MuscleMeat

Contest Log (v) Log Maaike 1976

Maaike, je hebt echt een prachtig fysiek! :)
En dan zijn er ook altijd mensen die gaan lopen zeiken over "Naturel" of "Gebruiker". Niks van aantrekken meid, je weet zelf donders goed hoe hard je hier voor gewerkt hebt!

Veel succes de komende 4 weken!

• Topic Starter Topic Starter
Maaike, je hebt echt een prachtig fysiek! :)
En dan zijn er ook altijd mensen die gaan lopen zeiken over "Naturel" of "Gebruiker". Niks van aantrekken meid, je weet zelf donders goed hoe hard je hier voor gewerkt hebt!

Veel succes de komende 4 weken!

Thnks;)

Super vooruitgang! Je ziet er niet alleen droger, maar ook voller uit. Netjes gedaan!

Hey Maaike
ff rustig worden nu :)
gebruik je energie voor het trainen (al heb je het niet echt nodig)
Je ziet er top uit en je hebt meer spier in die benen van jou als ik (respect hoor)

Hey Maaike
ff rustig worden nu :)
gebruik je energie voor het trainen (al heb je het niet echt nodig)
Je ziet er top uit en je hebt meer spier in die benen van jou als ik (respect hoor)

Je hebt gelijk gros:o Maar ik heb echt geleden de afgelopen 4 weken.Oeps daar ging ik weer:eek:

Vanavond lekker trainen, woensdag weer naar mn begeleider. Zal em zeker een groot compliment geven:D

Ten eerste.. hoe lief van je dat je een oude foto van me in een ander topic plaats. Ik bewonder je volwassenheid. Maar hee.. daarom laat ik die oude foto's staan.. altijd leuk om te zien.

Ten tweede... ik vroeg me serieus af en nog steeds of dit geen AAS is. Voor mij een vraag voor jou een weet. Je kunt het als een compliment opvatten of misschien ook niet en dan direct zo reageren. Ik ben zelf ook vaker beschuldigd van AAS (van mensen die er dus geen reet van snappen in de sportschool of op werk) en mij doet het weinig: thnx for the compliment. Ik wil je harde werken niet teniet doen maar je reactie vermogen getuigt niet echt van volwassenheid vind ik.

anyhow.. goed fysiek......

Giga

Jeetje je blijft vooruit gaan
en je was al super om te zien !!!

Echt top

Ten eerste.. hoe lief van je dat je een oude foto van me in een ander topic plaats. Ik bewonder je volwassenheid. Maar hee.. daarom laat ik die oude foto's staan.. altijd leuk om te zien.

Ten tweede... ik vroeg me serieus af en nog steeds of dit geen AAS is. Voor mij een vraag voor jou een weet. Je kunt het als een compliment opvatten of misschien ook niet en dan direct zo reageren. Ik ben zelf ook vaker beschuldigd van AAS (van mensen die er dus geen reet van snappen in de sportschool of op werk) en mij doet het weinig: thnx for the compliment. Ik wil je harde werken niet teniet doen maar je reactie vermogen getuigt niet echt van volwassenheid vind ik.

anyhow.. goed fysiek......

Lol, vind je het gek ? Heb je zelf wel door hoe dom en onrespectvol jij die vraag stelt? En dan verwacht je een nette reactie terug? :rolleyes:

Als je het op een normale manier had gevraagd was je een stuk verder gekomen, bro.

Lol, vind je het gek ? Heb je zelf wel door hoe dom en onrespectvol jij die vraag stelt? En dan verwacht je een nette reactie terug? :rolleyes:

Als je het op een normale manier had gevraagd was je een stuk verder gekomen, bro.

toegegeven... ik heb hem expres zo direct gesteld... ik draai daar gewoonweg niet omheen maar iik wilde gewoon eens weten wat voor reactie het zou uitlokken, maar subtiel was alles behalve ;):o

toegegeven... ik heb hem expres zo direct gesteld... ik draai daar gewoonweg niet omheen maar iik wilde gewoon eens weten wat voor reactie het zou uitlokken, maar subtiel was alles behalve ;):o

En dan miepen als je zo reactie krijgt..

Wtf, bro? Ik kreeg zowaar respect voor je na dat squat filmpje, maar met zo actie... :scratch:

Jammerrrrr :)

En dan miepen als je zo reactie krijgt..

Wtf, bro? Ik kreeg zowaar respect voor je na dat squat filmpje, maar met zo actie... :scratch:

Jammerrrrr :)

dude.... ik vroeg hem direct omdat ik wilde zien hoe mensen daar op reageren.... Gebruik je AAS ja of nee? Nou stelde ik hem zo waarin je al kon zien dat ik met zekerheid dacht JA.. ze gebruikt. subtiel nee... maar je weet direct waar je aan toe bent....

waar ik over miepte was het feit dat er direct in een ander topic werd verder gegaan ( dat welke DBB'ster playboy) daarin stond een foto van mij toen ik nog dik was... dat vond ik niet nodig om zo te reageren..... dat vond ik onvolwassen. ik strooi ook nooit met andere hun oude foto's......

maar als ik het goed van maaike begrepen heb, hebben we het allemaal opgelost :D:D

Dude, jij squat 200KG binnen 2 jaren training.., en uitgerekend jij vraagt alle anderen naar hun gebruik......
Had subtieler gekund / of via pm, nu duw je snel mensen in een hoekje.., clean of niet, dit zijn hele nette resultaten! Op deze manier probeer je de zuur verdiende resultaten te baggetelliseren: 'ja, gekuurd zeker'

Dude, jij squat 200KG binnen 2 jaren training.., en uitgerekend jij vraagt alle anderen naar hun gebruik......
Had subtieler gekund / of via pm, nu duw je snel mensen in een hoekje.., clean of niet, dit zijn hele nette resultaten! Op deze manier probeer je de zuur verdiende resultaten te baggetelliseren: 'ja, gekuurd zeker'

nouja... ik wist dus niet dat al 10 jaar trainde :o en ik wistw el dat ze onder begeleiding staat maar ik vind dat ze voor een vrouw el behoorlijk wat massa heeft, vooral de benen joh....
maar ik hoopte dat ze er het compliment in kon zien: nee sorry moet je teleurstellen, maar thnx for the compliment!

hier hoopte ik eigenlijk op.... anyhow... ik hou r niet van AAS gebruik vragen via pm te sturen, dit is een BB forum, geen artsenforum;)

Jongens de situatie is onder controle......;) Communicatie foutje, shit happens;)

Mooie foto's!

Netjes hoor, ben nu al benieuwd hoe je er uit ziet na nog eens 4 weken. Ga zo door!

Terug
Naar boven