- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen is de combinatie heel erg zwaar,die dropsetjes breken mij gewoon op. Het resultaat mag er wezen,kracht is nu ook even niet belangrijk. Alleen is het even moeilijk switchen in mn koppie

Dieet gaat eigenlijk wel goed, verder geen last. Ik eet ook veel maaltijdenAlleen is de combinatie heel erg zwaar,die dropsetjes breken mij gewoon op. Het resultaat mag er wezen,kracht is nu ook even niet belangrijk. Alleen is het even moeilijk switchen in mn koppie
Iedereen bedankt voor het compliment en de verjaardag wensen....was 21mei jarig...en ja ik heb aan de taart gezeten
Het weekend zet ik mn schema´s wel weer even up to date neer. Gewichten zijn echt veel lager geworden en de verzuring hoger
Anyway het schema werkt![]()

ijs smaakt net zo als alle andere lekkere dingen gewoon naar oude gymschoenenAls je daar maar vaak genoeg aan denkt wordt het vanzelf zo . . .
Enne, lukt het dieet een beetje?

ijs smaakt net zo als alle andere lekkere dingen gewoon naar oude gymschoenenAls je daar maar vaak genoeg aan denkt wordt het vanzelf zo . . .
Enne, lukt het dieet een beetje?
Hoe gaat het met jou eten?Dat weet ik over 1 1/2 week pas, hoop van wel. Het wordt niet lichter maar verandering zet je focus weer ff ergens anders op.

Verheug je maar nergens op want de volgende is net zo zwaar en irritant![]()

Dieet gaat eigenlijk wel goed, verder geen last. Ik eet ook veel maaltijdenAlleen is de combinatie heel erg zwaar, die dropsetjes breken mij gewoon op. Het resultaat mag er wezen,kracht is nu ook even niet belangrijk. Alleen is het even moeilijk switchen in mn koppie
Iedereen bedankt voor het compliment en de verjaardag wensen....was 21mei jarig...en ja ik heb aan de taart gezeten
Het weekend zet ik mn schema´s wel weer even up to date neer. Gewichten zijn echt veel lager geworden en de verzuring hoger
Anyway het schema werkt![]()

Hi Leeuwarden
Gaat ie lekker hier? nog trainen vandaag?
Greetzz en goed weekend!
Nu ik dit lees wel.....ben genezen van de ijsHoe gaat het met jou eten?