AndroidHealthClinic

Log Machete

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Deze man gaat hard. Die deadlifts:eek:

ey Machete heb je ps3?:o

Pfieeuw jelly op die db rows man... Hoe doe je die onderin laten uithangen of hou je er wel wat spanning op? Deadlifts gaan ook hard man, gaat lekker.

Lekkere training!

Tot hoever heb je dumbbells? Wil ook 38 db rows doen! ;)

:bow:, je gaat lekker brah. Petje af... ook met je voeding etc progressie maak je zeker (en sneller als mij). Als je zo doorgaat haal je me in :P. Lekker doorknallen zo, zal ook wel goed voelen wat groter worden hehe.

• Topic Starter Topic Starter
Nice al die PR's en zeker die op je compound.:)

Thx dumba!

rug begint echt sterk te worden kerel! mooie deads

Bedankt bart, gaat echt hard laatste tijd inderdaad ik zal eens eind november een pic van mijn rug maken heb de indruk dat er wat meer dikte op zit.

En twee PR's is het geworden, top man.
Zag toevallig woensdag straps liggen in onze sportschool, maar ga die niet eerder gebruiken dan als ik in januari Wendler ga doen.
Heb je ook wel es mixed grip gebruikt, want die wil ik ook wel eens een keer gaan proberen (eerst testen met lichter gewicht)

Die dips zien er ook very nice uit.

Bedankt man! Ik hoop deze lineare progressie vast te houden, misschien dat ik voor april 1x200 kan pakken, wordt lastig maar lijkt me een mooi streven.

Wendler's 5/3/1 nice! Maar waarom zou je straps niet eerder gebruiken?

Toen ik net begon met deadliften heb ik zo'n 4 maanden altijd mixed grip gedaan, maar toen had ik vaak dat ene kant meer compenseerde dan andere.
Na wat googlen, bleek dat mixed grip not the standard grip is, maar meer voor zware gewichten (1rm) en om een betere grip te handhaven.
Ik merkte toen ook gelijk, dat bij de protonated gelijk wat minder gewicht kan pakken.

Blijf je DL hoog vinden in vgl met de rest :rolleyes: :D

thx maar valt wel mee man. Ik heb vanaf begin aan altijd gedeadlift en gesquat alleen benchen deed ik niet. Wat dus erg achterloopt. maar waar doelde jij op?

Deze man gaat hard. Die deadlifts:eek:

ey Machete heb je ps3?:o

aawww yeaaa! nee, helaas niet ben maar een arme student :(
mijn huisgenoot wel, jij hebt zekers mw3 of niet? :P

Pfieeuw jelly op die db rows man... Hoe doe je die onderin laten uithangen of hou je er wel wat spanning op? Deadlifts gaan ook hard man, gaat lekker.

thx bra!:o
Ik hou de spanning licht erop, daarmee doel ik op dat ik hem net niet helemaal laat zakken anders trek je meer uit je schouder. Gewoon full ROM en zagen maar! Waarbij op het eind schouderbladen naar elkaar toetrekken. Een bodybuilder gaf mij ooit deze advies en sindsdien ga ik als een speer met db rows.

Wel is het zo dat ik de laatste paar reps heb gecheat met 38kg tis niet anders :P maar desalniettemin ben ik er blij mee.

Lekkere training!

Tot hoever heb je dumbbells? Wil ook 38 db rows doen! ;)

bedankt! poeh geen idee nooit naar gekeken:p, maar ik denk 50kg.
Succes!

:bow:, je gaat lekker brah. Petje af... ook met je voeding etc progressie maak je zeker (en sneller als mij). Als je zo doorgaat haal je me in :P. Lekker doorknallen zo, zal ook wel goed voelen wat groter worden hehe.

thx bro! na mijn griep heb ik weer voeding herpakt, bakjes worden nu weer klaargemaakt dus dat zit wel snor. ik hoop echt minimaal de 85kg te pakken voor april met niet al te veel stijging van bf! hahah dat duurt nog wel ff man! ook qua stats al, 36-40kg dumbbell press doe je nu ondertussen toch?

Ja die 40 heb ik al, binnenkort 45 proberen. :D

Lekker man!! Je gaat echt hard :D

In vgl met squat & rows :D

yow lekkere training gister bro! gaat hard.
Gebruik je met de deadlifts zonder straps ook nog de normale grip (pronated)

Sterk hoor, je motiveerd me ontzettend. Thnx

Ja die 40 heb ik al, binnenkort 45 proberen. :D

Nice bro!

Lekker man!! Je gaat echt hard :D

Hehe thx Ice!

Aaah zo. Die rows snap ik zelf ook niet dat ik daar zo sterk in ben, waarschijnlijk omdat ik altijd gewoon vroeger niet voor kracht trainde maar massa. Nu wil ik beide :D
Squat is vrij normaal. Ik ga bijna nooit lager dan 6 reps daarvoor. Vandaar het verschil denk ik.

yow lekkere training gister bro! gaat hard.
Gebruik je met de deadlifts zonder straps ook nog de normale grip (pronated)

Thx bra! Nee, ik doe altijd de laatste set met straps deze keer toevallig nog 6x140 gedaan, omdat ik wel wat hoger in reps wil zitten vind ik fijner.
(ik zet altijd bij als het met straps is)

Sterk hoor, je motiveerd me ontzettend. Thnx

Bedankt, graag gedaan!

Bedankt man! Ik hoop deze lineare progressie vast te houden, misschien dat ik voor april 1x200 kan pakken, wordt lastig maar lijkt me een mooi streven.

Wendler's 5/3/1 nice! Maar waarom zou je straps niet eerder gebruiken?

Toen ik net begon met deadliften heb ik zo'n 4 maanden altijd mixed grip gedaan, maar toen had ik vaak dat ene kant meer compenseerde dan andere.
Na wat googlen, bleek dat mixed grip not the standard grip is, maar meer voor zware gewichten (1rm) en om een betere grip te handhaven.
Ik merkte toen ook gelijk, dat bij de protonated gelijk wat minder gewicht kan pakken.

Doe alles nu nog protonated om zoveel mogelijk m'n grip sterker te maken, maar mocht ik vastlopen op de 3x5 dan wil ik wel es gaan denken aan straps.

Borst en Biceps

Flat Bench Press
10x40 (wu)
8x50 (wu)

10x60
6x70
6x74 PR

Incline DB Press
10x26
6x28
5x30 PR

DB Fly's - strict
12x14
12x16
12x18

DB curl
12x18
12x20
7x22

Concentration curl
12x14
10x16
8x16

One hand cable curl
15x10

Opmerkingen
Nette training, mooie pomp in biceps. Verder ben ik blij met 30kg incline dumbbell press.

Nu even havermoutshake drinken en dan naar suppboer om eten te halen! Fuark

curls zijn ook niet verkeerd.... ik pak 24 en doe ze vrij strict... jij naar 1jaar al op de 22... netjes. Is goed teken. Iedere keer dat ik hier kijk sta ik versteld van de kracht-gains.

Laatst bewerkt:
Sterk brahh, heus waar braah. True story braaaahhhh

Lekker heur al die PR's.:)

wel apart dat je elke training minstens 1 PR zet ...
ga eens een week lang je max is doen joh :p

Thanks bro

curls zijn ook niet verkeerd.... ik pak 24 en doe ze vrij strict... jij naar 1jaar al op de 22... netjes. Is goed teken. Iedere keer dat ik hier kijk sta ik versteld van de kracht-gains.

Thx man, maar je bent nog 19 echt sterk al! Hoe lang train je nu?

Sterk brahh, heus waar braah. True story braaaahhhh

Thanks braaahhh :roflol:

wel apart dat je elke training minstens 1 PR zet ...
ga eens een week lang je max is doen joh :p

Valt wel mee man :P! Vaak zijn het VPR's.
Ook zie je dat ik hoger gewicht pak, maar dat repranges lager uitvallen.
Die oefening probeer ik dan volgende week te verbeteren met aantal herhalingen, dus VPR.
Zo gaat dat met bijna met elke oefening, maar met grote compounds probeer ik elke week meer kilo's te pakken in combinatie met goede voeding en rust lukt me dat tot nu toe goed.

Op max. trainen vind ik niet fijn, heb liever de laatste set tussen 8-12 reps. Vorige week deed ik 3x130 (zonder straps) dicht bij max alleen geen zelfvoldoening na de set.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven