MuscleMeat

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
En als je je knieen wat verder naar voren laat komen?
Daar zijn m'n enkels niet flexibel genoeg voor
Als ik heel wijd ga staan lukt het me wel aardig
maar ik heb trouwens ook een eigen log waar je me eventueel verder kan helpen
voordat Machete boos wordt :D
 
Haha ja klopt, sorry Machete!
 
SL- week 2

Squat: 5x5x72,5
OH: 5x5x37,5
DL: 5x125

Seated side raises: 2x12
Bent over lateral raise: 2x12x8
Ez-extensions: 3x12x25
DB curl: 12x14, 12x16, 12x18

Note
Wou nog na deadlift chins en dips doen wat op programma stond, maar was te vermoeid én zou ook teveel van het goede zijn. Training ging verder prima.
 
Gaat lekker die stronglifts je curls worden sterker.
:trollface:
 
It's like sensei said: curls for the girls and tri's for the guys

SamirBannout_47.jpg
 
:roflol: :roflol:

Komt vooral, omdat me assistance indeling wat onzorgvuldig is. Voortaan:

A (deadlift dag): chins, side raises.
B (row dag): dips.

Gewoon 3x10-12.

Mocht workout B op vrijdag vallen dan geen extra tricep werk, maar curls. Indien workout A valt op vrijdag dan alleen extensions en geen extra bicep werk. Op maandag calves.
 
He dude je bent op tv !
 
week 3 - SL

SQ: 5x5x75
BP: 5x5x70
PLR: 5x5x65

Rope pushdown: 12x15, 12x20
 
:roflol: :roflol:

Komt vooral, omdat me assistance indeling wat onzorgvuldig is. Voortaan:

A (deadlift dag): chins, side raises.
B (row dag): dips.

Gewoon 3x10-12.

Mocht workout B op vrijdag vallen dan geen extra tricep werk, maar curls. Indien workout A valt op vrijdag dan alleen extensions en geen extra bicep werk. Op maandag calves.

week 3 - SL

SQ: 5x5x75
BP: 5x5x70
PLR: 5x5x65

Rope pushdown: 12x15, 12x20

:roflol:
 
weekendje voorbij en de planning word weer ge-superdude-iseerd :roflol:
 
:roflol: busted

Dips worden m echt niet met dit schema te belastend en woensdag maar calves. Fijne is dat je assistance met alles kan invullen, maar je moet nog wel voldoende tijd hebben en energie hehe. Ik ben toch wel langer bezig met programma, niet verwacht eerlijk gezegd.
 
:roflol: busted

Dips worden m echt niet met dit schema te belastend en woensdag maar calves. Fijne is dat je assistance met alles kan invullen, maar je moet nog wel voldoende tijd hebben en energie hehe. Ik ben toch wel langer bezig met programma, niet verwacht eerlijk gezegd.

Klopt, in het begin vliegen de trainingen voorbij maar naar mate ze zwaarder worden moet je echt 3 tot 5 minuten rust tussen je setjes nemen en ben je dus al gauw 5 kwartier met je main lifts bezig.
 
Klopt, in het begin vliegen de trainingen voorbij maar naar mate ze zwaarder worden moet je echt 3 tot 5 minuten rust tussen je setjes nemen en ben je dus al gauw 5 kwartier met je main lifts bezig.

Precies, trouwens waar kun je chins als assistance beter bij toevoegen? Ik lees dat het beter kan op deadlift dag met setjes van 3, 10-12 reps. Maar ik zie dat jij ze op PLR dag doet (maar jij doet weer een ander schema)
 
Ik zou het op dezelfde dag doen als wanneer je je lats belast, met PLR dus op maandag of vrijdag
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven