AndroidHealthClinic

Sticky Log leukemie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Super nieuws! Veel succes met je doelen ;)

super nieuws voor je Big , kan je terug aan je goals werken!
top!

Super fijn om dit positieve nieuws te horen! Heel veel sterkte, en may the gains be with you!

Wow sick man dat je dit heb (doorstaan?) All the best!

Geweldig nieuws!! Succes met je doelen.

Woensdag 25/02/2015 - weer een maand verder :) De controle vandaag was positief. Ik blijf in remissie, bloedwaarden zijn ok, lichte toename van gewicht. Ik eet bijna weer zoals voor de diagnose. Depressiviteit is veel minder. Ook weer aan het trainen, wel met p*ssy weights maar goed. Eerste doel is 10kg winnen binnen 6 maanden.
Haal je makkelijk :D Hebben de artsen niet nog wat sust over :cool: Dubbele gains volgens de 123 regel van Mr10.

Super Big T. Fijn om weer te kunnen doen waar je gek op bent.

Super nieuws dat de gezondheid in stijgende lijn gaat. Die gewichten komen er ook wel.

Goed om te horen :).
Beterschap!

Goed nieuws

Veel succes met je doelen

Super om te horen! zet hem op grote T :)!

Woensdag 25/02/2015 - weer een maand verder :) De controle vandaag was positief. Ik blijf in remissie, bloedwaarden zijn ok, lichte toename van gewicht. Ik eet bijna weer zoals voor de diagnose. Depressiviteit is veel minder. Ook weer aan het trainen, wel met p*ssy weights maar goed. Eerste doel is 10kg winnen binnen 6 maanden.

Kom nu pas op dit topic, bij het neuzen naar verschillende delen van het fora waar ik voorheen nooit kwam..
Tsja, dan wil je er iets zinnigs over zeggen, maar dan kan ik niet dus dan doe ik dat ook maar niet. Kan me niet voorstellen waar je doorheen bent gegaan en waar je op dit moment doorheen gaat. Je houdt je sterk, daar heb ik ontzettend veel respect voor!
Vind het top om te lezen dat je in remissie blijft en dat er lichte gewichtstoename is. En dat je minder last heb van depressiviteit is ook super! p*ssy weights, who cares, je traint! Kan me dan ook voorstellen dat je daar nu intens van geniet.. :).

10kg gainen :D Wat een winnaar!

Goed nieuws man.

Super nieuws! Goed om te lezen.

Veel succes, als je al zo ver bent gekomen gaat dit je ook zeker lukken.

misschien interresant om je trainingen verder te loggen? :D

Goed nieuws! Heel veel succes, het gaat je vast lukken!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven