Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanavond ff een update bb vrienden...loop mn poten onder mn lijf vandaan![]()
Vanavond ff een update bb vrienden...loop mn poten onder mn lijf vandaan![]()

. Heb mij het weekend lekker vergrepen aan een ijsje van min 12
en lekker dat ie was.....Kon wel ff een verzetje gebruiken
. Het was mij mn weekje wel, klussen, trainen, tuinieren..... Maar goed het resulaat mag er wezen
van de ren weekje dan. Deze week er maar weer goed aan trekken,voor de foto

Meet peter eigenlijk je vet?
Bo en ik gaan snel langs! Heb er zin an!![]()

ill ben there@Jerney...het is idd moeilijk om alles bij te houden...trouwens dat ijsje? Smaak helemaal niet naar oude schoenen. Heb mij het weekend lekker vergrepen aan een ijsje van min 12
en lekker dat ie was.....Kon wel ff een verzetje gebruiken
. Het was mij mn weekje wel, klussen, trainen, tuinieren..... Maar goed het resulaat mag er wezen
van de ren weekje dan. Deze week er maar weer goed aan trekken,voor de foto
Training van vandaag;
schouders
Side raises
Front press
Upright rowing
W-press
triceps
Push down
french press
kick backs
biceps
Dumbbell curl
pr dumbbell curl
barbell curl
Trainen gaat beter moet ik zeggen, voeding werkt goed in combinatie met de training.Zie toch wel progressie in mn groei( wat ook de bedoeling is).
Woensdag weet ik of ik door ga met dit schema,wat ik hoop van niet.De constante verzuring begint toch wel aan je te knagen moet ik bekennen.
Verder heb ik de carbs weer wat terug gebracht...want de weegschaal begon te stijgen
Dit wat het weer voor vandaag...Morgen neem ik een cardio dag![]()
Bikkel
Alles goed verder, op de stijgende lijn in de weegschaal na?@ Jerney...je weet niet wat je mist hoor mmmmmmmmmmmmmm![]()

@ Onnie.....verder gaat het weer de goeie kant op ( gelukkig)...
Wil je ook een tatoo laten zetten? Heb je al 1?Tell me....
@ Jerney...je weet niet wat je mist hoor mmmmmmmmmmmmmm![]()

je bent nog steeds lekker bezig he! Ben benieuwd naar al die foto's straks, al die verschillen nu al!

GOED BEZIG!!Ik heb er 2, eentje op mijn schouder, met de olympische ringen en een zwemmer in starthouding, en eentje laag op mijn buik, met in 2 richtingen leesbaar water.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Beetje Jammer alleen dat het nu ook in Angels and Demons van Dan Brown voorkomt![]()