- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik googelde het en het bestaat blijkbaarmaar ik vind het gewoon makkelijker typen dan '45 graden' hehe
thanks! m'n trainingen zijn niet echt op niveau, maar iets is beter dan nietsHmm.. jammer dat je je zo slecht voelt.. niets erger dan dat!
Hopelijk komt er wat uit je bloedwaarden en weet je wat je er aan kunt doen! Verder blijf je wel stug doortrainen, respect!

idd. Ik kan vrijdag pas terecht bij de huisarts, maar daarna zal 't wss steeds beter gaan als m'n medicijnen zijn aangepastRot voor je dat je je zo ellendig voelt laatste tijd.. Wel 'fijn' als er een verklaring voor is en dat er ook iets aan gedaan kan worden..

dankje! Fijn dat jullie meelevenZoals andere ook zeggen klote dat je je zo voelt maar top dat je gewoon blijft gaan!
Benieuwd wat eruit komt en wat je eraan kunt doen, wel prettig dat de oorzaak nu bekend is.

Ja dat zou kunnen idd, lijkt me niet zo'n fijne oefening thoughIk dacht eerst dat je bedoelde met verticaal in de smith de stang met je benen omhoog drukken.. Zo heb ik tenminste iemand het ooit zien doen

vandaag ook weer gedaan waar ik zin in had en nieuwe oefeningen. En ging weer superlekker
schouders, triceps en absss.

heb een nieuw voedingsschema gemaakt; ik ga op trainingsdagen rond onderhoud eten met 1650kcal ongeveer, met E130, K200, V35 en op rustdagen zo'n 1400kcal met E130, K110, V50. Ik ga niet al te moeilijk doen over macros die een beetje afwijken, daar heb ik geen zin meer in
dus:
ik had wel vaak honger/trek, maar ik zat eerst ook op (elke dag) 1350-1450kcal en m'n BMR is 1400. Daar werd ik dus echt gek van na een tijdje en toen kreeg ik ook eetbuien (ik kon er dus niet mee omgaan). Ik heb m'n macros berekend via http://www.1percentedge.com/ifcalc/, maar mijn activiteitsniveau is echt megalaag. Ik train wel, maar daarnaast zit ik de hele dag op m'n luie reet thuis
Vandaar dat mn onderhoud zo ongeveer 1700 zal zijn! Maar gister op 1650kcal ongeveer was echt heel goed te doen, dus ik denk dat ik zit wel vol kan houden 

nu wel wat bedaard haha, maar nog wel wat buikpijn. Heftig spul 
)

maar op onderhoud is wel oke. Doe ik vandaag ook
wilde vandaag supergraag trainen, maar ik krijg me toch een buikpijn van die ripped! Morgen neem ik 'm pas na een paar maaltijden denk ik, heb 2 uur geslapen vanmiddag omdat ik de pijn niet trok. Trainen lukt dus ook niet meer vandaag 

gister echt een energiekick eerst en daarna buikpijn de hele dag, vandaag nada. Weird
haha thanks ray, loggen doe ik al een tijdje
Vandaag een lichtere borst/rug/bicep training gedaan.
Opwarming
10 minuten uphill lopen
rotator cuff oefeningen
Incline flyes
12x7
12x8
10x9
8x10
Incline db press
12x8
12x8
10x9
8x10
T-bar row
12x15
12x15
10x17.5
8x20
Lat pulldown
12x32
12x32
10x36
Hyperextensions
12xbw
12x10
12x10
Db curl, herhalingen per arm
10x6
10x7
10x7
10x8
Cardio
20 minuten uphill lopen
merk vandaag weer helemaal niks van rippedgister echt een energiekick eerst en daarna buikpijn de hele dag, vandaag nada. Weird
![]()