AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Log Maaike 1976

Doe jij incline dumbbell drukken met 35 kg per hand?

Ik heb ze bij elke training meegenomen. En dan om en om,ene x kort en zwaar en de andere lange series en licht. Stand van de benen steeds veranderen. Het schijnt dat kuiten gewoon veel gewend zijn en dat je ze moet laten zien wat werken is... Heb ik mij laten vertellen :D

Ik ben een tijdje geleden begonnen met de kuiten keihard af te beulen met min 3oef van elk 5-6sets en tussen 10-20hh. Steeds zo zwaar mogelijk en zoveel mogelijk werkt goed bij mij! Zoals je hier al zegt je moet ze laten zien wat werken is!

OT: gaat goed hier! Keep it up!

:meal: lekker

en succes :p

• Topic Starter Topic Starter
O,jee nee t is bench en totaal.....zou niet best zijn als ik dit deed:p

Laatst bewerkt:
Ik schrok al! Maar dan nog erg zwaar! Wat voor dieet houd jij je eigenlijk aan?

Gelukkig dat je niet zo zwaar per hand deed.
Kreeg al een minderwaardigheids complex door jou. :)
maar nog steeds een respectabel gewicht om mee te trainen.
Top hoor

Ik was de gene die het meest gewicht deed op de benen, van de vrouwen dan wel te verstaan;)

@Onnie,mijn voedingsschemastaat op de eerste pagina..

Bedankt! Ik had het ff gemist.

update? :)

Goedemorgen medegenoten,

Hier dan eindelijk weer es een update...momenteel gewoon heel erg druk ( en moe). Mijn voedingsschemaen trainingschema hebben mn lichaam behoorlijk te pakken. Veel last van spierpijn en weinig energie:( Maar goed ff doorzetten.

Maandag begonnen met dropset schema rug...hiervoor moest ik dus al 2 x opstarten en dat is ontzettend frusti??? Al met al training goed weten af te maken,met dezelfde gewichten. Dinsdag een rustdag ingelast omdat ik een dagje shoppen in A'dam had geboekt met mn vriendin:D Dat had ik ook wel ff nodig;)Gister weer getrained, geen dropsetjes omdat mn spieren het niet trokken. Gewoon 3x8 vast gewicht en de 4de x pompen....Ging goed 2 spiergroepen gedaan, schouders en biceps. Deze week ga ik niet op de gewichten letten......Motto "Zolang ik mn spieren maar prikkel".

Verder is mn tatoo gister ook afgemaakt:D Zal het weekend proberen foto's te maken...Ga vandaag lekker mn eigen birthday vieren;)

Greetzzzzzzzzzz Maaike

Vervelend van die moeheid, heb er ook last van...zeker als je graag goed wilt trainen, maar het niet wilt lukken haha. Hopelijk voel je je een stuk beter nu op je verjaardag! ;) Gefeliciteeeerdd! Fijne dag vandaag, je gaat vast niet meer trainen? (hemelvaart zou alles wel dicht zijn, althans die van mij helaas wel)

Gefeliciteerd met je verjaardag :) en een fijne dag!

De hardcore trainingen i.c.m. je voeding waarin weinig complexe koolhydraten zitten is idd een uitputtingslag voor elke trainee.

Happy birthday en keep up the good work~!

Goedemorgen medegenoten,

Hier dan eindelijk weer es een update...momenteel gewoon heel erg druk ( en moe). Mijn voedingsschemaen trainingschema hebben mn lichaam behoorlijk te pakken. Veel last van spierpijn en weinig energie:( Maar goed ff doorzetten.

Maandag begonnen met dropset schema rug...hiervoor moest ik dus al 2 x opstarten en dat is ontzettend frusti??? Al met al training goed weten af te maken,met dezelfde gewichten. Dinsdag een rustdag ingelast omdat ik een dagje shoppen in A'dam had geboekt met mn vriendin:D Dat had ik ook wel ff nodig;)Gister weer getrained, geen dropsetjes omdat mn spieren het niet trokken. Gewoon 3x8 vast gewicht en de 4de x pompen....Ging goed 2 spiergroepen gedaan, schouders en biceps. Deze week ga ik niet op de gewichten letten......Motto "Zolang ik mn spieren maar prikkel".

Verder is mn tatoo gister ook afgemaakt:D Zal het weekend proberen foto's te maken...Ga vandaag lekker mn eigen birthday vieren;)

Greetzzzzzzzzzz Maaike

Gefeliciteerd Maaike en het trainen gaat je goed af zo te lezen ben benieuwd naar je tattoo! staat je mooi.;)

:hb: Gefeliciteerd meid! Maak er een mooie dag van.

Ben ook benieuwd naar je tatt! :)

:cheer: Gefeliciteerd!
Ben wel benieuwd naar je tattoo!

Terug
Naar boven