AndroidHealthClinic

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Sowieso, als je een PR moet zetten dan voel je m wel hoor ! :roflol:
 
Jammer van je maag problemen man, blijft je toch een beetje plagen... Gelukkig maakt het een hoop goed dat je knie en lies weer zo'n beetje de oude zijn. Hopelijk snel weer knallen, beterschap!
 
Jammer van je maag problemen man, blijft je toch een beetje plagen... Gelukkig maakt het een hoop goed dat je knie en lies weer zo'n beetje de oude zijn. Hopelijk snel weer knallen, beterschap!

Bedankt man! Het gaat gelukkig nu beter, heb ergens vandaag nog een oat shake achterover gedrukt, de calorieën van vandaag heb ik in ieder geval binnen!

Ik denk dat ik er gewoon mee moet leren leven, dat ochtendmisselijkheid (geen braken meer iig), want na 12u gaat het veel beter :rolleyes:
 
Woensdag 21 september - Schouders en Triceps (en kuiten)


Schouders

MP
12x34
10x44 VPR
4x48

De laatste set was toch te zwaar.

Lateral side raise
12x12
12x14
11x14
11x14

One arm cable side raise
15x10

Gewoon voor de pomp.

Bent over lateral raise
12x10
12x12
12x12

Triceps

Dips
12xBW
12xBW+16
11xBW+18 VPR :D

Was heel zwaar de laatste set, in de negatieve beweging ging ik heel snel omlaag waardoor ik aardig diep raakte, kom dan maar omhoog :roflol:

Skullcrushers (ex. ez-bar)
12x10
12x18
10x24 VPR

Langzaam en aardig strikt.

Kickbacks
12x4
12x4
12x6

Calfs

Seated calf press
12x80
12x100
10x110

Opmerkingen
Goeie training, vooral met dips ben ik tevreden om. Ik ben blij dat ik steeds in kracht groei blijkbaar eet ik dan wel voldoende om te groeien, want kracht=massa toch voor de duidelijkheid?

Maaar ik moet echt een dip belt kopen, mijn broek zakte af bij de laatste set zag er echt pauper uit :roflol:

Volgende week voor de 20kg hopelijk ! :D
Daarna ga ik weer CGBP doen.

Ik heb voor die dips wel wat motivatie nodig, zweette hard van de spanning lol:

http://www.youtube.com/watch?v=9S-_QLzWla8&feature=related
 
Iedere training PR's. Geen last van schijtpuin tijdens dippen? lol
 
dips zijn hard!

Mooie training man
 
Lekker man, mp blijft ook mooi omhoog gaan. Die dips hoe voer je die uit dan? Tot 90graden? Ik ging altijd zo diep als ik maar kon maar ik zou niet weten wat beter is.
 
Lekker man, mp blijft ook mooi omhoog gaan. Die dips hoe voer je die uit dan? Tot 90graden? Ik ging altijd zo diep als ik maar kon maar ik zou niet weten wat beter is.

Thx Jaap!

Naar mijn gevoel ga ik parallel (of er iets net boven), kan niet controleren aangezien geen spiegel is.
Bij de laatste set ging heel diep imo, omdat het gewicht zwaar is ga ik in de negatieve beweging sneller omlaag de kunst is dan uiteraard om dat te controleren wat wel aardig lukt.

Maar ik denk wel diep genoeg, volgende keer zal ik eens bij de eerste set zo diep mogelijk gaan.
Kijken of het wat scheelt.

Zoiets:

http://www.youtube.com/watch?v=AU7qM4Hc2NU
 
Ah oke duidelijk, ik zeg niet dat het 1 beter is dan het andere hoor. Als het zo goed voelt zou ik gewoon zo door gaan, erg sterk in iedergeval!
 
Nee, tuurlijk man. Ik ben zelf ook verbaasd dat ik er aardig sterk in ben en dat het gewicht zo makkelijk omhoog gaat niet verwacht eerlijk gezegd. Vandaag zat ik ook al te denken na afloop; ga ik wel diep genoeg? Dus wel fijn dat je dat zei bro!
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Nette dips weer bro, haha dat filmpje van die gozer:roflol:
 
Vrijdag 23 september - Rug en Biceps

Rug

Deadlift
12x70
12x100
5x120
5x120
8x124 (met straps) VPR

Bam! DL ging hard, had nog een sachet NOX Pump, even geprobeerd voordat ik aan mijn Jack3D begon. Ik kreeg een energierush (wel een korte, waarschijnlijk door overgedoseerde cafeïne) gedurende DL. Weinig rust, maar knallen, schreeuwde heel gym bij elkaar haha. Epic blikken :D

Pull ups (wide)
12xBW+assisted 15kg
10xBW+assisted 10kg
10xBW+assisted 10kg

Lying T-Bar Row (ex.bar)
12x25
11x30
10x35 dikke VPR

Was zwaar, beetje cheaten bij laatste set, maar wel lekker pomp.

DB Row
12x24
11x26
10x26

DB Shrugs
12x22
12x24
12x26 VPR

Biceps

21'en (ex. ez-bar)
21x8
21x12
20x16 VPR

Kak, de laatste rep kon echt niet meer helemaal leeg. Maar wel sterker geworden hierin. :D

Opmerkingen
Lekker getraind PUNT.
Was en ben nog steeds helemaal kapot (vooral na dl), concentration curl maar gelaten voor wat het is. :D

Binnenkort ga ik pics schieten hoop ik, fysiek opgepompt zag er nice uit thuis.
Weeg nu 77-78kg bij 1.75, nog steeds 11/12% benen massa kwijt dus die moet ik terug gainen volgende week beginnen met rustig opbouwen in benen dan kom ik zo uit op 80kg. LB domineerde bij mij altijd UB, nu omgekeerd heb ik de indruk.
 
Kijk, das een training waaruit je voldoening kan halen!

lekker weer.
 
Ben benieuwd naar de pics/pumped - goeie workout 'screamer';)
 
Sterke DL

Ik wil altijd wel wat naaktpics komen schieten (homo)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven