Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En twee PR's is het geworden, top man.
Zag toevallig woensdag straps liggen in onze sportschool, maar ga die niet eerder gebruiken dan als ik in januari Wendler ga doen.
Heb je ook wel es mixed grip gebruikt, want die wil ik ook wel eens een keer gaan proberen (eerst testen met lichter gewicht)
Die dips zien er ook very nice uit.
Deze man gaat hard. Die deadlifts
ey Machete heb je ps3?![]()

Pfieeuw jelly op die db rows man... Hoe doe je die onderin laten uithangen of hou je er wel wat spanning op? Deadlifts gaan ook hard man, gaat lekker.
maar desalniettemin ben ik er blij mee.Lekkere training!
Tot hoever heb je dumbbells? Wil ook 38 db rows doen!![]()
, maar ik denk 50kg., je gaat lekker brah. Petje af... ook met je voeding etc progressie maak je zeker (en sneller als mij). Als je zo doorgaat haal je me in
. Lekker doorknallen zo, zal ook wel goed voelen wat groter worden hehe.

yow lekkere training gister bro! gaat hard.
Gebruik je met de deadlifts zonder straps ook nog de normale grip (pronated)
Bedankt man! Ik hoop deze lineare progressie vast te houden, misschien dat ik voor april 1x200 kan pakken, wordt lastig maar lijkt me een mooi streven.
Wendler's 5/3/1 nice! Maar waarom zou je straps niet eerder gebruiken?
Toen ik net begon met deadliften heb ik zo'n 4 maanden altijd mixed grip gedaan, maar toen had ik vaak dat ene kant meer compenseerde dan andere.
Na wat googlen, bleek dat mixed grip not the standard grip is, maar meer voor zware gewichten (1rm) en om een betere grip te handhaven.
Ik merkte toen ook gelijk, dat bij de protonated gelijk wat minder gewicht kan pakken.
Sterk brahh, heus waar braah. True story braaaahhhh
??curls zijn ook niet verkeerd.... ik pak 24 en doe ze vrij strict... jij naar 1jaar al op de 22... netjes. Is goed teken. Iedere keer dat ik hier kijk sta ik versteld van de kracht-gains.
Sterk brahh, heus waar braah. True story braaaahhhh

wel apart dat je elke training minstens 1 PR zet ...
ga eens een week lang je max is doen joh![]()
! Vaak zijn het VPR's.