XXL Nutrition

Contest Log (v) Log Maaike 1976

Mannen en testo de geef ik aan de mannen en de rest doe ik zelf:D Verder nog vragen?

Ik train 5 dagen in de week, eet 7 maaltijden per dag. Slaap 8 uren per dag en voordat ik dat doe, misbruik ik eerst mn man.
Ben je nu jaloers?

die laatste zin was denk ik overbodig
maar je fysiek straalt power en kracht uit... respect als je het naturel gehaald hebt... maar ik denk persoonlijk van niet al train je 14x in de week eet je 20 maaltijden en slaap je 22 uur per dag.....

if somebody can prove me wrong be my guest....

• Topic Starter Topic Starter
Lok je een foto van mn clitoris uit......of ben je op zoek naar een goede begeleider. 4 your info ik train al meer als 10 jaar :eek:

Ik daag je hierbij uit...en ik zou zeggen. Neem je fietspomp mee

Lok je een foto van mn clitoris uit......of ben je op zoek naar een goede begeleider. 4 your info ik train al meer als 10 jaar :eek:

bedankt voor je reactie... altijd mooi als je zowel het innerlijk als het uiterlijk van iemand kun zien!

u wordt bedankt!:cool:

Dat dacht ik ook gelijk toen ik jou foto zag:rolleyes:

ON TOPIC:
Volgens mij hebben we hier te maken met een contestwinnaar!

Mentaliteit is 100% hardcore dat zei ik al vanaf het begin van dit log.....
Check de trainingschema`s die ze heeft gevolgd + de voeding is helemaal top!

Maar helaas is de contest niet wie de meeste spieren kan maken, of wie het meest hardcore traint..

Het is een beach ready contest, en wie dus de meeste progressie maakt in acht weken..

Wel kan er nog een boel gebeuren in 4 weken, en wens Maaike veel suc6 !!

Mannen en testo de geef ik aan de mannen en de rest doe ik zelf:D Verder nog vragen?

Ik train 5 dagen in de week, eet 7 maaltijden per dag. Slaap 8 uren per dag en voordat ik dat doe, misbruik ik eerst mn man.
Ben je nu jaloers?

Daarnaast sta ik onder begeleiding bij een kampioen kweker en heb ik iets van 100 bb ervaring in de achterhoede. Zo hoef ik mij niet druk te maken dat ik iets niet red. Mocht ik het met mn eten en trainen niet redden, dan mail ik jou ff oke?

:thumbs:

Whowwwwieeeeeee Maaike! :clap:

Hele goede fysiek dame :cool: dat wordt wat over 4 weken :sad:

Bedankt voor de uitleg OPA;)
.Maar ik doel juist op de progressie niet qua spiertoename maar hard- en droogheid van de spieren.Misschien moet je eens naar haar foto`s kijken voordat je een betoog gaat houden.

Das precies hetzelfde. Opa zegt het prima hoor. Droogheid en hardheid van de spieren is maar 1 van de vele factoren welke een vooruitgang tonen.

Ik zeg dat de meetpunten van progressie in deze contest dezelfde factoren hebben, ja.

Je moet wel leren lezen... Kenner.. ;)

Maar helaas is de contest niet wie de meeste spieren kan maken, of wie het meest hardcore traint..Het is een beach ready contest, en wie dus de meeste progressie maakt in acht weken..
Wel kan er nog een boel gebeuren in 4 weken, en wens Maaike veel suc6 !!

Ik heb het nooit gehad over SPIEREN GAINEN "kenners". OPA trekt mijn bericht uit zijn verband. En ik lees goed jullie wat minder. Ik had het niet over de contest voorwaarden maar over dat OPA zei dat ik niet alleen naar MASSA toename moest kijken.

Complimenten geven en vervolgens komt de beachcontest gestappo langs. Moet niet gekker worden hier.

Oke,speciaal voor de mensen die menen mijn logje te verzieken met nodeloze kreten. Ja ik train naturel sups is alleen animalpac vitamins en magnesium.

Ja er zijn ook mensen met aanleg, voor de vrouwen die net zijn begonnen met trainen, deze kunnen door het lezen van dit soort logjes gemotiveerd blijven en ik door hun. Ik had al het idee dat dit soort gezeik eraan zat te komen.

Ik wil naar wat moedeloze jaren met weinig motivatie doorstomen naar wedstrijd niveau. Ik sta onder begeleiding van Rinus van de Zeijden, wordt aangescherpt door mn man en rene stinstra. Verder zal het mij mn reet roesten of ik wel of niet win. Uiteindelijk ging het mij om gemotiveerd samen naar een doel streven. Ieder zijn eigen doel........Ik ben benieuwd naam de progressie van Mel, want zij heeft wel het lef. Ik durf het niet en ik weet niet of ik daar spijt van moet hebben. Ben gewoon bang voor de gevolgen. En als jullie goed kijken naar mn benen kijken ook van de vorige foto´s dan zien jullie de massa daar ook al.Ik heb ze alleen maar scherper gemaakt. De side chest is gemaakt naar een super pomp van mn biceps, jajajajajajaja een pomp ja. Ben de hele dag aan het klussen geweest. En als ik nu nog eens zo´n mooie opmerking krijg dank u ik ben vereerd. Zoals jullie ook kunnen zien loopt links nog steeds ver achter en dit komt door een blessure.

