AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Log Maaike 1976

Van Harte meid!!! :birthday:

Vandaag mag je smokkelen ;)
Zo te lezen kan je wel een energiestootje gebruiken!

Fijne dag nog!

Gefeliciteerd!
Ben benieuwd naar je tattoo.

happy_birthday_10-728921.gif

gefeliciteerd!
Ik hoop dat je genoten hebt van deze zonnige dag.

Als nog: Gefeliciteerd hoop dat je een fijn weekend hebt, en dat je er aan toe komt een mooie foto te maken van jezelf en je tattoo! Ben erg benieuwd.

• Topic Starter Topic Starter
Goedemorgen Lady´s en Heren uiteraard.

Hier weer es ff een kleine update, zoals ik al had gemeld was had ik te kampen met low energie......Dit heb ik nog wel....eet in de ochtend extra koolhydraten...Ik denk dat het komt omdat ik lager in mn vet zit.Heb het toch maar ff laten meten. Zit nu op 16% en ben 63 kg. Morgen ga ik er weer volop tegenaan en zal weer dropsetjes op gaan pakken. Nog 2 weken en dan krijg ik een nieuw schema:D Heb er nu al zin in...doe er ff een paar nieuwe pica´s bij;)

Laatst bewerkt:
Damn dat dieet en trainen slaat echt goed in ik zie duidelijk meer lijnen!

Zo dat ziet er netjes uit zeg. ga zo door!
Maar was jij het nou die een neiuwe tattoo had laten zetten? Heb je daar ook een foto van?

• Topic Starter Topic Starter
@ extra large

Ik voel ook dat de voeding en het trainingschema werkt:eek:

@ romina....ik heb de tatoo op mn buik af laten maken, als je klikt op de eerste foto kan je em bekijken....Als ie niet duidelijk genoeg is zal ik em proberen iets scherper te plaatsen;)

Ziet er erg mooi uit, zowel de tattoo als jijzelf!

je hebt een heel mooi figuur en je tattoos zijn fantastisch :D

Prachtig! Ga zo door meid. :)

Echt mooi! Lijnen worden scherper, super om die progressie te zien. Ben je zelf ook tevreden? (denk het wel, maar ben wel benieuwd wat je zelf vindt)

:thumb: Je ziet er top uit! Ik ben niet zo'n tattoo fan, maar dit vind ik wel mooi

Jij gaat goed Maaike
Mooi fysiek in combi met een mooie tatoo
Ben zelf niet zo van de tatoo's maar kan ze wel warderen bij een ander ;)
Je hoort duidelijk bij de toppers

Wat een mooie pics Maaike, je ziet er al super uit! :)

Als je het niet trekt dan lijkt me het zeker een goed plan om 's morgens carbs te nemen,
good luck!!!

Netjes hoor! Ik zie zeker wel verschil met je 1e foto's, lijkt idd of je meer gespierder bent. Als ik goed begrijp (vergeleken met post 1 van je log) ben je 1% in je vetmassa gedaald ;).

Je tattoo ziet er netjes uit, lijkt of ie een tijdje geleden gezet is..geneest goed! Waar heb je het laten zetten?

Terug
Naar boven