MuscleMeat

Contest Log (v) Log Maaike 1976

Super mooie tattoo op een heel mooi lichaam! Als de wedstrijd over is, en ik op gewicht ben laat ik ook weer wat nieuws bijzetten!

happy b-day ;)

Happy B-day????
Ben je jarig
Nou gefeliciteerd dan (niet te veel taart eten ;) )

Hoe gaat het verder lukt t met t dieet nu beter?:(;)

• Topic Starter Topic Starter
Hoe gaat het verder lukt t met t dieet nu beter?:(;)

Dieet gaat eigenlijk wel goed, verder geen last. Ik eet ook veel maaltijden;) Alleen is de combinatie heel erg zwaar,die dropsetjes breken mij gewoon op. Het resultaat mag er wezen,kracht is nu ook even niet belangrijk. Alleen is het even moeilijk switchen in mn koppie???

Iedereen bedankt voor het compliment en de verjaardag wensen....was 21mei jarig...en ja ik heb aan de taart gezeten:D

Het weekend zet ik mn schema´s wel weer even up to date neer. Gewichten zijn echt veel lager geworden en de verzuring hoger:eek:

Anyway het schema werkt;)

Dieet gaat eigenlijk wel goed, verder geen last. Ik eet ook veel maaltijden;) Alleen is de combinatie heel erg zwaar,die dropsetjes breken mij gewoon op. Het resultaat mag er wezen,kracht is nu ook even niet belangrijk. Alleen is het even moeilijk switchen in mn koppie???

Iedereen bedankt voor het compliment en de verjaardag wensen....was 21mei jarig...en ja ik heb aan de taart gezeten:D

Het weekend zet ik mn schema´s wel weer even up to date neer. Gewichten zijn echt veel lager geworden en de verzuring hoger:eek:

Zolang het werkt, gewoon lekker doorgaan waar je mee bezig bent! :)
Ennuh, ijs is eigenlijk heeeeel vies ;)

Wanneer mag je naar het volgende schema van R?

ijs smaakt net zo als alle andere lekkere dingen gewoon naar oude gymschoenen ;) Als je daar maar vaak genoeg aan denkt wordt het vanzelf zo . . .
Enne, lukt het dieet een beetje?

• Topic Starter Topic Starter
ijs smaakt net zo als alle andere lekkere dingen gewoon naar oude gymschoenen ;) Als je daar maar vaak genoeg aan denkt wordt het vanzelf zo . . .
Enne, lukt het dieet een beetje?

Nu ik dit lees wel.....ben genezen van de ijs ;) Hoe gaat het met jou eten?

Die zweterige gymschoenen doen het goed hier
Eet smakelijk dames

Jup, gelijk geen zin meer in ijs :p

Meet peter eigenlijk je vet?

Bo en ik gaan snel langs! Heb er zin an! :D

Dieet gaat eigenlijk wel goed, verder geen last. Ik eet ook veel maaltijden;) Alleen is de combinatie heel erg zwaar, die dropsetjes breken mij gewoon op. Het resultaat mag er wezen,kracht is nu ook even niet belangrijk. Alleen is het even moeilijk switchen in mn koppie???

Ik vind dropsets ook altijd erg zwaar en vermoeiend. Ik doe ze dan ook eigenlijk niet echt veel :o

Hi Leeuwarden ;)
Gaat ie lekker hier? nog trainen vandaag?
Greetzz en goed weekend!

Nu ik dit lees wel.....ben genezen van de ijs ;) Hoe gaat het met jou eten?

Prima, ben helemaal happy met het nieuwe schema, ik klap van de energy! gaan met die banaan :)

Met jou ook alles goed? Ik heb in ieder geval super zin in mijn pinksterweekend!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven