Fitness Seller

Log Laluzz

Ik dacht al, helemaal verticaal ;o

• Topic Starter Topic Starter
ik googelde het en het bestaat blijkbaar :p maar ik vind het gewoon makkelijker typen dan '45 graden' hehe

Hmm.. jammer dat je je zo slecht voelt.. niets erger dan dat!

Hopelijk komt er wat uit je bloedwaarden en weet je wat je er aan kunt doen! Verder blijf je wel stug doortrainen, respect!

Rot voor je dat je je zo ellendig voelt laatste tijd.. Wel 'fijn' als er een verklaring voor is en dat er ook iets aan gedaan kan worden..

Zoals andere ook zeggen klote dat je je zo voelt maar top dat je gewoon blijft gaan :)!
Benieuwd wat eruit komt en wat je eraan kunt doen, wel prettig dat de oorzaak nu bekend is.

ik googelde het en het bestaat blijkbaar :p maar ik vind het gewoon makkelijker typen dan '45 graden' hehe

Ik dacht eerst dat je bedoelde met verticaal in de smith de stang met je benen omhoog drukken.. Zo heb ik tenminste iemand het ooit zien doen

Hmm.. jammer dat je je zo slecht voelt.. niets erger dan dat!

Hopelijk komt er wat uit je bloedwaarden en weet je wat je er aan kunt doen! Verder blijf je wel stug doortrainen, respect!
thanks! m'n trainingen zijn niet echt op niveau, maar iets is beter dan niets:D

Rot voor je dat je je zo ellendig voelt laatste tijd.. Wel 'fijn' als er een verklaring voor is en dat er ook iets aan gedaan kan worden..
idd. Ik kan vrijdag pas terecht bij de huisarts, maar daarna zal 't wss steeds beter gaan als m'n medicijnen zijn aangepast:)

Zoals andere ook zeggen klote dat je je zo voelt maar top dat je gewoon blijft gaan :)!
Benieuwd wat eruit komt en wat je eraan kunt doen, wel prettig dat de oorzaak nu bekend is.
dankje! Fijn dat jullie meeleven:)

Ik dacht eerst dat je bedoelde met verticaal in de smith de stang met je benen omhoog drukken.. Zo heb ik tenminste iemand het ooit zien doen
Ja dat zou kunnen idd, lijkt me niet zo'n fijne oefening though:o

Vandaag een lekkere beentraining gehad, gewoon gedaan waar ik zin in had (en de energie ervoor, had echt niet de puf voor die high-reps van m'n flexschema). Echt voor het eerst in lange tijd dat de training echt lekker voelde en ik er energie van kreeg ipv dat het m'n energie opvrat. Jeuj!

Opwarming
10 minuten fietsen
statische stretch
knie oefeningen
2x20x30 leg extensions

Squat ATG
15x30
10x40
10x45
8x50
ging verbazingwekkend goed!

Leg extension
12x43
10x50
8x57

Hacksquat met bal tegen de muur en kettlebells
10x24
10x24
10x24

Cable donkey kick, nieuw herhalingen per been
12x14
12x18
12x18
12x23

Glute ham raise nieuw
10xbw
10xbw
12xbw
12xbw

Side leg raise? nieuw geen idee hoe het heet, zo'n kickback, staand, maar dan niet naar achter maar opzij. En ik had zo'n gewichtje om m'n enkel gedaan, weet niet hoeveel het was, maar ik gok 10kg. Herhalingen per been.
12x10
12x10
12x10

Standing calf raise
15x45
12x60
12x60

Seated calf raise
15x20
12x25
12x30

en daarna in de gym voetbal gekeken:D

klinkt als een heerlijke train.
succes vrijdag bij de huisarts

Fijn he, af en toe even afwijken van je schema en doen waar je zin in hebt! Heeft je goed gedaan aan je training te zien haha!

Ja idd, bevalt me eigenlijk wel prima zo freestylen :p vandaag ook weer gedaan waar ik zin in had en nieuwe oefeningen. En ging weer superlekker :D schouders, triceps en absss.

Opwarming
10 minuten uphill lopen
rotator cuff oefeningen

het was echt fokking druk, dus volgorde van de oefeningen is niet perse logisch ofzo:o

Seated db press
12x7
10x8
10x9
8x10, gaat steeds beter :D

Side/front raise superset, side raises beide armen tegelijk, front raises om en om, herhalingen per arm.
10x6 / 6x6
10x6 / 6x6
10x6 / 6x6
10x6 / 6x6
BUUURNN!

Kickbacks
10x4
10x4
8x5
8x5

Skullcrusher + closegrip bp 1 set van beide is 1 rep
10x14.5
10x14.5
10x14.5
10x14.5

Abdominal machine extra langzaam uitgevoerd
20x23
15x30
15x30
10x36

Facepulls
12x14
12x18
12x23
12x23
kon wel zwaarder wat m'n schouders betreft, helaas had ik dan geen balans meer:o

Cable woodchoppers nieuw, herhalingen per kant
15x14
15x18
15x18

Side bends nieuw, herhalingen per kant
15x10
15x10
15x15

Knee raises
12xbw
12xbw
12xbw

Cardio
30 minuten uphill crosstrainer op m'n allerhardst :p
10 minuten lopen op een klein hellingshoekje als cooling down

Ga proberen om vanaf nu ook m'n voeding/macros bij te houden hier:D heb een nieuw voedingsschema gemaakt; ik ga op trainingsdagen rond onderhoud eten met 1650kcal ongeveer, met E130, K200, V35 en op rustdagen zo'n 1400kcal met E130, K110, V50. Ik ga niet al te moeilijk doen over macros die een beetje afwijken, daar heb ik geen zin meer in:o dus:

Voeding
E131, K180, V42: 1622 kcal

kcal verbrand met sport: +-600 kcal
kcal tekort totaal: +- 670 kcal

Bij ons was hetvook mega druk! Beetje rare training krijg je dan:p

Ik schrok me dood toen ik jou macro's zag!! Ik loop nu al te zeiken op 2000 kcal dat ik het nog moeilijk kan vol hpuden.. pas daarna zag ik dat je ook niet heel groot bent hihi. Heb je veel honger nu en hoe ga je daarmee om? Hoe heb je je macro's berekend eigenlijk, 1650 als onderhoud lijkt me met bijna dagelijks sporten wel erg weinig.

Jullie hebben ook 1 cheatdag toch?

Haha ja ik ben een klein meisje :p ik had wel vaak honger/trek, maar ik zat eerst ook op (elke dag) 1350-1450kcal en m'n BMR is 1400. Daar werd ik dus echt gek van na een tijdje en toen kreeg ik ook eetbuien (ik kon er dus niet mee omgaan). Ik heb m'n macros berekend via http://www.1percentedge.com/ifcalc/, maar mijn activiteitsniveau is echt megalaag. Ik train wel, maar daarnaast zit ik de hele dag op m'n luie reet thuis :p Vandaar dat mn onderhoud zo ongeveer 1700 zal zijn! Maar gister op 1650kcal ongeveer was echt heel goed te doen, dus ik denk dat ik zit wel vol kan houden :D

en ja idd, 1 cheatmeal, niet een hele dag. Door de eetbuien heb ik afgelopen tijd veel te veel 'cheats' gehad, dus ik ga nu even proberen wat langer netjes te eten :p

oh en, ik ben net naar de huisarts geweest en heb een verwijzing voor m'n psych en bloed is geprikt. Had m'n huisarts voorzichtig gevraagd of T3 voor mij een optie zou zijn, maar dat veegde ze gelijk van de tafel.
En mannn ik heb vanochtend na m'n ontbijt m'n eerste pilletje Ripped genomen, m'n hartslag ging echt als supersnel, tunnelvisie, snel praten etc :p nu wel wat bedaard haha, maar nog wel wat buikpijn. Heftig spul :p

Laatst bewerkt:
Ik kom met deze link rond de 2100 kcal uit (onderhoud) met 3-5 x sporten. Het kan wel zijn dat je stofwisseling op een lager pitje is gaan draaien, maar ik weet niet of ze bij de flexcup wel voirstander zijn van degelijke refeed (ik wel iig:))

Ik heb btw ook ripped, maar merk er ook drol meer van (gewenning).
Wel goed dat je een verwijzibg hebt, ja klinkt geel bemoederend I know, maar ik zou eerst aan geestelijk herstel werken en lekker eten/trainen en dan pas gaan voor een wedsteijd.. moet je niet verkeerd opvatten hoor:)

Dat weet ik ook niet precies eigenlijk, voorlopig ga ik 't nog even op m'n eigen manier doen (alles betreft eten iig). Refeeds lijken mij ook wel nodig idd.
Maar je hebt gelijk hoor. Ik moet eerst wat lekkerder in m'n vel gaan zitten. Vandaar ook dat ik 't nu op mn eigen manier wil doen, waar ik me goed bij voel en ondertussen werken aan mezelf. Des noods ga ik pas in september, wanneer de echte wedstrijdvoorbereiding begint, pas weer echt bezig met de precieze schema's die ik krijg. Maar ik heb dan iig wel nog de maandelijkse metingen/foto's van de flexchallenge :D

Dat lijkt mij ook handig:) denk iig na over miss een week of langer op onderhoud te eten of er iets boven (dan voel je je misschien ook een suk beter!)

Ieh boven onderhoud eten durf ik eigk niet :o maar op onderhoud is wel oke. Doe ik vandaag ook :D wilde vandaag supergraag trainen, maar ik krijg me toch een buikpijn van die ripped! Morgen neem ik 'm pas na een paar maaltijden denk ik, heb 2 uur geslapen vanmiddag omdat ik de pijn niet trok. Trainen lukt dus ook niet meer vandaag :(

Succes met je log.

haha thanks ray, loggen doe ik al een tijdje :p

Vandaag een lichtere borst/rug/bicep training gedaan.

Opwarming
10 minuten uphill lopen
rotator cuff oefeningen

Incline flyes
12x7
12x8
10x9
8x10

Incline db press
12x8
12x8
10x9
8x10

T-bar row
12x15
12x15
10x17.5
8x20

Lat pulldown
12x32
12x32
10x36

Hyperextensions
12xbw
12x10
12x10

Db curl, herhalingen per arm
10x6
10x7
10x7
10x8

Cardio
20 minuten uphill lopen

merk vandaag weer helemaal niks van ripped:o gister echt een energiekick eerst en daarna buikpijn de hele dag, vandaag nada. Weird:p

Mooie training en geniet van je rust! Je zal merken dat je daarna weer fris en fruitig aan de bak kan! Fijne vakantie!

haha thanks ray, loggen doe ik al een tijdje :p

Vandaag een lichtere borst/rug/bicep training gedaan.

Opwarming
10 minuten uphill lopen
rotator cuff oefeningen

Incline flyes
12x7
12x8
10x9
8x10

Incline db press
12x8
12x8
10x9
8x10

T-bar row
12x15
12x15
10x17.5
8x20

Lat pulldown
12x32
12x32
10x36

Hyperextensions
12xbw
12x10
12x10

Db curl, herhalingen per arm
10x6
10x7
10x7
10x8

Cardio
20 minuten uphill lopen

merk vandaag weer helemaal niks van ripped:o gister echt een energiekick eerst en daarna buikpijn de hele dag, vandaag nada. Weird:p

als ik elke dag pre workout neem raak ik er aan gewend en merk ik er niks meer van. zou het alleen gebruiken als je moe bent. ik heb nu een pre workout waar nog DMAA inzit die ik pak als ik echt moe ben :roflol:

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven