Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haal je makkelijkWoensdag 25/02/2015 - weer een maand verderDe controle vandaag was positief. Ik blijf in remissie, bloedwaarden zijn ok, lichte toename van gewicht. Ik eet bijna weer zoals voor de diagnose. Depressiviteit is veel minder. Ook weer aan het trainen, wel met p*ssy weights maar goed. Eerste doel is 10kg winnen binnen 6 maanden.
Hebben de artsen niet nog wat sust over
Dubbele gains volgens de 123 regel van Mr10.Beetje GH erbij voor de triple gains. 1,2,3Haal je makkelijkHebben de artsen niet nog wat sust over
Dubbele gains volgens de 123 regel van Mr10.

GH tijdens remissie van kanker zou ik dan weer niet doen maar dat is dan mijn mening

Woensdag 25/02/2015 - weer een maand verderDe controle vandaag was positief. Ik blijf in remissie, bloedwaarden zijn ok, lichte toename van gewicht. Ik eet bijna weer zoals voor de diagnose. Depressiviteit is veel minder. Ook weer aan het trainen, wel met p*ssy weights maar goed. Eerste doel is 10kg winnen binnen 6 maanden.
.GH tijdens remissie van kanker zou ik dan weer niet doen maar dat is dan mijn mening![]()