MuscleMeat

Contest Log (v) Log Maaike 1976

4) WBC (NBBF) | 27 September 2009

Mijdrecht
Voor meer info, zie ifbb.nl

Wow wat een body's vind je daar! Persoonlijk vind ik het zelf te ver, maar o zo veel respect voor. Ook voor jou als je daar bij gaat staan! Echt super knap. Prachtige foto van Juliette Bergmanm;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aha ;) dat had ik dus niet gelezen ,je gaat lekker naar Duinrell :D Super lachen!!! De blits en de flits :D

Spiegel EN kleding, dat zijn goede indicatoren!
Alvast fijn weekend, veel plezier in Duinrell! Mocht je van hele snelle glijbanen houden, koop een goede strakke badpak, zodat als je beneden komt niet je badpak compleet achterstevoren zit :p

OOOh wauw Duinrell!
Zie je al helemaal door die glijbanen heen sjesen :)

Whehe, lekker in het tikkibad :D
Enjoy!

• Topic Starter Topic Starter
Duinerel dat is zowat in mijn achtertuin (nou ja van Den Haag af gezien)
Pas je op dat je met die gespierde benen niet vast komt te zitten in de buis!

Marjolein? In de Fahrenheitstraat -
Dat is helemaal dicht bij ca 10 min van mijn huis

Ik zal ff naar je zwaaien

Wow wat een body's vind je daar! Persoonlijk vind ik het zelf te ver, maar o zo veel respect voor. Ook voor jou als je daar bij gaat staan! Echt super knap. Prachtige foto van Juliette Bergmanm;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooooi!
:cheer: Heel veel plezier in Duinrell! Komt vast wel goed :D Glijbanen :banana:

Heb je het leuk gehad en ben je geslaagd met je bikini? :)

Heb je het leuk gehad en ben je geslaagd met je bikini? :)
Was een super geslaagd weekend en ook geslaagd voor mn wedstrijdkleding :D 2 mooie bikini´s en 1 badpak. In juli kan ik ze passen.....moeten nog gemaakt worden. Marjolein heeft echt een goeie kijk erop. Begint nu allemaal wel erg spannend te worden, wel erg uit de ban gesprongen met eten, maar goed het kan nu nog. Niet echt goed voor de bikini contest maar........Het was wel lekker:D Ook effe van de glijbaan af gegaan, met mn ogen dicht en nee ...zoonlief vond het ook vet, gaaf cool, wow, dope??? Moet mij toch es meer gaan verdiepen in die taal.....Pff veel gedaan....lees morgen wel ff de logjes door;)

Was een super geslaagd weekend en ook geslaagd voor mn wedstrijdkleding :D 2 mooie bikini´s en 1 badpak. In juli kan ik ze passen.....moeten nog gemaakt worden. Marjolein heeft echt een goeie kijk erop. Begint nu allemaal wel erg spannend te worden, wel erg uit de ban gesprongen met eten, maar goed het kan nu nog. Niet echt goed voor de bikini contest maar........Het was wel lekker:D Ook effe van de glijbaan af gegaan, met mn ogen dicht en nee ...zoonlief vond het ook vet, gaaf cool, wow, dope??? Moet mij toch es meer gaan verdiepen in die taal.....Pff veel gedaan....lees morgen wel ff de logjes door;)

Ken me voorstellen dat je het spannend gaat vinden..Ben erg benieuwd naar je bikini's en badpak..zal vast een plaatje worden bij je!

Geniet lekker van je avond!

Heerlijk genoten dus! Ben benieuwd naar je nieuwe bikini's en badpak :D!

Terug
Naar boven