XXL Nutrition

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Flink wat pr's gezet op die benen man, 10x50 mp is ook zeker niet mis dat doe ik je niet na. Ziek zegt ie dan haha:p.

Bedankt Jaap! Ik was woensdag prima, alleen gisteren werd ik wekker met ongelofelijke verstopte neus, keelpijn en waterige ogen.
Vandaag nog niet beter dus moet helaas mijn lievelingstrainingsdag skippen :(
Ik kan alleen niet beseffen dat het in 1x zo is gebeurd, misschien had de zware training zo'n impact op mijn weerstand dat ik makkelijker ziek werd.

Mooi schouderwerk man!

Thx McM!
 
@Vortexx029; haha nice one! bedankt man, hoop het ook jammer van mijn gains nu :(
 
MP
10x50
7x50
4x50

Waarom verdeel je jouw kracht niet een beetje? Dat je bijvoorbeeld 3x6 of 3x8 kan maken. Gewoon binnen je kunnen trainen, en de 7 en 8 ste rep van je derde set dring je dieper in je spierweefsel dan wanneer je de 3e set net 4 reps kan maken.
 
Waarom verdeel je jouw kracht niet een beetje? Dat je bijvoorbeeld 3x6 of 3x8 kan maken. Gewoon binnen je kunnen trainen, en de 7 en 8 ste rep van je derde set dring je dieper in je spierweefsel dan wanneer je de 3e set net 4 reps kan maken.

Good point:). Ik train altijd in piramide vorm (12-6 reps).
Meestal begin ik met 40kg, maar ik dacht why not 50.
Eerste set ging lekker, perste de laatste rep er met moeite uit.
Dit deed ik ook bij de tweede set, waardoor ik bij de derde set mijn spieren best gaar werden.

Volgende keer pak ik hem ook wat lager in gewicht in 1e set.
 
Borst en Biceps

Flat Bench Press

10x40 (wu)
8x50 (wu)

8x60
6x64
6x68
6x70 PR

Incline DB Press
12x24
10x26
8x28

Cable crossover
12x25
12x25
12x30

DB curl
12x16
12x18
12x20

Concentration curl
12x14
10x16 PR
8x16

Opmerkingen
Kuchend en snuivend naar de GYM..normaal train ik op maandag deze spiergroepen, maar ik had gewoon zin om te trainen! Morgen benen en schouders.

Bankdrukken doe ik bijna nooit, daarom loopt die ook achter. Maar daar wil ik verandering in brengen, probleem is dat ik altijd alleen train dus dan moet ik helaas wel wegblijven van failure.

Vandaag begonnen met Agmatine en Kre-alkalyn weer, kijken wat het brengt.
 
Vind die incline erachteraan wel nice hoor! Dikke concentration curl ook :thumbs:
 
Mooi dat je weer hebt kunnen trainen. Ondanks dat je ziek bent geweest toch pr's erbij
 
Kijk goed om te zien man die motivatie. Toch ook een stevige pr gezet op die bank hoor. Toch een aantal kg's meer dan de vorige en dat terwijl je hem alweer weken niet hebt gedaan en ziek bent. Zit nog een hoop meer in denk ik als je hem vast in je schema zou zetten.
 
Heb je die bish in roze sweatpants gezien? Brunette? holy fuark 10/10 :heart: was helemaal afgeleid tijdens workout net :roflol:

goede curlz
 
Kiek hem curlen dan, nice training.

Hehe :sd:, bedankt!

Vind die incline erachteraan wel nice hoor! Dikke concentration curl ook :thumbs:

Thx McM! Ik bleef hele tijd haken op 14kg, maar kon gewoon omhoog nu misschien komt het wel door de kre-alkalyn.

Mooi dat je weer hebt kunnen trainen. Ondanks dat je ziek bent geweest toch pr's erbij

Thx bra!

Kijk goed om te zien man die motivatie. Toch ook een stevige pr gezet op die bank hoor. Toch een aantal kg's meer dan de vorige en dat terwijl je hem alweer weken niet hebt gedaan en ziek bent. Zit nog een hoop meer in denk ik als je hem vast in je schema zou zetten.

Ja had sinds vorige week woensdag niet meer getraind, kon geen nieuwe DL PR zetten. Dus wou snel weer gaan trainen! Ik blijf voorlopig wel banken inderdaad, al dan niet met tussenpozen door af te wisselen met dumbbell press, maar doel is 100kg te behalen.

Heb je die bish in roze sweatpants gezien? Brunette? holy fuark 10/10 :heart: was helemaal afgeleid tijdens workout net :roflol:

goede curlz

Thx bro! Hehe pics? :D

Loopt altijd wat moois rond daar, weinig dames maar als ze er zijn, oelala :D
 
Superdude. :D

Nog steeds ziek?

:roflol:

Nee, gaat gelukkig weer beter!
Alleen het nog het bekende snuiven en beetje hese stem.
Afgelopen dagen toch proberen veel binnen te krijgen, dus misschien dat door chestday goed ging.
 
:roflol:

Nee, gaat gelukkig weer beter!
Alleen het nog het bekende snuiven en beetje hese stem.
Afgelopen dagen toch proberen veel binnen te krijgen, dus misschien dat door chestday goed ging.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
:roflol:

Waar denk je anders dat mijn gains vandaan komen? :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven