XXL Nutrition

Contest Log (v) Log Maaike 1976

Fijn WEEKEND!!:wave2::wave2:

Mmm oude gymschoenen ... :D

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond ff een update bb vrienden...loop mn poten onder mn lijf vandaan:eek:

als het stevige poten zijn, moet dat wel lukken ;)

@Jerney...het is idd moeilijk om alles bij te houden...trouwens dat ijsje? Smaak helemaal niet naar oude schoenen:p. Heb mij het weekend lekker vergrepen aan een ijsje van min 12:D en lekker dat ie was.....Kon wel ff een verzetje gebruiken:o. Het was mij mn weekje wel, klussen, trainen, tuinieren..... Maar goed het resulaat mag er wezen;)van de ren weekje dan. Deze week er maar weer goed aan trekken,voor de foto:(

Training van vandaag;
schouders
Side raises
Front press
Upright rowing
W-press
triceps
Push down
french press
kick backs
biceps
Dumbbell curl
pr dumbbell curl
barbell curl

Trainen gaat beter moet ik zeggen, voeding werkt goed in combinatie met de training.Zie toch wel progressie in mn groei( wat ook de bedoeling is).

Woensdag weet ik of ik door ga met dit schema,wat ik hoop van niet.De constante verzuring begint toch wel aan je te knagen moet ik bekennen.

Verder heb ik de carbs weer wat terug gebracht...want de weegschaal begon te stijgen:eek:

Dit wat het weer voor vandaag...Morgen neem ik een cardio dag;)

Meet peter eigenlijk je vet?

Bo en ik gaan snel langs! Heb er zin an! :D

Peter meet mn vet ja...alleen heb ik het ook een x door ander laten doen..

Maar goed voor mij is het vetpercentage nog niet echt heel erg belangrijk, massa gaat voor;)

Gezellig dat jullie binnenkort effe langs komen:D ill ben there

@Jerney...het is idd moeilijk om alles bij te houden...trouwens dat ijsje? Smaak helemaal niet naar oude schoenen:p. Heb mij het weekend lekker vergrepen aan een ijsje van min 12:D en lekker dat ie was.....Kon wel ff een verzetje gebruiken:o. Het was mij mn weekje wel, klussen, trainen, tuinieren..... Maar goed het resulaat mag er wezen;)van de ren weekje dan. Deze week er maar weer goed aan trekken,voor de foto:(

Training van vandaag;
schouders
Side raises
Front press
Upright rowing
W-press
triceps
Push down
french press
kick backs
biceps
Dumbbell curl
pr dumbbell curl
barbell curl

Trainen gaat beter moet ik zeggen, voeding werkt goed in combinatie met de training.Zie toch wel progressie in mn groei( wat ook de bedoeling is).

Woensdag weet ik of ik door ga met dit schema,wat ik hoop van niet.De constante verzuring begint toch wel aan je te knagen moet ik bekennen.

Verder heb ik de carbs weer wat terug gebracht...want de weegschaal begon te stijgen:eek:

Dit wat het weer voor vandaag...Morgen neem ik een cardio dag;)

Een hele dag cardio ??? Bikkel :) Alles goed verder, op de stijgende lijn in de weegschaal na?

Jij hebt deze week zoveel gedaan dat je je vast geen zorgen voor de foto hoeft te maken!
Ik wil trouwens graag nog even blijven denken dat ijs vies is :kots:, vooral zo'n heel pak Snicker ijs, :lick: kwijlen is vies, hèhè....

@ Onnie.....verder gaat het weer de goeie kant op ( gelukkig)...

Wil je ook een tatoo laten zetten? Heb je al 1?Tell me....:)

@ Jerney...je weet niet wat je mist hoor mmmmmmmmmmmmmm:D

@ Onnie.....verder gaat het weer de goeie kant op ( gelukkig)...

Wil je ook een tatoo laten zetten? Heb je al 1?Tell me....:)

@ Jerney...je weet niet wat je mist hoor mmmmmmmmmmmmmm:D

Ik heb er 2, eentje op mijn schouder, met de olympische ringen en een zwemmer in starthouding, en eentje laag op mijn buik, met in 2 richtingen leesbaar water.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beetje Jammer alleen dat het nu ook in Angels and Demons van Dan Brown voorkomt :(

je bent nog steeds lekker bezig he! Ben benieuwd naar al die foto's straks, al die verschillen nu al!

Woohooo, van het weekend mogen we op de foto ;) Heb er voor het eerst sinds tijden zin in!

ziet er goed uit...nice shape...lijnen zitten er goed in...succes

Je gaat dus lekker!! ben benieuwd naar je foto.;)

Thanks, ben zelf ook wel tevreden erover, ware het niet dat hij nu een beetje uitgerekt is (te vatsig, dan krijg je dat ;) )

Terug
Naar boven