Wat is er met je knie aan de hand? Blijft apart he dat wanneer je consistent traint en relatief sterk bent met een spiergroep je nog steeds enorme spierpijn kunt krijgen met lichte gewichten op een nieuwe oefening.
Geen idee, had ineens pijn bij onbelast onder parallel gaan. Niet onder de training gebeurd ofzo. Dacht dat met een paar weken rust het wel weer zou wegtrekken, maar als ik nu hurk leun ik op links en ontzie rechts. Lichte training lijkt wel geholpen te hebben, vandaag met de kleine in de speeltuin op een wip, technically een squat en kon gewoon volledig omlaag en afzetten zonder pijn. squatzit met echt bovenbenen tegen de kuiten voel ik nog wel licht, maar zo ver kwam ik niet.
Vrijdag taptakeover van Verdant, eindigde met wodka cola en limoncello shots, lag om 7 uur 's ochtends in bed, dus zaterdag kon ik afschrijven. Vandaag nog een mini training.
Vrijdag @ Tjaps
Verdant - People, Money, Space, Time - Pale Ale / New England Hazy - 3.8% ABV - 3.92/5 @ untappd
Lervig - Stoutella - Stout / Imperial Double - 13% ABV - 4.42/5 @ untappd
Verdant - Whale Sharks - IPA Imperial / Double New England Hazy - 8.5% ABV - 4.31/5@ untappd
Trillium - Lineage Rye - Wild Ale / American - 6.9% ABV - 4.11/5 @ untappd
Omnipollo - Noa Mud Cake Four Roses Barrel Aged Coconut Imperial Stout - Stout Imperial / Double Pastry - 14% ABV - 4.59/5 @ untappd
Verdant - German Pilsener - Pilsener / German - 4.9% ABV - 3.7/5 @ untappd
Bottle Logic - Scatter Signal (2021) - Stout / Imperial Double Pastry - 14.14% ABV - 4.37/5 @ untappd
Central Waters - Butter Pecan Maple Stout (2022) - Stout / Imperial Double - 10.5% ABV - 4.46 @ untappd
Lervig - Off the Rack Paragon by Rackhouse - Barleywine / English - 13.1% ABV - 4.29/5 @ untappd
Energy City - Bistro Pink Ambrosia - Sour / Fruited Berliner Weisse - 6.5% ABV - 4.05/5 @ untappd
To Øl - Mash Test Yummies - Stout / Imperial Doyuble Pastry - 13.6% ABV - 4.2/5 @ untappd
Zondag @ Home
Sumo Deadlift
1x12x70
4x12x100
Bench Press with Parallel Bar
1x20x50
1x18x50 (Fail)
1x20x50
Pullup (wide)
1x11xBW
Leg Curl
3x15x25
Bent-Over Row with Parallel Bar
3x12x70
Parallel Bar Curl
1x50x18,5
--- Supersetted ---
Single Arm Tricep Pushdown
1x25x1,5
Dacht 3x20x50 te benchen in hoog tempo, maar faalde de 2e set op de 19e rep. Heb hem nog wel van de catchers af gedrukt en geracked na een paar goede ademteugen. Minuutje langer rust en de laatste set net aa 20 reps gehaald. Mooie pomp.