XXL Nutrition

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
:roflol:

Had je een bepaalde reden voor een nieuwe account dan?

Mwah, niet dat je zegt superdeduper, wel aardig. Dit jaar ga ik hoop ik wel harder knallen m.b.t. studie en bb! :D Hoe ging bij jou man?

Ik had mijn vorige account laten verwijderen omdat ik anders bleef spammen hier, en dat terwijl ik eigenlijk zou moeten leren :roflol:

Krijg vanavond de resultaten :D Faaaaaaaaaaaak, ****ing stressing out :D
Ben benieuwd :)

---------- Post toegevoegd Thu 15 Sep 2011 om 16:54 ----------

( Zie je wel Dennisik dat ik examens had :roflol: )
 
Ik had mijn vorige account laten verwijderen omdat ik anders bleef spammen hier, en dat terwijl ik eigenlijk zou moeten leren :roflol:

Krijg vanavond de resultaten :D Faaaaaaaaaaaak, ****ing stressing out :D
Ben benieuwd :)

---------- Post toegevoegd Thu 15 Sep 2011 om 16:54 ----------

( Zie je wel Dennisik dat ik examens had :roflol: )

Haha, had gewoon een tijdelijke ip ban gevraagd man :roflol:

Nice ben benieuwd, keep me updated bro!
 
Ik neem telkens een ander ip :mad: :roflol:

Is goed, zal straks wel iets laten weten (als het goed is, anders niet :rolleyes: :D)
 
Vrijdag 16 september - Rug en Biceps

Rug

Deadlift
12x70
8x100
5x114
6x120 (met straps)

Poeh flink wat kracht ingeleverd bij DL. Ik hoop dat mijn techniek goed was, twijfel nu door al die fysio sessies. Heb wel erg strak gevoel in mijn onderrug..

Pull ups
12xBW+assisted 15kg
10xBW+assisted 10kg
6xBW

Hier ook flink wat kracht ingeleverd, misschien kwam het doordat mijn rug pijnlijk aanvoelde.

Lying T-Bar Row (ex.bar)
12x15
11x17
10x19

Barbell Row ex. bar - pronotod grip schouderbreedte
12x20
11x30
10x34

DB Shrugs
12x22
10x24
8x26

Biceps

21'en (ex. ez-bar)
21x8
21x12
21x12

Lekkere oefening, aardig zwaar valt niet te onderschatten dit. Wel dikke pomp zeg, fuark

Concentration curl
12x8
10x10
6x12

Was hier echt leeg, kon veel minder pakken bij concentration curls door voorvermoeidheid van mijn biceps tijdens rug. Is eerste keer dat ik biceps bij rug pak, wel lekker om te gaan 21'en. De laatste 1/2 reps kun je makkelijk cheaten, omdat het gewicht laag is waarbij je makkelijker gebruik kan maken van het momentum.

Bovenal op zich wel tevreden met training, alleen aan de pull ups en (bb) rows moet hard gewerkt worden. Iemand tips om hier in kracht vooruit te gaan? Danku.

Dat was het wel zo'n beetje, fijn weekend iedereen. :)
 
nice one Machete!

Jij ook een prettig weekend
 
Fijn weekend :thumbs:
Kracht ingeleverd met rug klinkt herkenbaar. Gister training gedaan nadat ik 2kg lichter was na 4 dagen kamp :(

Trekt wel bij machete! :)
 
lekker die pomp he, pak ook altijd oefening met 20 herhalingen single handed in cable station, daarna biceps chin. feels good dikke vette pomp.
 
Nice train man!
Die lying t bar row, is dat met chest support of zo?
 
Fijn weekend :thumbs:
Kracht ingeleverd met rug klinkt herkenbaar. Gister training gedaan nadat ik 2kg lichter was na 4 dagen kamp :(

Trekt wel bij machete! :)

wtf 2kg lichter? Jij zo toch je bakjes rijst met kip etc. meenemen? :roflol:
 
wtf 2kg lichter? Jij zo toch je bakjes rijst met kip etc. meenemen? :roflol:

moest om 6.00 opstaan en kon geen rijst meer koken. Had alleen 1kg kip mee.
Had op z'n minst verwacht dat je daar ook wat te eten kreeg maar dat bleek dus te zijn:


5broodjes + avondeten en glaasje ranja. thats it :mad:

En d'r was tons of cardio daaro. 50km/u van de berg af mountainbiken :rolleyes:
 
moest om 6.00 opstaan en kon geen rijst meer koken. Had alleen 1kg kip mee.
Had op z'n minst verwacht dat je daar ook wat te eten kreeg maar dat bleek dus te zijn:


5broodjes + avondeten en glaasje ranja. thats it :mad:

En d'r was tons of cardio daaro. 50km/u van de berg af mountainbiken :rolleyes:

Dat mountainbiken is mooi daar, vorig jaar ook naar de ardennen geweest. Moet zeggen dat eten bij mij beter was, bij ontbijt moest je ontbijt en je lunch maken. Ik gelijk 10 stukken brood uit de zak halen.

Maar die 2kg heb je in 3-4 dagen thuis er wel weer bij brah.
 
Mooie DL, maar in die armpjes zit ook niet veel? :D

Voorstander van 21'en?

(Heb het zelf eventjes gedaan maar vond er nies aan, en of het veel nut heeft betwijfel ik toch ook..)
 
Nice train man!
Die lying t bar row, is dat met chest support of zo?

Thx bro. Ja klopt, zie spoiler.
Het is veel zwaarder, omdat je ook niet gebruik kan maken van momentum.
Puur isolatie dus!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mooie DL, maar in die armpjes zit ook niet veel? :D

Voorstander van 21'en?

(Heb het zelf eventjes gedaan maar vond er nies aan, en of het veel nut heeft betwijfel ik toch ook..)

Thx man, ooit biceps met rug getraind?! Je biceps zijn echt voorvermoeid en sowieso 21'en kun je niet met je max doen. Wel heb je deels gelijk, mijn biceps zijn niet mijn beste spiergroep.

Maar 21'en werd in een ander topic aangeraden, heb het geprobeerd wel fijn. Baat het niet schaadt het niet. :)
 
Maandag 19 september - Borst

Borst

Benchpress
12x40
12x50
7x64

Bankdrukken ging/voelde lekker makkelijk.

Incline DB Press
12x20
10x22
10x24 VPR

Cable fly's
12x20
12x25
6x30 VPR

Abs

Wat ab oefeningen, niet echt interessant.

Opmerkingen
Training begon slecht. Er was geen elektriciteit, heb tijdens het vullen van mijn shake met bcaa alles gemorst over mijn broek, omdat ik geen flikker zag :fuu:

Maar daarna wel lekker afgemaakt de training.

Wel iets opmerkelijks:
Ik ben dus vorige week gestopt met cutten, alleen ik merk dat ik steeds droger wordt en BW is paar honder gram gezakt.
Ik weet niet of het komt dat ik geen zuivel meer neem, waardoor huid minder dik is en aders beter zie..
Toch wordt ik ook sterker! (Alhoewel dit ook door creatine kan komen, maar dit nam ik sinds ik begon met cutten.)
Klinkt allemaal mooi in de oren voor mij, maar ben bang dat ik gewoon te weinig eet om te groeien.
Ik kijk het even nog een week of 2 aan, desnoods meer rijst eten (porties naar 100gr).
 
Laatst bewerkt:
Bankdrukken moet wel meer brah hehehe, als je een spotter hebt 5x5 doen en op je max gaan zitten bij de laatste rep.
 
Bankdrukken moet wel meer brah hehehe, als je een spotter hebt 5x5 doen en op je max gaan zitten bij de laatste rep.

Klopt man, alleen ik doe bankdrukken eigenlijk ook weinig wissel het vaak af met DB presses.
Vandaar dat ik het niet echt opbouw, maar goed doe wel full ROM dat scheelt flink wat gewicht.

Ik focuste altijd meer op massa, maar nu wil ik ook kracht de prioriteit geven.

Misschien dat ik vanaf volgende week 5x5 ga doen, doe toch alleen borst op een dag.

Maar moet het totaal volume omlaag dan? Dat ik minder sets bij incline db press doe en fly's, of dat gewoon houden?
 
Gewoon de BP verhogen als het easy wordt:p

rijst mag zeker wel omhoog, heb 3 maand op 150gr per maaltijd gezetenx4 en dat ging hard.(ook me bf :o) 100gr zit ik zelf ook op dus zal het jouw ook wel lukken:)

Verder is het een nette borst training bro :thumbs:
 
Gewoon de BP verhogen als het easy wordt:p

rijst mag zeker wel omhoog, heb 3 maand op 150gr per maaltijd gezetenx4 en dat ging hard.(ook me bf :o) 100gr zit ik zelf ook op dus zal het jouw ook wel lukken:)

Verder is het een nette borst training bro :thumbs:

Thx man! Ja, probleem is dat ik een tijdje FLINKE maagproblemen heb gehad dus ik dacht weet je wat begin even rustig (ookal zit ik nu op 3500kcal).
Maar deze week rustig omhoog brengen en volgende week wil ik rond de 3800kcal zitten.
Ik eet nu om de 2 uur, in plaats van elk uur dus mijn maag kan rustig alles verwerken.
Eerst was het van: niet voldoende gegeten naar gevoel hoppa 100gr oats met whey wegdrinken, lol.
Nu probeer ik alles uit voeding te halen, wat wel fijner is.

150gr damn, dat is flink wat inderdaad. Alleen iedereen is bang om na de cut weer fat te gainen, vandaar ook dat ik rustig aan doe. Ben wel tevreden met mijn bf, heb minder bloated hoofd ook vanwege het ontbreken van zuivel in me schema.

Maar goed, ik was in januari begonnen en heb echt flink gegained toen. Nu met meer kennis en ervaring, wil ik dat evenaren en zelfs verbeteren! :D
 
Klopt man, alleen ik doe bankdrukken eigenlijk ook weinig wissel het vaak af met DB presses.
Vandaar dat ik het niet echt opbouw, maar goed doe wel full ROM dat scheelt flink wat gewicht.

Ik focuste altijd meer op massa, maar nu wil ik ook kracht de prioriteit geven.

Misschien dat ik vanaf volgende week 5x5 ga doen, doe toch alleen borst op een dag.

Maar moet het totaal volume omlaag dan? Dat ik minder sets bij incline db press doe en fly's, of dat gewoon houden?

Mijn Borst ziet er ongeveer zo uit 8/10x

Opwarming

5x5 BP
4x8 Inch DB Press (laatste meestal 6) probeer iedere keer weer hogerop
Zittende flys in cablestation 4x 10
Chestpress machine 4x8 (steeds opbouwende gewicht)
En dan als er nog power over is normale flys
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven