AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Log Maaike 1976

Was een super geslaagd weekend en ook geslaagd voor mn wedstrijdkleding :D 2 mooie bikini´s en 1 badpak. In juli kan ik ze passen.....moeten nog gemaakt worden. Marjolein heeft echt een goeie kijk erop. Begint nu allemaal wel erg spannend te worden, wel erg uit de ban gesprongen met eten, maar goed het kan nu nog. Niet echt goed voor de bikini contest maar........Het was wel lekker:D Ook effe van de glijbaan af gegaan, met mn ogen dicht en nee ...zoonlief vond het ook vet, gaaf cool, wow, dope??? Moet mij toch es meer gaan verdiepen in die taal.....Pff veel gedaan....lees morgen wel ff de logjes door;)

Super dat je geslaagd bent voor je wedstrijdkleding, ben erg benieuwd:)
1 tipje? welke kleuren :D

Hahaha dope??? die is nieuw voor mij maar zou ook wel bizar zijn als die van 7 van mij dat al zou zeggen :)
Maar het is niets anders als vet en cool grin.. begin het zelfs al van haar over te nemen:cool:

Was een super geslaagd weekend en ook geslaagd voor mn wedstrijdkleding :D 2 mooie bikini´s en 1 badpak. In juli kan ik ze passen.....moeten nog gemaakt worden. Marjolein heeft echt een goeie kijk erop. Begint nu allemaal wel erg spannend te worden, wel erg uit de ban gesprongen met eten, maar goed het kan nu nog. Niet echt goed voor de bikini contest maar........Het was wel lekker:D Ook effe van de glijbaan af gegaan, met mn ogen dicht en nee ...zoonlief vond het ook vet, gaaf cool, wow, dope??? Moet mij toch es meer gaan verdiepen in die taal.....Pff veel gedaan....lees morgen wel ff de logjes door;)

Wat leuk zeg, ik zag dat ze hele mooie wedstrijdkleding heeft!
Het kost een paar centjes maar dan heb je ook wat, helemaal op maat gemaakt zeg, wow :cool:

Je hebt het ook vet cool gehad, Duinrell is te kek ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Super dat je geslaagd bent voor je wedstrijdkleding, ben erg benieuwd:)
1 tipje? welke kleuren :D

Hahaha dope??? die is nieuw voor mij maar zou ook wel bizar zijn als die van 7 van mij dat al zou zeggen :)
Maar het is niets anders als vet en cool grin.. begin het zelfs al van haar over te nemen:cool:

Paars.....:D

Ik ben er helemaal hyper van.. Het is wat met de kits...stonden gister voor de stoplichten te wachten en uiteraard kletsten...zegt die jonge ineens "Karre" ??? Op zo'n moment bedenk je toch wel dat het heel erg snel gaat.:(

Paars.....:D

Ik ben er helemaal hyper van.. Het is wat met de kits...stonden gister voor de stoplichten te wachten en uiteraard kletsten...zegt die jonge ineens "Karre" ??? Op zo'n moment bedenk je toch wel dat het heel erg snel gaat.:(

:roflol: Oma!

Mooi zeg, dat je wedstrijdkleding hebt gevonden waar je zo blij mee bent!

:roflol: Oma!

Mooi zeg, dat je wedstrijdkleding hebt gevonden waar je zo blij mee
bent!

ja mooi zeg, ben wel benieuwd naar de wedstrijd eisen, moet je bij bodyfitness ook een routine doen of is dat alleen bij de aerobic klasse, want de groep viel uit toen ik ben wezen kijken toendertijd.

En heb je mij nog zien zwaaien???
Ja?

kan niet want ik was het vergeten
Leuk dat je geslaagd bent met je wedstrijdkleding (al zijn het maar een paar kleine lapjes stof)

Training van gister; 1 1/2 reps 3x10
SCHOUDERS.
One arm side raises
Front dumbbell press
Barbell upright rowing

TRICEPS.
Pushdown
French press
Overhead Rope pulldown

BICEPS.
Incline dumbbell curl
Barbell preacher curl
Cable curl

Training was erg pittig moet ik zeggen...Ga ook stoppen met teveel gewichten, voordat ik uit mijn schroeven groei en bb wordt.:( Verder ben ik erg tevreden.

Gaat allemaal vetcool zo te lezen :p. Lekker getraind weer! :wave:

SCHOUDERS.
One arm side raises
Front dumbbell press
Barbell upright rowing

TRICEPS.
Pushdown
French press
Overhead Rope pulldown

BICEPS.
Incline dumbbell curl
Barbell preacher curl
Cable curl

Training was erg pittig moet ik zeggen...Ga ook stoppen met teveel gewichten, voordat ik uit mijn schroeven groei en bb wordt.:( Verder ben ik erg tevreden.

Doe je helemaal geen neckpress oefeningen voor schouders?

Jeetje je bent echt super goed bezig !!

Wat doe je eigelijk aan buikspier training ??
En hoe vaak per week

ja mooi zeg, ben wel benieuwd naar de wedstrijd eisen, moet je bij bodyfitness ook een routine doen of is dat alleen bij de aerobic klasse, want de groep viel uit toen ik ben wezen kijken toendertijd.

NBBF/IFBB Body Fitness heeft géén routine, bij de NAC, YBF e.d. moet je wel een routine doen voor de Body Fitness (Figure heet het bij de NAC). Fitness en BB klasse hebben wel routines.

Ben benieuwd naar je wedstrijdbikini's Maaike! Het kost idd een hoop centen, maar dan heb je ook wat. En Marjolein maakt super bikini's!

NBBF/IFBB Body Fitness heeft géén routine, bij de NAC, YBF e.d. moet je wel een routine doen voor de Body Fitness (Figure heet het bij de NAC). Fitness en BB klasse hebben wel routines.

Ben benieuwd naar je wedstrijdbikini's Maaike! Het kost idd een hoop centen, maar dan heb je ook wat. En Marjolein maakt super bikini's!

Ze heeft ook een super goede kijk erop..Top mens, maar dat had ik al gehoord van Rene Stinstra ;) Als het goed is ga ik ook meedoen aan de YBF...lijkt mij ook wel eens leuk om routine te doen...

@ Petje ik train mn buik helemaal niet meer, dat komt volgende maand weer in mn schema. Ik dacht eerst dit gaat niet goed komen, maar heb het idee dat ik nu meer abs heb als tevoren....

Hoioi, ik heb net op de site gevonden dat je gewoon berkenblad caps kan kopen van Vitotaal. Vanavond ga ik snel langs de drogist :)

SCHOUDERS.
One arm side raises
Front dumbbell press
Barbell upright rowing

TRICEPS.
Pushdown
French press
Overhead Rope pulldown

BICEPS.
Incline dumbbell curl
Barbell preacher curl
Cable curl

:eek::eek::eek: wow!!
Weer lekker getraind!!!:)

Training van gister;

BORST.
Incline Bench press
Strenght wide chest press
Flying motion
RUG.
Chinning (opwarmen)
Strenght machine HIGH-row
One arm pulldown
Cable machine rowing
Pullover
Het vocht is gelukkig alweer wat afgezakt...kan mn abs weer zien;) Dit weekend gezond junken......geen magnum meer voor mij de komende weken:p

Training van gister;

BORST.
Incline Bench press
Strenght wide chest press
Flying motion
RUG.
Chinning (opwarmen)
Strenght machine HIGH-row
One arm pulldown
Cable machine rowing
Pullover
Het vocht is gelukkig alweer wat afgezakt...kan mn abs weer zien;) Dit weekend gezond junken......geen magnum meer voor mij de komende weken:p

Netjes :thumbs:, wat is je bench eigenlijk bij 5/8 hh? Of start je telkens met incline..?

Bah, wie wil er nu Magnum's als je ook gegrilde kipfilet kunt eten :D

Weer even bijgelezen :) Denk dat ik mij rotschrik bij die laatste foto van jou straks.
Die bikini staat je vast super, kleur steekt mooi af op je bruine velletje ;)
wanneer was ie maar weer klaar?

Terug
Naar boven