En opa de rijst in 35 gr ongekookt en eet ik na de training.......

Bedankt voor de geweldige motivatie dbb vrienden!!!

Laatst bewerkt:
wat gebruik je??
and i'm not talking about diet soda :rolleyes:

???What the Hell!???

Maaike, super mooie foto, en goede voouitgang in 4 weken!
Laat alsjeblieft die hufters die hier de boel verzieken niet je motivatie kapot maken!
Ik weet hoever je kan komen met hard werken, zonder poeders, pillen en spuiten, laat ze maar lullen!

Mooie fysiek Maaike en super beenspieren daar heb je hard op getraind, omdat je al 10 jaar traint lukt dat, veel jongens trainen niet zo lang en geloven niet dat vrouwen zo gespierd kunnen worden vandaar..je hebt aanleg of niet ;)

Ben je nu jaloers?

Daarnaast sta ik onder begeleiding bij een kampioen kweker en heb ik iets van 100 bb ervaring in de achterhoede. Zo hoef ik mij niet druk te maken dat ik iets niet red. Mocht ik het met mn eten en trainen niet redden, dan mail ik jou ff oke?

:roflol:

:roflol::roflol:

Oke,speciaal voor de mensen die menen mijn logje te verzieken met nodeloze kreten. Ja ik train naturel sups is alleen animalpac vitamins en magnesium.

Ja er zijn ook mensen met aanleg, voor de vrouwen die net zijn begonnen met trainen, deze kunnen door het lezen van dit soort logjes gemotiveerd blijven en ik door hun. Ik had al het idee dat dit soort gezeik eraan zat te komen.

Ik wil naar wat moedeloze jaren met weinig motivatie doorstomen naar wedstrijd niveau. Ik sta onder begeleiding van Rinus van de Zeijden, wordt aangescherpt door mn man en rene stinstra. Verder zal het mij mn reet roesten of ik wel of niet win. Uiteindelijk ging het mij om gemotiveerd samen naar een doel streven. Ieder zijn eigen doel........Ik ben benieuwd naam de progressie van Mel, want zij heeft wel het lef. Ik durf het niet en ik weet niet of ik daar spijt van moet hebben. Ben gewoon bang voor de gevolgen. En als jullie goed kijken naar mn benen kijken ook van de vorige foto´s dan zien jullie de massa daar ook al.Ik heb ze alleen maar scherper gemaakt. De side chest is gemaakt naar een super pomp van mn biceps, jajajajajajaja een pomp ja. Ben de hele dag aan het klussen geweest. En als ik nu nog eens zo´n mooie opmerking krijg dank u ik ben vereerd. Zoals jullie ook kunnen zien loopt links nog steeds ver achter en dit komt door een blessure.

En opa de rijst in 35 gr ongekookt en eet ik na de training.......

Bedankt voor de geweldige motivatie dbb vrienden!!!

Maaike, ik vind je fysiek super goed!!! Je hebt super aanleg voor het aanmaken van spieren (waarschijnlijk meer testosteron dan de meeste vrouwen, wat kan).

IIG YOU ROCK! :cool:

Wat een topic derail weer seg ...

Goede foto's heb je ... benen staan er super bij, abs komen er al aardig door ;)
Good job, keep it up :thumbs:

By the way: your kick ass mentality rules ;)

100% eens je bent veel scherper en harder geworden de afgelopen tijd.

Opa ja die roept maar wat over gainen en hardcore en de contest als iemand complimenten krijgt.
Ryu ja die gaat zich er gelijk mee bemoeien en de items van de contest benoemen terwijl het daar niet in de discusse over ging
MarcJ lol claimen dat je aan de dope zit. Heeft zelf nog nooit een spuit in zijn leven gezien.

Moet niet gekker worden hier op DBB. Who the **** cares wie er wint--> een potje whey, een foto en wat karma punten, pffff

Het is druk hier en dat komt omdat je goede progressie boekt Maaike.
Laat de haters maar haten.......

Ik ben benieuwd wanneer je een keer een wedstrijd gaat meedoen.
In welke catogerie zou je willen meedraaien?

Ik ga voor de categorie body Fitness, dit omdat ik al voordat ik begon te scherp was voor figure ( bikini wedstrijd).Het is dus mijn eerste taak om te gainen en zit nu 500 cal boven mn vorige dieet, die overigens alleen maar was om mn et naar beneden te halen. En omdat ik alleen schoon eet, kom ik weinig vet aan. De cal zijn dus in combinatie alleen maar voor mn massa. Er zijn er meerder die scherper eruit zijn zien na 4 weken, alleen komt het commentaar hier omdat ik compacter ben.....Boeie. Bedankt voor je compliment. Ik ben onderhand ook begonnen met het goed aanleren van posereren, dit is dus een extra plus omdat ik mn spieren leer tonen op de juiste manier;) Al met al, weet ik wat ik doe en waarvoor ik het doe. :D

Terug
Naar boven