XXL Nutrition

Contest Log (v) Log Maaike 1976

Wat heb je in de tussentijd gedaan? Luiwammes.........

Goed bezig weer topper! Wanneer begin je met het nieuwe schema van R. Ga je denk iets beter vinden die dropsets zijn een hel.

Goed weekend atleet

Ik ben benieuwd naar je foto.
Fijn weekend!

Heej leeuwarden, hoest?

en opde helft van het weekend :p Dus fijn weekendhelft!

• Topic Starter Topic Starter
Hello allemaal...nee niet lui geweest.Idd ff niet gepost, gewoon erg druk. Met eten, trainen, slapen :D En zoonlief zn slaapkamer moest nodig een update, hij is al BIJNA 12...jaja, dan kan dat kinderspul niet meer hé:rolleyes:.

Heb ik gelijk het kleinste kamertje ook effe gedaan, manlief bezig in de tuin en ruzie maken met de buurman:cool: wel erg gezellie hier in ljouwert;)

Maar eh ben 2 kilo gegroeid:eek: gelukkig niet alleen vet:rolleyes: maar ook spieren:D We gaan straks effe foto´s maken..krijg een lekker stukje ijs voor de pica yeh:D. Krijgen mn spieren een extra impuls volgens manlief:p Ik vindt het niet erg;) Tot zoooooooooooooooooo

hihi ik ook:D

Nog effe geduld...heb vrees:o.. Nee hoor grapje, wacht op mn man:p

hahaha :P ;)

Als je niet opschiet mag je die bikini niet lenen hoor ;)

Update stats 65 kg 17 %

Hierbij de nieuwe pics;) Verf zit nog aan mn handen :p

S73F1507.JPG

maaike 7 juni.jpg

maaike 2 7 juni.jpg

:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
MOOIE HOOR!!! goed gedaan!!!!!!!!!:thumb:

Hello allemaal...nee niet lui geweest.Idd ff niet gepost, gewoon erg druk. Met eten, trainen, slapen :D En zoonlief zn slaapkamer moest nodig een update, hij is al BIJNA 12...jaja, dan kan dat kinderspul niet meer hé:rolleyes:.

Heb ik gelijk het kleinste kamertje ook effe gedaan, manlief bezig in de tuin en ruzie maken met de buurman:cool: wel erg gezellie hier in ljouwert;)

Maar eh ben 2 kilo gegroeid:eek: gelukkig niet alleen vet:rolleyes: maar ook spieren:D We gaan straks effe foto´s maken..krijg een lekker stukje ijs voor de pica yeh:D. Krijgen mn spieren een extra impuls volgens manlief:p Ik vindt het niet erg;) Tot zoooooooooooooooooo

zo, ijsje lekker? Lekker aan de klus geweest?

Die 2 kilo kan je wel zien, je bent echt wel gespierder geworden in 4 weken. Knap!!!! Eerste foto alleen al is een bak ijs waard!!!

wat gebruik je??
and i'm not talking about diet soda :rolleyes:

Ik snap echt niet dat ik je nooit heb gezien in onze gym. Wat een fysiek zeg! :D

Hele mooie foto's weer!
Terecht dat je hier ijs voor hebt verdiend. ;)

wat gebruik je??
and i'm not talking about diet soda :rolleyes:
Mannen en testo de geef ik aan de mannen en de rest doe ik zelf:D Verder nog vragen?

Ik train 5 dagen in de week, eet 7 maaltijden per dag. Slaap 8 uren per dag en voordat ik dat doe, misbruik ik eerst mn man.
Ben je nu jaloers?

Daarnaast sta ik onder begeleiding bij een kampioen kweker en heb ik iets van 100 bb ervaring in de achterhoede. Zo hoef ik mij niet druk te maken dat ik iets niet red. Mocht ik het met mn eten en trainen niet redden, dan mail ik jou ff oke?

Terug
Naar boven