MuscleMeat

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Kom op bro. Koppie niet na beneden laten hangen.
Zorgt dat je veel dringt vandaag en eet eventueel wat extra fruit.
 
Spierafbraak in de cut is zo overrated, volgens mij kan je ook best zonder die dingen
Je gebruikt trouwens wel veel supps of niet? :D Geld teveel
 
Spierafbraak in de cut is zo overrated, volgens mij kan je ook best zonder die dingen
Je gebruikt trouwens wel veel supps of niet? :D Geld teveel

EAS vind ik in de cut wel aanteraden hoor. Bij mij voorkomt het ook spierpijn.
 
Kom op bro. Koppie niet na beneden laten hangen.
Zorgt dat je veel dringt vandaag en eet eventueel wat extra fruit.

Thanks bro, probeer zoveel mogelijk shizzle te eten zover mijn maag toelaat :(

Spierafbraak in de cut is zo overrated, volgens mij kan je ook best zonder die dingen
Je gebruikt trouwens wel veel supps of niet? :D Geld teveel

Weet niet man of dat zo is. Dat moet ik nog ondervinden.
Nee, ben echt fokin arme student. Ik heb wel teveel supps en wil vanaf en dan goedkopere varianten nemen:

Ik gebruik nu:
- NOW foods vitamine d3 5000iu: blijft.
- NOW foods Omega 3: blijft.
- Opti Men multivit: vervangen voor multivitaminen voor sporters van kruidvat.
- EGCG: alleen tijdens cut.
- Dexaprine: van vorig jaar, ga ik niet meer kopen.
- Whey Isolaat B&F: blijft.
- Magnificent B&F: k*tproduct, ga weer vanouds waxy maize en peptopro gebruiken.
- Muscle Protect: terug naar EAS.
- Miscellar casseine in plaats van kwark, want wordt er misselijk van.

Voor de rest:
- Kre Alkalyn: creatine gebruik ik niet vaak.
- Biergist
- Vitamine C-1000: gebruik ik ook niet vaak.
- cafeïne anhydrous 200mg: gebruik ik ook niet vaak.
- Noxi en jack3d: als op is ga ik alleen jack3d kopen denk ik.
 
Vind de lijst ook wel normaal hoor. Staan geen rare dingen op.

Maar Magnificent is dus niet aanteraden? Wou het in de toekomst gaan testen.

Maar jouw voorkeur gaat gewoon uit naar PeptoPro Waxy maize en creatine los?
 
Vind de lijst ook wel normaal hoor. Staan geen rare dingen op.

Maar Magnificent is dus niet aanteraden? Wou het in de toekomst gaan testen.

Maar jouw voorkeur gaat gewoon uit naar PeptoPro Waxy maize en creatine los?

Je kan sample proberen, maar ik heb een half jaar lang Waxy Maize samen met PeptoPro (jij ook geloof ik) en daar had ik veel meer resultaat mee.

Waarom WMS+PeptoPro?
Magnificent heeft goedkope ingrediënten: dextrose, maltodextrine. Deze zijn in verhoudiging groter dan de duurdere ingredienten zoals L-arginine en PeptoPro. Overige ingrediënten zijn allemaal te laag gedoseerd om voordelen uit te benutten denk aan Taurine (1,5gr?) en L-carnitine(0,5gr?). De creatine in Magnificent is ook te laag. Je hebt dus een product, waarbij de betere ingredienten een kleine aandeel hebben in het gehele product.

Ook is dextrose slecht voor mijn tanden heb ik gemerkt en krijg ook last van me maag van.

Wat je beter kunt is doen is WMS kopen is beste samen met PeptoPro (volledig aminozuurprofiel en wordt bijna volledig opgenomen in spieren, geeft ook vollere spieren met deze combinatie). Eventueel wat L-Arginine bij gooien en klaar is kees. En creatine wanneer IK zelf wil gebruiken, dan slik die kre-alkalyn caps. Wil liever een tijd off gaan met creatine om het effect te versterken na een tijdje niet te gebruiken.
 
Bedankt.
Laat magneficent lekker links liggen. Heb er wel een sample van liggen, maar daar heb je niks aan:D Zoiets moet je natuurlijk een lange tijd nemen.
 
Jammer van je training maar je hebt in iedergeval weer kunnen trainen. Van dat spiertje wat je verrekt had in je nek heb je nu dus geen last meer van? Wel een berg sups man, ik neem alleen wat eiwitpoeier:P.
 
- Magnificent B&F: k*tproduct, ga weer vanouds waxy maize en peptopro

Helemaal mee eens, magnificent deed voor mij ook vrij weinig tot niks,
maar om nou als beginnend BBer waxy maize en peptopro te gebruiken vindt ik een beetje zonde van de centen!
zelf neem ik maizena met whey als post wo en eas tijdens de training, misschien een idee ;)
 
Ook dit soort trainingen heb je wel eens, morgen weer een dag...

Hoe is het nu met je nek?
 
Bedankt.
Laat magneficent lekker links liggen. Heb er wel een sample van liggen, maar daar heb je niks aan:D Zoiets moet je natuurlijk een lange tijd nemen.

Haha ja snap ook niet dat sommige mensen na een week gebruik van een supp een review schrijven :roflol:

Ook dit soort trainingen heb je wel eens, morgen weer een dag...

Hoe is het nu met je nek?

Vind het anders ook een behoorlijke lijst.

Jammer van je training maar je hebt in iedergeval weer kunnen trainen. Van dat spiertje wat je verrekt had in je nek heb je nu dus geen last meer van? Wel een berg sups man, ik neem alleen wat eiwitpoeier:P.

Het is niet meer hinderlijk gelukkig, tenzij ik geforceerd probeer mijn nek te draaien over pijngrens heen.

Haha ja, valt wel mee, tis omdat ik letterlijk elke supp die ik gebruik en gebruikt heb, heb opgeschreven.

Helemaal mee eens, magnificent deed voor mij ook vrij weinig tot niks,
maar om nou als beginnend BBer waxy maize en peptopro te gebruiken vindt ik een beetje zonde van de centen!
zelf neem ik maizena met whey als post wo en eas tijdens de training, misschien een idee ;)

Je hebt gelijk dat PeptoPro aardig wat kost, maar de smaakloze variant is even duur of zelfs goedkoper dan EAS :)

En Maizena neem ik niet alleen uit bodybuilding oogpunt, maar ook omdat het veel beter is voor me maag en tanden.

Maizena is tevens een complex koolhydraat wat ook een verzadigd gevoel geeft.
 
Je moet het zo zien: je bent weer aan de gang geweest. Ik vond je incline trouwens niet verkeerd.:) Ik begrijp wel dat je meer wilt, maar gun het tijd.
 
Geduld is een schone zaak inderdaad. Bedankt, maar training was echt zwak overal zat ik 2kg onder :(
 
Ah progressie is daar, nice man. Overall gevoel van gezondheid is zo belangrijk, kan er echt inhakken. Laatst een dag op 50gram koolhydraten en toen waterpijp waarvan de slang in de vriezer had gelegen voor extra effect... Ging helemaal kapot, was echt niet grappig :p

@z1000; Spierpijn is toch nice jonguh :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven