AndroidHealthClinic

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Das zeker balen man.
Voelde je iets wegschieten vanuit het midden (wervel) naar buiten toe ?
Misschien is bij het terugschieten een zenuw bekneld geraakt, omdat je het ook meteen naar je hoofd schoot. (zomaar een gedachte)
Zoals meerdere al gezegd hebben, kijk het aan en anders ff langs fysio misschien.
 
**** man ! Sterkte en hopelijk is het niet te erg !
 
K*t man, echt balen. Beterschap, beter pak je rust je gezondheid gaat voor trainen hou daar rekening mee.

Beter 1 dag te lang rust dan 1 dag te vroeg trainen!

Heel k*t idd, maar zo zit het ernaar uit. Ik hoop dat het vrijdag iets beter word, maar ik acht de kans klein.

Goh, dat is klote man. Goed rust geven en zelf ook maar een beetje rustig aan doen. 10x140 DL was wel heel netjes. Ik hoop dat het snel weer geheeld is.

Thanks dumba, tijdens dl was ik wel tevreden. Alleen ben er nu minder blij om..

Das zeker balen man.
Voelde je iets wegschieten vanuit het midden (wervel) naar buiten toe ?
Misschien is bij het terugschieten een zenuw bekneld geraakt, omdat je het ook meteen naar je hoofd schoot. (zomaar een gedachte)
Zoals meerdere al gezegd hebben, kijk het aan en anders ff langs fysio misschien.

Ik deed single (rechter) hand, steunend en bij 38kg wou ik nog een rep doen, maar voelde ik letterlijk iets knappen aab rechterzijde en pijn schoot gelijk door mijn nek heen. Ik vond echt k*t dat ze daar geen cold spray hadden zelfs niet wat ijs, dat verwacht je toch wel van een degelijke gym.

**** man ! Sterkte en hopelijk is het niet te erg !

Thanks bro! Ik hoop het ook, lig nu op bank en houd mijn kussens in een mindere pijnlije positie. Pff kan geeneens eten.
 
Crap sterkte man. Ben benieuwd naar je volledige carbcycleplan, ga zelf ook deze week beginnen.
 
Klote man. Cardio lukt neem ik aan nog wel?
 
Rust. IJs erop en zo veel mogekijk ontlasten de komende 3 a 4 dagen ;)
3x p/d ff 15 a 20 min ijzen ;)

Beterschap man!
 
Crap sterkte man. Ben benieuwd naar je volledige carbcycleplan, ga zelf ook deze week beginnen.

Thx man, succes! Ik zal binnenkort even mijn gehele plan posten inc. voeding.

Klote man. Cardio lukt neem ik aan nog wel?

Nee, kan geeneens eten :o

Rust. IJs erop en zo veel mogekijk ontlasten de komende 3 a 4 dagen ;)
3x p/d ff 15 a 20 min ijzen ;)

Beterschap man!

Bedankt voor tip! Een geluk bij ongeluk, het is niet gezwollen. Dus misschien enkel verrekt en als het meezit hopelijk binnen 2-4 dagen beter.
 
Als het niet zwelt alsnog alles toepassen m.u.v. ijzen ;)
En beter opwarmen he :p
 
sterkte kerel, blessure sucks!
 
Sterkte man, had laatst ook zoiets tijdens shrugs alleen dan in onderrug
Weekje gerust heeft me toen goed gedaan
 
sterkte kerel, blessure sucks!

Sterkte man, had laatst ook zoiets tijdens shrugs alleen dan in onderrug
Weekje gerust heeft me toen goed gedaan

Bedankt mensen! Ik haat rust, in bulk no problem een week. Alleen in cut, om spiermassa te sparen moet je gewoon blijven prikkelen en dit raakt mijn carb cycle schema ook door de war. Ik denk dat ik elke dag een medium dag maak en 1x een low carb in het weekend. En als ik dinsdag/woensdag kan trainen, ga ik er een fullbody dag van maken en dan high carb die dag.

Volgens de doktor, moet ik dus een week rust nemen, 6 tot 8 pilletjes paracatemol per dag. Blijkbaar heb ik een spier verrekt in mijn nek.
 
6-8 paracetamol niceee
Hoe zijn je tentamens gegaan dan brah?
Ik had staatsrecht 2 foutjes teveel :(
 
6-8 paracetamol niceee
Hoe zijn je tentamens gegaan dan brah?
Ik had staatsrecht 2 foutjes teveel :(

Jammer man, maar je zat er dichtbij her haal je wel. Veel oefententamens maken (srs) vragen komen bijna letterlijk hetzelfde terug.

Ja, 3 van derde jaar niet gehaald (had 2 sowieso niet gevolgd, omdat het anders te zwaar werd) en 2 van 2e jaar.
De overige 2 vakken, wacht ik 1 cijfer terug en de andere moet ik herkansing nog van maken. Beetje kaki dus, volgend jaar 1e sem 5 vakken sowieso.
 
Gelukkig dat het 'maar' een verrekking is. Met een paar dagen ben je er wel weer. (heb zo vaak spieren verrekt>>komt wel goed);):)
 
Ga je wel eens onder de zonnebank @ Harimau btw?
Zit er wel over te denken, ben pale as phuck en een kleurtje doet me altijd wel goed, ook mn huid
 
Das nasty een spier verrekken in je nek, dat heb ik twee keer eerder gehad.
Je kan dan ook bijna niet bewegen met je hoofd, want dan krijg je van die pijnscheuten.
Klopt ongeveer wel dat het met een week weg is, maar het blijft nasty.
 
Gelukkig dat het 'maar' een verrekking is. Met een paar dagen ben je er wel weer. (heb zo vaak spieren verrekt>>komt wel goed);):)

Ja gelukkig idd, heb 2 paracetamolletjes binnen en voel het al minder. Misschien als ik geluk heb kan ik morgen trainen (hoewel dat eigenlijk niet de bedoeling is) :o

Ga je wel eens onder de zonnebank @ Harimau btw?
Zit er wel over te denken, ben pale as phuck en een kleurtje doet me altijd wel goed, ook mn huid

Nee, nooit. Één keer geweest bij sundays, maar is niks voor mij. Ik zou trouwens niet naar die van Harimau gaan, wordt niet schoon gemaakt en erg gaan echt nasty mensen onder.

Das nasty een spier verrekken in je nek, dat heb ik twee keer eerder gehad.
Je kan dan ook bijna niet bewegen met je hoofd, want dan krijg je van die pijnscheuten.
Klopt ongeveer wel dat het met een week weg is, maar het blijft nasty.

Ja precies! Een week zeg je..hmm kak:mad:
 
Kan ook een dag of vijf wezen, is al een tijdje terug geweest dat ik het heb gehad.
De flexibiliteit m.b.t. het draaien van je hoofd wordt met de dag wat beter, maar voordat die restrictie weg is ben je zeker wel vijf dagen verder.
Zou z.w.z. nog ff wachten tot maandag met trainen, misschien dat je wat cardio kan doen op de fiets.
 
Kan ook een dag of vijf wezen, is al een tijdje terug geweest dat ik het heb gehad.
De flexibiliteit m.b.t. het draaien van je hoofd wordt met de dag wat beter, maar voordat die restrictie weg is ben je zeker wel vijf dagen verder.
Zou z.w.z. nog ff wachten tot maandag met trainen, misschien dat je wat cardio kan doen op de fiets.

Nee je hebt gelijk. Even aankijken tot maandag, is al iets beter vandaag. Alleen moet ik dan gewoon met mijn schema verder gaan of schouders, triceps en benen inhalen? En in mijn eetschema mis ik nu een high day (zou vandaag zijn) dus heb geen idee hoe ik tot maandag ga eten. Ben ook bij mijn ouders morgen.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven