Fitness Seller

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Strong curl is strong, nieuwsgierig hoe je training vandaag zal verlopen.
 
Kre-wat? Leipe shit bro :D

:roflol:

Kre-alkalyn

Kre-Alkalyn is a patented form of creatine that supports workout performance, strength, power, intensity and muscular endurance!*
How is Kre-Alkalyn different from Creatine Monohydrate or Micronized Creatine?

  • Ph buffered - Kre-Alkalyn is formulated with a higher Ph than other forms of creatine
  • Kre-Alkalyn produces less waste product when digested*
  • Take a smaller amount of Kre-Alkalyn per serving with the same results as other forms of creatine*
  • No loading phase
  • Better absorption by muscle tissue*
  • Less chance of holding water or bloating*

http://www.bodybuilding.com/store/kre.html

Het is gewoon gebufferde creatine in capsules. Het werkt direct, geen oplaadfase nodig heb geen last van bloating, dus voor mij een ideaal product ook heb ik wat kracht gegained hiermee (in de cut).

Strong curl is strong, nieuwsgierig hoe je training vandaag zal verlopen.

Thx Vortexx, vandaag ging wel lekker behalve dat ik als een malle zat te hijgen en kuchen bij het squatten :roflol:

Update volgt.

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 15:03 ----------

Benen, Kuiten en Schouders

Back Squat
12x60 (wu)
10x80
8x100
8x104 VPR

Front squat

10x40
10x50
4x54 - ging te diep klote stang gleed af..

Ik doe crossed grip het is wel fijn, alleen als ik te diep ga neig ik naar voren en glijd de stang weg dus een aandachtspuntje.

DB Lunges
12x10
12x18
12x20

Fijne oefening, maar ik sta niet echt stabiel, gevaarlijk voor knieën, dus ga want anders doen hiervoor.

Leg press (wide stand, nadruk op hams)
12x150
12x160
11x180 PR Net niet die laatste rep, pff te zwaar..:mad:

Leg curl
12x40
12x45
6x50

Standing calf raise
12x80
12x85
12x90 PR

MP
10x40
5x50
4x50

Ik wist niet dat voeten langs naast elkaar moesten, hiervoor deed ik wat breder dan schouderbreedte (wél zonder legdrive). Ik voel m dan toch net anders.

DB side raise
12x12
12x14
10x16 VPR- laatste 2 reps cheaten.

Bent over lateral raise
12x10
12x12
12x12

Opmerkingen
Na het squatten, legpressen leek het net of ik een jarenlange kettingroker was :roflol:
Morgen rustdag kan ik wel even gebruiken.
 
Mooie trainingen hoor. brute side raises,:)
 
Nice pr's

Bij FSQ heb je borst wel naar voren/omhoog eventueel even omhoog kijken. Als de stang eraf glijd dan lijkt het dat je rug niet goed staat.
 
ey fredje, Alles goed je weet toch zelluf...

Week geen updates gezien maar heb alles bekeken en je gaat goed vooruit!:D
 
Nette squatjes man, front squat zal nog wel even wennen zijn denk ik. Ik denk dat je na een paar weken geen probleem meer hebt met een rollende stang of iets dergelijks. Sterke mp ook zo met de voetjes naast elkaar, zelf zet ik mijn voeten ook net ff wat uit elkaar.
 
Machete is helemaal los, elke training PR's of VPR's. Nice to see progression in here:)
 
Lekkere vooruitgang weer! Mister PR is vanaf nu je nickname :D
 
Nette squatjes man, front squat zal nog wel even wennen zijn denk ik. Ik denk dat je na een paar weken geen probleem meer hebt met een rollende stang of iets dergelijks. Sterke mp ook zo met de voetjes naast elkaar, zelf zet ik mijn voeten ook net ff wat uit elkaar.

Bedankt Jaap! Ik denk even dat ik het wat tijd moet geven, maar ik vind het een mooie uitdagende oefening. Kan ook zo lekker diep gaan, zonder last te krijgen van lies.

Machete is helemaal los, elke training PR's of VPR's. Nice to see progression in here:)

Aaww yeaah! Thx, ik probeer dit te vasthouden benieuwd hoe deadliften vandaag gehad vorige week niet kunnen trainen.

Lekkere vooruitgang weer! Mister PR is vanaf nu je nickname :D

Haha, thx!:D Not worthy, die PR's stellen niks voor, calf raise (?) en de rest zijn maar VPR's? :o


Ik heb geen HSQ gedaan. Bedoel je frontsquat?:)
 
Goeie workouts van deze week bra! ;)
 
Nice training gozer, vandaag een nieuw VPR halen op de DL of ga je voor een PR ?
 
Goeie workouts van deze week bra! ;)

thx bro! getting shit done :cool:

Nice training gozer, vandaag een nieuw VPR halen op de DL of ga je voor een PR ?

Bedankt man! Goeie vraag; ik weet het eigenlijk niet aangezien ik geen week dl gedaan heb kan ik me kracht niet goed pijlen, waarschijnlijk zal ik tijdens de oefening kijken waar ik toe in staat ben.

Ik hoop de 150kg te pakken (met straps dan nog wel), kijken hoeveel reps ik daarop kan. Als ik mijn loghistorie bekijk dan is mijn laatste pr met straps 6x140 (week later 12x130) en zonder straps 8x120.

---

update: mijn lies voelt geïrriteerd aan, weet niet of ik uberhaupt ga deadliften..
 
Laatst bewerkt:
Rug en Triceps

Ik geef altijd aan voormezelf mijn PR met en zonder straps. Ik vind de progressie zonder straps belangrijker.

Deadlift
12x60
8x80
5x100
3x130 (zonder straps) PR
4x150 (met straps) PR aaw yeaa :D
6x140 (met straps)

Chin ups
(smalle grip, supinated)
12xBW
7xBW
5xBW

DB row
12x28
12x30
12x34
10x38 PR wel nice - moest weer een 4kg stap maken wel gelukt met licht cheaten laatste 2 reps.

DB Shrugs
12x28
12x30
12x30

Dips
12xBW
10xBW+14
8xBW+16
6xBW+18
8xBW+20

Weer begonnen met dips.

Rope pushdown
11x25
8x25
8x20

Opmerkingen

Ik ben blij met de PR voor DL niet gedacht dat dat zou lukken.
Verder gaat BW ook mooi omhoog had keer in de avond gewogen 83,3kg, maar weegschaal is laatste tijd koekoe dus niet echt betrouwbaar.
Maar bf gaat ook omhoog steeds minder vasculiteit en krijg een steeds mooier buikje lol
 
Nice al die PR's en zeker die op je compound.:)
 
rug begint echt sterk te worden kerel! mooie deads
 
En twee PR's is het geworden, top man.
Zag toevallig woensdag straps liggen in onze sportschool, maar ga die niet eerder gebruiken dan als ik in januari Wendler ga doen.
Heb je ook wel es mixed grip gebruikt, want die wil ik ook wel eens een keer gaan proberen (eerst testen met lichter gewicht)

Die dips zien er ook very nice uit.
 
Blijf je DL hoog vinden in vgl met de rest :rolleyes: :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven