MuscleMeat

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik denk dat dit wel in meer of mindere mate het geval is voor ons allemaal.
Je afvragen of je zogenaamd niet te extreem bezig bent (volgens de critici) en dat je toch zeker niet zo moeilijk moet doen over alcohol of dat het nooit gezond kan zijn om zo zwaar/vaak te trainen en al die kilo's voer die je naar binnen werkt. :rolleyes:
Niemand die echt geintereseerd is in wat je te vertellen hebt over jou sport.

Ik vraag het me soms af of het oprechte bezorgdheid is of jaloezie omdat jou lichaam ten goede veranderd en die ander ecto/dik blijft omdat ze domweg de discipline er niet voor hebben of de "tijd" er niet voor willen maken. :mad:

Blijf gewoon geloven aan waar je mee bezig bent en laat ze deze zomer maar eens zien wie hier the ****ing boss is. :fire:

B.T.W. desondanks nette training man :)
 
Ik denk dat het vooral jaloezie is bij anderen, vooral in het voorjaar/zomer als die bishes gaan mirren als je in je strakke v-hals rondloopt. Gewoon schijt hebben en die negatieve energie in de gym omzetten naar kracht :D

Nice dat je die incline db curls heb gedaan! Merkte je ook dat je biceps hiervan voller werden / betere piek?
 
In het begin het ik ook dat het wat trok aan schouder/borst aanhechting, is nu minder geworden alleen schouder misschien nog klein beetje.
 
Die commentaren ook altijd van mensen/dat gezaag..

En niet stoppen, ook al weten ze dat je niet gaat stoppen omdat ze zagen.. ik word er gw ****ing slecht gezind van.
 
Zeg gewoon Haters gonna hate.

Mensen die totaal geen verstand van deze sport hebben moet je niet mee in discussie gaan.
Zelfde als je aan een vrouw buitenspel uitlegt. Doesn't work.

Enkel mensen die het begrijpen doen ook zelf deze sport. Als jij er blij van word moet je het gewoon doen, als je dat niet er van word moet je bij jezelf afvragen waar je wel blij van word. Volgens mij is het alleen maar bevestiging dat je er mad van word, omdat je het juist zo leuk vind. Oftewel laat hem lekker basketballen en jij BB.
 
Die commentaren ook altijd van mensen/dat gezaag..

En niet stoppen, ook al weten ze dat je niet gaat stoppen omdat ze zagen.. ik word er gw ****ing slecht gezind van.

Ik wil en ben van plan nooit te stoppen! Dit is mijn passie hier wordt ik gelukkig van.
Ik vind jammer dat ik nooit vroeger ben begonnen.

Dat soort mensen zijn er natuurlijk. Ik ben niet zwak gezind oid dat ik er niet tegen kan en in een hoek zit te janken, maar er werden allemaal persoonlijke dingen in de discussie gevuurd wat ik k*t vond.

Zeg gewoon Haters gonna hate.

Mensen die totaal geen verstand van deze sport hebben moet je niet mee in discussie gaan.
Zelfde als je aan een vrouw buitenspel uitlegt. Doesn't work.

Enkel mensen die het begrijpen doen ook zelf deze sport. Als jij er blij van word moet je het gewoon doen, als je dat niet er van word moet je bij jezelf afvragen waar je wel blij van word. Volgens mij is het alleen maar bevestiging dat je er mad van word, omdat je het juist zo leuk vind. Oftewel laat hem lekker basketballen en jij BB.

True. Mooi verwoord, zoals gezegd eerder dit is mijn passie. Ik heb er veel voor ingeleverd, bewuste keuzes gemaakt waar ik nochtans toe tevreden mee ben.

Maar het is vooral onwetendheid waarmee je geconfronteerd wordt.
Ik heb ook met een andere vriend gepraat die steunt me ook en nu eindelijk wat motivatie teruggekregen mede dankzij jullie ook!
 
hier wordT ik.........

not sure if going to law school
 
Benen, Kuiten en Schouders

Deze training ook snel weer vergeten.

Back Squat
10x80
11x90
8x94

Leg press
12x140
12x150
12x160

Leg extension (plate loaded, unilateraal)
12x40
12x45
12x45

RDL
12x70
12x80
7x90

Leg curl
12x35
12x40
7x45

Standing calf raise
12x65
10x70
10x80 PR

DB shoulder press
12x22
10x24
5x24

DB side raise
12x12
11x14
11x14

Seated bent over lateral raise
12x8
12x10
12x10

Opmerkingen
Snel vergeten deze training. Veel krachtverlies vooral RDL en squat, snap niet hoe dat kan?!
Voeding is goed, rust is goed. Welk factor speelt nog meer een rol? Maandag ging het ook al slecht.

Tijdens squatten ging het heel slecht met lies en knie (na training opeens geen last van knie lol).
Ik had mooie plannen staan voor de training. Ik wou front squat proberen en lunges, alleen front squat kwam teveel druk te staan op lies.
Dus gekapt wil geen verdere risico's nemen, ook geen hack squat gedaan.
Ik heb gehoord dat een symphysis ontsteking ook chronisch kan worden en dat is not nice.
Verder voelde ik een nare dove en vermoeide gevoel in rechterarm..vreemd.

Ik ga eens goed kijken wat voor oefeningen ik volgende week ga doen voor benen wat minder mijn lies en knie belast. Ik wil ook meer de nadruk leggen op hams.

Ik had deze week net zo goed kunnen deloaden. Ach ja kijken wat vrijdag brengt.
 
Best hoog volume kwa oefeningen op benen brah; maar wel lekker bezig. Krachtverlies is altijd k*t (heb ik nu ook)
 
vind het volume niks te hoog:) i like this shit!

mooie training kerel!
 
Altijd jammer als een training tegenvalt :( Zit je wel genoeg aan de shakies?( ivm, krachtverlies)

Succes met lies. Ik zelf had in begin met squats last van me lies, nu niet meer. Weet niet meer wat ik heb veranderd dus kan je helaas niet verder helpen brah
 
Best hoog volume kwa oefeningen op benen brah; maar wel lekker bezig. Krachtverlies is altijd k*t (heb ik nu ook)

Valt mee man. Normaal doe ik er nog een oefening bij en ligt de intensiteit veel hoger. Deze ontbraken vandaag.

vind het volume niks te hoog:) i like this shit!

mooie training kerel!

Hehe inderdaad, vergeleken met jou! Bedankt, maar ik vond het helaas aardig teleurstellend. Zat niet in me vel, klote blessures ook.

Altijd jammer als een training tegenvalt :( Zit je wel genoeg aan de shakies?( ivm, krachtverlies)

Succes met lies. Ik zelf had in begin met squats last van me lies, nu niet meer. Weet niet meer wat ik heb veranderd dus kan je helaas niet verder helpen brah

Bedankt man. Voeding is in orde. Voeding is ook niet veel veranderd afgelopen weken. Toch zette ik daarvoor ook PR's en ging BW omhoog.

Ik ga gewoon alles heranalyseren: oefeningen veranderen (oldskool youtube clips kijken, starting strength etc.), keer tijd maken om Noxi te gebruiken.
En over 2 weken ga ik weer creatine (kre-alkalyn) supplementeren.

Als iemand tips heeft, be my guest!
 
Wat betreft je crea inname zou ik het als volgt doen:
Trainingsdagen: 5 gram 's ochtends, 5 gram voor de training.
Rustdagen: 5 gram 's ochtends.

Wellicht deed je het al zo, maargoed.;)
 
Deload - meer eten + nieuw schema - knallen.

Die noxi of creatine gaat geen reet doen als je mindset niet goed is of rust/trainen/eten.

---------- Post toegevoegd Wed 26 Oct 2011 om 17:38 ----------

Wat betreft je crea inname zou ik het als volgt doen:
Trainingsdagen: 5 gram 's ochtends, 5 gram voor de training.
Rustdagen: 5 gram 's ochtends.

Wellicht deed je het al zo, maargoed.;)

Nee

3 voor trainen, 3 na trainen
5 ochtend.

Meer dan 5 neemt je lichaam niet op.
 
Deload - meer eten + nieuw schema - knallen.

Die noxi of creatine gaat geen reet doen als je mindset niet goed is of rust/trainen/eten.

---------- Post toegevoegd Wed 26 Oct 2011 om 17:38 ----------



Nee

3 voor trainen, 3 na trainen
5 ochtend.

Meer dan 5 neemt je lichaam niet op.
Ik ken de theorie, en ervaar het zelf anders. Tenslotte is elk lichaam verschillend.
 
Ik ken de theorie, en ervaar het zelf anders. Tenslotte is elk lichaam verschillend.

Als je de theorie kent, waarvoor ga je dan iets aanraden wat voor iedereen anders werkt?
Raad dan gewoon de theorie aan. Je schopt je in deze zin jezelf 2x onderuit.

Als je niet weet wat voor hem werkt, hou het bij de theorie.
Dat elk lichaam is anders klopt op zekere hoogte, maar of dat bij opname van stoffen ook zo is. Denk het niet.
 
Als je de theorie kent, waarvoor ga je dan iets aanraden wat voor iedereen anders werkt?
Raad dan gewoon de theorie aan. Je schopt je in deze zin jezelf 2x onderuit.

Als je niet weet wat voor hem werkt, hou het bij de theorie.
Dat elk lichaam is anders klopt op zekere hoogte, maar of dat bij opname van stoffen ook zo is. Denk het niet.

Ik vertel de manier die ik gebruik, hij mag verder zelf bepalen wat hij er mee doet. Uiteraard is de opname van (voedings)stoffen ook anders bij elk lichaam. Het zou eerder raar zijn mocht dat niet zo zijn.
 
Wat betreft je crea inname zou ik het als volgt doen:
Trainingsdagen: 5 gram 's ochtends, 5 gram voor de training.
Rustdagen: 5 gram 's ochtends.

Wellicht deed je het al zo, maargoed.;)

Bedankt voor je advies.
Ik gebruik alleen kre-alkalyn (capsules), dus geen creatine monohydraat.
Ik ging er een maand geleden lekker op, dus denk ik dat ik binnenkort weer supplementeer.

Deload - meer eten + nieuw schema - knallen.

Die noxi of creatine gaat geen reet doen als je mindset niet goed is of rust/trainen/eten.

---------- Post toegevoegd Wed 26 Oct 2011 om 17:38 ----------



Nee

3 voor trainen, 3 na trainen
5 ochtend.

Meer dan 5 neemt je lichaam niet op.

Thx Dennis. Ik denk dat ik deze week als ''deload'' zie. Volume en intensiteit lagen toch laag (niet 60% van gewichten gehanteerd, maargoed).
Kennis met betrekking tot voeding is goed, alleen trainingsschema's niet echt. Dat komt, omdat ik nooit een fatsoenlijke spiergroep indeling kan maken.
Ik heb de indruk dat ik deze week, maar ergens mee bezig ben qua repranges, intensiteit en techniek van oefeningen zijn chaotisch.
Ik moet even helder bekijken: welke oefeningen ga ik doen? Uitvoering, schema etc.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven