesucces met je herstel nog!
Dankjewel! Idd ik vind het nu veel leuker om samen te trainen, eerst wilde ik eigenlijk liever alleen. Maar samen kan je elkaar veel beter motiveren haha.
Poeh, dat is erg heftig.. Goed van je dat je hulp hebt gezocht en er voor hebt gezorgd weer te knokken zodat je verder kunt. Ook goed dat je nu alles weer oppakt, met in je achterhoofd wat je eventueel kan triggeren. Respect!
Dankje!
Knap dat je al deze stappen hebt durven zetten! Suc6 meid!
Thanks!

nog nooit echt in jou log geweest. maar kwam er toevallig langs en las toen je bericht dat je nu kampt met die vervelende problemen.
Ik wou je even een riem onder je hart steken. Ik heb dan geen eetstoornis. maar weet (momenteel) maar al te goed wat een depressie met je kan doen. en dat is ver van leuk.
Onthoud dat kleine stapjes nemen het meest verstandig zijn. en geef vooral nooit op. (hoe uitzichtloos het soms ook kan lijken).
Succes verder!![]()
Dankjewel, doet me echt goed om dit te lezen. Vooral dat uitzichtloze gevoel heb ik nu inderdaad, maar ik doe m'n best

Thanks!

Had weer een tijdje niet getraind, wederom konden m'n vriendinnen steeds niet en gister was ik van plan om te gaan en toen voelde ik me weer niet lekker. Ah well, vandaag een lekkere training gehad met een vriendin. Upperbody!
Training van vandaag:
Incline benchpress
12x10
12x20
10x25
8x30
6x35
4x36.25

10x25
hiermee schiet ik niet zo op helaasch
Deadlift
10x40
12x50
10x60
8x65
2x70
2x75 (dat is m'n max
), lukte me nog maar 1x eerder3x0x80, ik wilde zo graag, maar het lukte echt niet
volgende keer wel, dan ga ik minder lang opbouwenFacepull
12x27
12x27
12x32
12x32
Overhead rope extension
12x18
5x23 + 5x18

12x18
12x18
deze wilde niet echt vandaag
Seated db shoulder press
12x8
10x10
8x10
5x12 PR!

EZ-curl 21-en
21x10
21x15
21x13.5

Abdominal machine
10x23
15x30
15x30
15x36
Abwheel
2x15 ofzoiets en vriendin zette steeds haar hand iets verder weg, zodat ik steeds iets verder ging. Maar het lukte nog niet zo goed

Leg raise
of iig dat je ligt op de grond, je benen gestrekt boven de vloer houdt en dan naar boven gaat met gestrekte benen en je kont ook omhoog. Ik weet niet of dat anders heet

3x10

trainen met je ex not even once.