AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Log Maaike 1976

dag3
schouders
Side raises 8x16, 8x14, 8x12 (totaal gewicht)
Front press 8x25, 8x22.5, 8x20
Upright rowing 8x35, 8x30, 8x25
W-press 8x16, 8x14, 8x12, (totaal gewicht)
triceps
Push down 8x40, 8x35, 8x30
french press 8x10, 8x9, 8x7
kick backs 8x15, 8x10, 8x5
biceps
Barbelcurl 8x25, 8x20, 8x15
pr dumbbell curl 8x18, 8x16, 8x14 ( totaal gewicht)
EZ curl 8x25, 8x20, 8x15

Dat was het dan voor vandaag, voeding heeft zn werkig vooral op mn darmen laten zien:o OMG..Ik wist dat het zou komen, maar goed. Ik heb mij de hele training staande gehouden met " Pijn is fijn" ( bis bis) :D

Schouder training ging beter,zag ook een mooie pomp. Jammer dat dit niet zolang blijft:( Oke vriendjes en vriendinnetjes, dit was de update weer voor vandaag;)

Goeie training zeg!

Mooi is die pomp he..aders..lijnen..Kon het idd zo maar blijven..;)

• Topic Starter Topic Starter
ziet er pittig uit!
Heb een vraagje gezien je toch een stuk gevordender bent heb jij ook nog wel eens last van spierpijn?

Nog steeds hoor ;) Zonder spierpijn geen goeie training zeg ik altijd tegen mijzelf. Alleen is het niet zo heftig meer als vroeger, ik heb wel eens zoveel last van mn hams gehad dat ik gewoon niet meer normaal kon gaan zitten:eek: Ik herstel sneller ( gelukkig):)

Sterk inderdaad voor een vrouw :thumbs: .. Wat zijn voor jezelf de zwakke punten/spiergroepen?
Want moet zeggen dat alles er wel in verhouding uitziet op de foto's, vooral goeie hams en kuiten.

Sterk inderdaad voor een vrouw :thumbs: .. Wat zijn voor jezelf de zwakke punten/spiergroepen?
Want moet zeggen dat alles er wel in verhouding uitziet op de foto's, vooral goeie hams en kuiten.

Zwakke punten zijn schouders, dit komt ook door veel blessures, vooral links werkt tegen :mad: En was kuiten, die heb ik bij weten te trekken....:D

Ik heb ze bij elke training meegenomen. En dan om en om,ene x kort en zwaar en de andere lange series en licht. Stand van de benen steeds veranderen. Het schijnt dat kuiten gewoon veel gewend zijn en dat je ze moet laten zien wat werken is... Heb ik mij laten vertellen :D

Die foto die je net in mijn logje gepost hebt, die moet je eigenlijk ook in je eigen logje zetten joh!
Echt een hele goede vooruitgang, je was al mooi maar nou helemaal!

Ik heb ze bij elke training meegenomen. En dan om en om,ene x kort en zwaar en de andere lange series en licht. Stand van de benen steeds veranderen. Het schijnt dat kuiten gewoon veel gewend zijn en dat je ze moet laten zien wat werken is... Heb ik mij laten vertellen :D

Hoe zit je dan met je rust? Is het juist omdat ze al veel gewend zijn dat dit voor de kuiten veel minder van belang is?
Schouders zien er imo al goed uit, ik ken het met schouderblessures maar al te goed, lange revalidatie vaak en het
blijven dan zwakke punten.

is in mijn ogen toch ook inderdaad een spier die je vaker kan en mag trainen de kuiten....
had het me ook voorgenomen ze iedere keer te laten terugkomen in mijn schema, maar is er alleen nog niet van gekomen :)

Ok thnx!

Zwakke punten zijn schouders, dit komt ook door veel blessures, vooral links werkt tegen :mad: En was kuiten, die heb ik bij weten te trekken....:D

Heb exact hetzelfde dat komt door het k-boksen ook de linkerschouder.
Maar waar blijft die borst/benen/kuit training van je?

Laatste loodjes voor het weekend kom op:D

hey, blijf je volgen hoor, alhoewel ik niet veel nieuws te vertellen heb... je bent onwijs sterk, en je ziet er nu al super uit! En daar werk je hard voor! Gaat lekker verder?

Holy shit ik keek ook ff naar je training van gisteren en dat is idd niet voor de poes, je zal nu wel behoorlijk spierpijn hebben hehe.:D

Morgen post ik mn training....heb t ff druk ;)

succes!!

Dag4
Borst
Incline bench 8x35, 8x30, 8x25
Bankdrukken 8x35, 8x30, 8x25 2de x 8x40, 8x35, 8x30 ( met hulp)
Flying motion 8x38, 8x31, 8x24
Cable cross over 8x30, 8x25, 8x20
Benen
Leg extension 8x54, 8x47, 8x40 2de x 8x47, 8x40, 8x33
Squat ( hack) 8x55, 8x50, 8x40
Leg press 8x80, 8x75, 8x70
Kuiten
Zittend 8x12x35x3

Kuiten ging moeizaam vm grote pomp in mn benen...Met het trainen van borst,voelde ik de 2de ronde ontzettend mn triceps, misschien toch net iets te zwaar. Verder heel erg tevreden,lekker spierpijn ik mijn benen (eigenlijk overal wel een beetje). Heb eigenlijk het gevoel dat ik weer voor het eerst aan het trainen ben :p Vanavond ff relaxed alles terug lezen:D

Laatst bewerkt:
Lekker gebikkeld Maaike! Nu bijkomen en goed eten om te herstellen.
Maandag staat Rug/Hams weer op het programma.

Geniet van je "trainingsvrije" weekend:D

Groet,

@ Massalah......ik denk idd dat dit zo is. Sterker nog ik heb zelf ervaren dat je de kuiten ff met de zweep geeft je erg snel verbetering ziet. Althans mijn kuiten wel;)

Terug
Naar boven