- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ze bij elke training meegenomen. En dan om en om,ene x kort en zwaar en de andere lange series en licht. Stand van de benen steeds veranderen. Het schijnt dat kuiten gewoon veel gewend zijn en dat je ze moet laten zien wat werken is... Heb ik mij laten vertellen![]()
@ Massalah......ik denk idd dat dit zo is. Sterker nog ik heb zelf ervaren dat je de kuiten ff met de zweep geeft je erg snel verbetering ziet. Althans mijn kuiten wel![]()

Doe jij incline dumbbell drukken met 35 kg per hand?

O,jee nee t is barbell en totaal.....zou niet best zijn als ik dit deed![]()
geweest 
O,jee nee t is bench en totaal.....zou niet best zijn als ik dit deed![]()

Maar goed ff doorzetten.
Al met al training goed weten af te maken,met dezelfde gewichten. Dinsdag een rustdag ingelast omdat ik een dagje shoppen in A'dam had geboekt met mn vriendin
Dat had ik ook wel ff nodig
Gister weer getrained, geen dropsetjes omdat mn spieren het niet trokken. Gewoon 3x8 vast gewicht en de 4de x pompen....Ging goed 2 spiergroepen gedaan, schouders en biceps. Deze week ga ik niet op de gewichten letten......Motto "Zolang ik mn spieren maar prikkel".
Zal het weekend proberen foto's te maken...Ga vandaag lekker mn eigen birthday vieren
Gefeliciteeeerdd! Fijne dag vandaag, je gaat vast niet meer trainen? (hemelvaart zou alles wel dicht zijn, althans die van mij helaas wel)Goedemorgen medegenoten,
Hier dan eindelijk weer es een update...momenteel gewoon heel erg druk ( en moe). Mijn voedingsschemaen trainingschema hebben mn lichaam behoorlijk te pakken. Veel last van spierpijn en weinig energieMaar goed ff doorzetten.
Maandag begonnen met dropset schema rug...hiervoor moest ik dus al 2 x opstarten en dat is ontzettend frustiAl met al training goed weten af te maken,met dezelfde gewichten. Dinsdag een rustdag ingelast omdat ik een dagje shoppen in A'dam had geboekt met mn vriendin
Dat had ik ook wel ff nodig
Gister weer getrained, geen dropsetjes omdat mn spieren het niet trokken. Gewoon 3x8 vast gewicht en de 4de x pompen....Ging goed 2 spiergroepen gedaan, schouders en biceps. Deze week ga ik niet op de gewichten letten......Motto "Zolang ik mn spieren maar prikkel".
Verder is mn tatoo gister ook afgemaaktZal het weekend proberen foto's te maken...Ga vandaag lekker mn eigen birthday vieren
Greetzzzzzzzzzz Maaike