AndroidHealthClinic

Sticky Log leukemie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
sterkte big t!

Succes man, je bent een vechter!

Heel veel sterkte toegewenst Big T.

• Topic Starter Topic Starter
Woensdag 29/04/2015 - Op controle geweest. Alle bloedwaarden waren goed, er zijn ook geen trombocytentransfusies meer nodig, deze lijken nu ook voldoende aangemaakt te worden. Krijg volgende week enkele inentingen, in augustus pas weer beenmergpunctie. Verder gaat alles goed, alleen wat last van wond op tong waardoor pikant eten en dranken met alcohol wat pijnlijk blijven. Eten gaat redelijk goed maar ik wil meer kunnen eten. Moet me eens verdiepen in competitive eating, volgens mij moet mijn maag nog meer opgerekt worden.

Klinkt goed Big T, behalve dat van je tong dan natuurlijk. Langer termijn planning altijd lekker.

Wow, goed nieuws gek!

Die wond op je tong ken ik. Zelf ooit 1 keer zo ellendig ziek geweest, werd maar niet beter. Hele mond, tong en lippen onstoken met open wonden. Me tanden vielen er bijna uit. Kon gewoon niets niets eten.
Ik heb tot 4 jaar daarna nog zo nu en dan rare ontstekingen gehad in me lippen, bleef maar eens in de zoveel maanden terug komen

Lijkt wel alsof zo een virus jaren lang kan blijven zitten ergens in je slijmvlies ofzo..

Ik ben nieuw hier en zie dit topic zojuist pas.. heb de beginpost gelezen en ben meteen naar de laatste pagina gegaan en you're still here! Dat is in ieder geval al goed om te lezen :) Een van m'n beste vrienden heeft ook leukemie gehad en is vorig jaar k*nker vrij verklaard. Ik heb niet alle 30 pagina's gelezen maar ik hoop dat dit jou ook zal gebeuren (en misschien zelfs al gebeurt is).

Heel veel sterkte ermee!!

Buiten je tong om toch mooi positief nieuws!
Ook nog een beetje aan de ijzers?

Dit nieuws klinkt al een stuk beter dan een paar maanden geleden. Blijven knokken en sterkte.

Super dit te horen! :)

Goed nieuws!

LEUK :) Laten we er maar niet één op gaan drinken dan... ;)

Goed nieuws zeg! Hoop dat die wond op je tong ook snel verbeterd

Mooi maN!

Goed nieuwd T

Respect voor je doorzettingsvermogen! Goed om te lezen dat het beter gaat nu. Veel succes met je verdere herstel !

Een poos niet actief geweest op DBB, vroeg me nog af hoe het ging met je. Even teruggelezen en zie dat het een heel stuk beter ging dan de laatste keren dat ik deze log las. Mooi om te horen dat het een stuk beter gaat en je weer aan langere termijn durft en kan denken!
Cheers

Goed om te lezen dat het beter met je gaat T. Zet hem op!

bedank voor het linkje. hoop dat het verder goed met je gaat

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven