XXL Nutrition

Log Machete

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
serieuze gesprekken hier:) maar ook een serieuze benen training,lekkaaaahhh machetaaaaa

@ killy, normaliter wel. Maar spierpijn is ook weer een vorm van beschadiging in je spiervezels en dat moet je met rust laten voor sneller herstel.
En pre workout massages heb ik weinig kaas van gegeten.
Maar ik weet zeker dat als jij de benen van suyker masseert dat hij daarna geen prettige workout zal hebben.
Trouwens a.s zondag kan ik ook wel een goede massage gebruiken. Als je heel goed bent, zet ik jouw als beveiliger bij de dames kleedkamer.:)

Je hebt veel verschillende soorten massages, wij zijn laatst bezig geweest met activerende massage technieken, ik had een dikke pomp in mijn kuit :) (ook ergens anders maar dat kwam door het lekkere wijf in ondergoed die de massage gaf :p)

Ik ben niet zo'n goede beveiliger, denk wel dat ik met fysio strijkingen een toegevoegde waarde kan hebben aan het inbruin proces bij de vrouwen :D

Whats going on in this thread?

activerende massage, dikke pomp....
Krijg nu allerlei rare beelden in mijn kop tussen jouw en suyker....:D

• Topic Starter Topic Starter
Heb je de mogelijkheid om de hacksquat reversed uit te voeren.
Het is even wennen, maar persoonlijk voel ik dat mijn knieen minder.
Give it a try;)

Bedankt voor de tip :)
Ik zal volgende keer kijken of dat fijner aanvoelt.
Op youtube staan wel enkele filmpjes, maar dat ziet er niet gezond uit voor je rug (heb dat probleem met bolle rug).

Single leg legpress zorgt er toch alleen maar voor dat je minder balans hebt, dus lijkt mij ook automatisch meer belasting op je knie?

En hoe zit het met squat vs hacksquat?
Ik pak vaak meer op squat dan op hacksquat, puur alleen omdat de hacksquat machines die ik heb een stuk zwaarder aanvoelen.

Dus doe je dit puur uit angst voor je knie, of is je squat techniek niet fijn, of kan ik niet hacksquaten :p

Ik denk dat dat wel meevalt, zolang je knieën maar naar buiten wijzen althans dat heb ik van de fysio gehoord.
Het zal juist wel bevorderlijk zijn voor de squat imo, omdat je elk been individueel aanpakt en de zwakkere even sterk maakt.
Vandaar dat men vaak ook db curl adviseert in plaats van ez curl om de andere bicep gelijk te krijgen (dus unilateraal trainen in plaats van bilateraal).

Haha, nee ik vrees voor mijn techniek als ik zwaar ga en failen op squat durf ik niet bij hack squat heb ik die mentale veiligheid wel.
Tis wel zo dat ik ben bang ben om mijn lies (symphysis ;)) weer te overbelasten waardoor ik weer 2 maanden out ben.

serieuze gesprekken hier:) maar ook een serieuze benen training,lekkaaaahhh machetaaaaa

Thanx bart! Fijn om weer terug te zijn op oud niveau :D

Je bent terug goed bezig indd ! :)

Je hebt wel aardig wat blessures he! :p

Vandaag niet trainen, maar rusten heb nog flinke spierpijn in benen, kuiten en opkomende griep. Morgen hopelijk volledig hersteld en dan knallen op DL!

IK heb geen idee wat het is maar denk wel dat het kan helpen als je gewoon bij alle DL setjes straps gebruikt om de onderarm minder te belasten

Hmm, goeie thanx!
Zal kijken of het morgen minder wordt. Lijkt net of een spier/bot gekneusd is, maar het is niet blauw oid..

Edit:
Heb even tijgerbalsem gesmeerd, haha ben verslaafd aan dat spul.

Laatst bewerkt:
Rug en Triceps

Deadlift
8x60
8x80
5x100
8x120
6x140 PR! :D (met straps)

Chin ups (wijde grip, supinated)
3x7xBW

Lying T-bar row (ex. barbell)
12x30
8x40
8x42 PR

BB row - strikt, smal, pronated, ellebogen naar binnen. (ex. BB)
12x40
12x50
8x54 PR

DB Shrugs - easy
12x26
12x28
12x30 VPR

CGBP
12x60
12x70
5x80

Hier dus overstap van dips naar CGBP.
Mijn bp is echt slecht, maar ik wist gewoon dat 80kg wel moet lukken aangezien mijn dips sterk is.

Lat pushdown - triangle
12x25
12x30
7x35 VPR

Kickbacks

12x6
12x8
12x8

Opmerkingen
Normaal train ik bijna nooit in het weekend, maar moest een training inhalen. Cafeïne pil genomen en knallen maar!
Gym was van 10u tot 13.30 open, dus was echt druk! Heb als een malle gerend naar de squat rack haha.

Heb even de schema van dennisik gevolgd en die 140kg is wel mooi gelukt, nogmaals bedankt:)

6 x 140... dude :D
Dat krijg ik niet eens 1 keer omhoog :(

Je gaat goed ;)

shiiiit je gaat hard met die DL! niet te snel want je haalt me dalijk in :p
Zeker nice, ga zo door.

ey welk schema heb je het over van dennis?

Goede training! en gefeliciteerd met dikke deadlift pr!
vind je wide grip supinated (palms facing) niet ontzettend k*t vast houden of doe je ze dan weer niet zo erg wijd?

6 x 140... dude :D
Dat krijg ik niet eens 1 keer omhoog :(

Je gaat goed ;)

Ben d'r ook blij mee!:D
Laatste reps was wel ff schreeuwend uitpersen, rug ging ook beetje bol..:(

shiiiit je gaat hard met die DL! niet te snel want je haalt me dalijk in :p
Zeker nice, ga zo door.

ey welk schema heb je het over van dennis?

Thx brah! Haha, jij deed toch 2x150 haha dat duurt nog wel even bij mij.

8x60kg wu
8x80kg
5x100kg
120kg knallen
140kg knallen.

Dit had dennisik voorgesteld. Ik gebruikte teveel energie tijdens wu, waardoor ik niet hard kon knallen op werksets.

Goede training! en gefeliciteerd met dikke deadlift pr!
vind je wide grip supinated (palms facing) niet ontzettend k*t vast houden of doe je ze dan weer niet zo erg wijd?

Bedankt Ice:D

Ik vind wijde grip ook niet echt fijn, maar ik doe niet te wijd. Gewoon bij de kromming houd ik hem vast.
Wissel wel vaak af met pull ups (small grip), daar kan ik ook meer reps mee.

Gratz met je PR's & VPR

lekker bezig brah!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven