Fitness Seller

Log Machete (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nice man. Goede massa ondanks dat je leeg was
 
aSWBT.gif



IN
 
Mijn ouders vonden dat ik flink was afgevallen binnen een week. Ze vonden eerst beter, brb carbload, dis gun be good.

Mijn zus; hoe kom jij zo snel aan en val je af?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 

Vertel maar niet dat het te bereiken is met hard trainen, correcte voeding, cardio & gebruik maken van carb cycling.
Dat geloven ze toch nooit :roflol:
How's the carbload?
 
Vertel maar niet dat het te bereiken is met hard trainen, correcte voeding, cardio & gebruik maken van carb cycling.
Dat geloven ze toch nooit :roflol:
How's the carbload?

Hehe idd! Pas morgen, vandaag laatste eiwitdag en zo wat boodschappen doen voor morgen ga denk ik oa een pak ijs eten haha
 
Hehe idd! Pas morgen, vandaag laatste eiwitdag en zo wat boodschappen doen voor morgen ga denk ik oa een pak ijs eten haha

Ben & Jerry's Fairly Nuts!
Dikke aanrader :D
 
Nom nom om

Ik denk gewoon een pak witte rijst, niet die ik normaal eet zit teveel vezels in. Banaan, havermout, ijs hnng, appelmoes. Doel is zo min mogelijk vet binnenkrijgen en rond de 800-1000gr carbs.
 
Ben benieuwd om een wrap-up te lezen!
 
Nom nom om

Ik denk gewoon een pak witte rijst, niet die ik normaal eet zit teveel vezels in. Banaan, havermout, ijs hnng, appelmoes. Doel is zo min mogelijk vet binnenkrijgen en rond de 800-1000gr carbs.

Dan kan je inderdaad best de Ben & Jerry's opzij laten :o
Waarom witte rijst? Vind je die dan zoveel lekkerder dan Basmati/bruine rijst..
 
Dan kan je inderdaad best de Ben & Jerry's opzij laten :o
Waarom witte rijst? Vind je die dan zoveel lekkerder dan Basmati/bruine rijst..

Oh ik bedoelde ook basmati, ken alleen die pa dan en jasmijn van de witte soorten. Alleen het koken van witte rijst gaat nooit perfect blijft altijd veel water over en kooktijd is lang. Bij bulgur max 6 min en blijft geen druppel water over in de pan. Jij maakt vaak basmati, heb je tips?

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 09:18 ----------

Ben benieuwd om een wrap-up te lezen!

Je bedoelt hoe het dieet ging en of ik het weer zou doen? Ja hoor.
 
Oh ik bedoelde ook basmati, ken alleen die pa dan en jasmijn van de witte soorten. Alleen het koken van witte rijst gaat nooit perfect blijft altijd veel water over en kooktijd is lang. Bij bulgur max 6 min en blijft geen druppel water over in de pan. Jij maakt vaak basmati, heb je tips?

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 09:18 ----------



Je bedoelt hoe het dieet ging en of ik het weer zou doen? Ja hoor.

Ja, hoe het dieet ging en wat de resultaten waren; wat je anders zou aanpakken; wat je geleerd hebt, .. Dat soort zaken.
 
Ja, hoe het dieet ging en wat de resultaten waren; wat je anders zou aanpakken; wat je geleerd hebt, .. Dat soort zaken.

Geen probleem. Moet sowieso natuurlijk een zelf evaluatie komen.

-----------------------------

Dag 10
Vandaag extra lang gevast sinds gisteren 17u tot vandaag om 12u. De laatste dag en nu voel ik me echt belabberd, weinig energie en heel chagrijnig. Om de kleine dingen roid rage. Maar ze zeggen vaak dat wanneer je het slechts voelt, je het best voor staat. Of dat common sense is, dunno. Gisteren ook telefoonbotje gekneusd, bad luck brian
 
Vandaag weinig eiwitten gegeten nog net aan de 200gr gekomen dan the usual 250-300gr Wat tonijn, kipfilet en shakes. Onderhoud is nu ook wat lager, maar had ook geen zin. Binnen 5u gegeten, morgen vroeg opstaan en voor de training 100-150gr carbs binnenwerken.

2j5np5g.jpg


Dis gunne be good.
 
Ja echt heerlijk man! Hoe maak jij die gewoon met water koken en wat zout erbij? Zo doe ik het namelijk, snel en makkelijk.
Gewoon zonder zout maar dan is het niet te vreten, mijn moeder maakt het wel ****ing lekker maar volgens mij doet ze er boter bij, boeie IFYM FTW.

Hvl kost je havermout btw? Haalde eerst quakers voor 1 euro 500 gram maar was duur, nu haal ik bij de Coop voor 40 cent aangezien ik een pak per dag vreet ong
 
Gewoon zonder zout maar dan is het niet te vreten, mijn moeder maakt het wel ****ing lekker maar volgens mij doet ze er boter bij, boeie IFYM FTW.

Hvl kost je havermout btw? Haalde eerst quakers voor 1 euro 500 gram maar was duur, nu haal ik bij de Coop voor 40 cent aangezien ik een pak per dag vreet ong

:roflol: beetje zout kan geen kwaad man!

Met boter is lekkerder alleen kom je snel aan teveel vet vooral als je flink wat eet en dan doet ze wat van dat vermicelli in geloof ik wel nice.

Havermout kost 40 cent ofzo per halve kilo. Ik maal het daarna, normaal kocht ik voor 18eu/p.5kg gemalen oats van BF. Veelsteduur gek kwam ik pas anderhalf jaar later achter.
 
:roflol: beetje zout kan geen kwaad man!

Met boter is lekkerder alleen kom je snel aan teveel vet vooral als je flink wat eet en dan doet ze wat van dat vermicelli in geloof ik wel nice.

Havermout kost 40 cent ofzo per halve kilo. Ik maal het daarna, normaal kocht ik voor 18eu/p.5kg gemalen oats van BF. Veelsteduur gek kwam ik pas anderhalf jaar later achter.
hehe bulk toch dus boeie en vind echt veel eten momenteel irritant bij mn cut gaat het wel erg worden haat ketose xD
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven