XXL Nutrition

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik zou gewoon verder gaan met je schema, anders loop je achter de feiten aan door alles maar een beetje te doen.
Zie het als een verplichte rustperiode zodat je maandag weer fris bent.
Qua voeding zou ik vandaag een medium/low dag aanhouden omdat je gisteren ook al niet getraind hebt.
En dan gewoon maandag weer volgens je schema als je wel gaat trainen.
 
Ja, dat lijkt me een goed plan. Bedankt, karma!
 
Hee baas je zou je voedingsschematoch posten? ;)
 
Hoe is het met t rugje bro!

... ben te lui om alles terug te lezen :p
 
Hoe is het met t rugje bro!

... ben te lui om alles terug te lezen :p

26VNj.jpg


J/K bro, nek gaat iets beter vandaag denk dat ik gewoon maandag weer kan knallen. Ga weekend low carb en dan zien we wel weer. Ik heb wel wat motivatie kwijt maargoed komt wel weer terug.
 
26VNj.jpg


J/K bro, nek gaat iets beter vandaag denk dat ik gewoon maandag weer kan knallen. Ga weekend low carb en dan zien we wel weer. Ik heb wel wat motivatie kwijt maargoed komt wel weer terug.

Heb maar 1 dag gemist ivm barstende koppijn :p lees anders altijd mee ;)
 
Im just messing with u men why so serious :d

Aah, vroeg me al of waarom je niet logde (srs).

Pfff bekerfinale ijshockey.. stond gelijk aan veel te veel bier:P
Had daarom wat te bewijzen vandaag :D
 
Succes met je nek dit weekend bro, maandag weer knallen
 
Geniet maar lekker van je rust, want als het weer over is....:whip:
Dan moet je hard knallehhhh.;)
 
Bedankt mensen! Kijken of ik dit weekend zonder krachtverlies doorkom. Heb tot dusver nooit een Highday gehouden, was eigenlijk vandaag de bedoeling daar zit ik wel mee.
 
Ik heb in OP mijn voedingsschema aangepast op basis van een carb cycle, voor de geïnteresseerden :)

Staan geen macro's bij, maar de carbs kloppen en daar gaat het om. De vetten en eiwitten zijn altijd constant.

Meteen met carb cycle beginnen en niet afbouwen, want dat duurt te lang is mijn ervaring. Ook gelijk fatburners gebruiken (EGCG, caffeine).

Cardio pas laatste 2 weken doen, wanneer je metabolisme omhoog moet en als je goed cyclet is cardio niet eens vereist (als je diep wilt gaan, een pré) en laatste 2 weken (week 5/6) één van de low carb dagen veranderen in no carb. En in week 4, medium dag op een rustdag veranderen in low carb dag.
 
Yo man, ga zo ff lezen, eerst squatten. Wat is je motivatie om meteen fatburners te gebruiken?
 
Yo man, ga zo ff lezen, eerst squatten. Wat is je motivatie om meteen fatburners te gebruiken?

EGCG biedt op langere termijn (+/- 4 weken) van gebruik voordelen dat vet eerder in bloedstroom geraakt en wordt verbruikt voor energie.

Als je het pas laatste 2 weken gaat gebruiken, heeft het meer een hongerremmende functie én dan mag je wel meer nemen dan 1 capsule per dag.

Ik kwalificeer eigenlijk EGCG niet eens onder een echte ''fatburner''. Ik gebruik nu dexaprine, maar dat pas vanaf week 2 en alleen op rustdagen.

Op trainingsdagen tijdens cut gebruik ik vaker een pre/w dan in de bulk, omdat het voor mij kwa energie, vetverbranding en kracht meer voordelen biedt dan (creatine, caffeine, geranamine etc.)

Dit op basis van mijn ervaringen uit mijn korte cut vorig jaar in de zomer. Ik twijfelde wel of ik het pas laatste 2 weken moest gebruiken, maar na research toch maar gelijk gebruikt.
 
Ziet er goed uit die openingspost. Je zit nog behoorlijk wat hoger in carbs dan ik maar behoorlijk laag voel ik me wel prima bij en heb volgens mij niet zo veel nodig ook. Enig idee op hoeveel cals je zit op low med en hi dagen?

Goed EGCG-verhaal ook, dacht meer dat je het over een ECA-achtige supp had. Klinkt wel interessant. Duur? :P

Btw, ik neem aan dat je pullups op biceps dag doet met een andere grip dan rugdag?
 
Ziet er goed uit die openingspost. Je zit nog behoorlijk wat hoger in carbs dan ik maar behoorlijk laag voel ik me wel prima bij en heb volgens mij niet zo veel nodig ook. Enig idee op hoeveel cals je zit op low med en hi dagen?

Goed EGCG-verhaal ook, dacht meer dat je het over een ECA-achtige supp had. Klinkt wel interessant. Duur? :P

Btw, ik neem aan dat je pullups op biceps dag doet met een andere grip dan rugdag?

Ik zit wel iets te hoog denk ik, maar deze week ga ik proberen iets lager te gaan en 2x een goeie high day aan te houden en medium dag inwisselen voor low carb.

Dus dan heb ik 4x low, 1 medium, 2 high days. Dan zit ik in week 4, dus op de helft. (zie helaas nog geen flikker :(, weeg wel minder though).

Haha ja, ECA heb ik aan gedacht maar hartkloppingen en andere symptomen werd ik niet zo vrolijk van. Het draait tenslotte allemaal om je dieet.

Ik had vorig jaar dexaprine gekocht, nauwelijks gebruikt, maar energie effect is weg alhoewel ik maar een halve dosis neem volgende week voor een hele gaan.

Op bicepdag, pull ups supinated grip en op rugdag ook supinated pull ups of pronated chin ups.

Edit: cals weet ik zo niet. Ik heb exact dezelfde voedingsschema als in de bulk alleen eet gewoon minder carbs a.d.h.v carb cycle codex berekend. Tevens eet ik geen kippenpoten, mijn lievelingsbulkfood, goed voor minimaal 2000 calorieën in de week.
 
Laatst bewerkt:
Vooruitgang meten is lastig omdat je in een klap een pak zwaarder bent na high carb omdat je glycogeen wordt aangevuld en je daardoor veel vocht vasthoud. Ik weeg me elke ochtend en stop t in myfitnesspal op mn telefoon dus kan een mooi dalend grafiekje zien met af en toe pieken op high carb dagen en refeeds :p Ik merkte iig duidelijk dat ik er voller uit zag na high carb, zelfs de spiegel hangt af met waar je zit in j cycle. Zou je wel adviseren om te checken hoe groot je calorie-deficit per week is, moet ik zelf ook ff naar kijken.
 
Goeie inderdaad, zal van de week eens berekenen. Weegschaal zegt niet veel inderdaad vooral tijdens carb cycle.

Ik probeer mijn toevlucht tot de weegschaal te nemen, aangezien ik van de spiegel niet vrolijk of gemotiveerd geraak :roflol:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven