XXL Nutrition

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Jammer dat je naar gevoel hebt overgehouden aan je training van maandag, maar gezien de omstandigheden heb je een knappe training neergezet bro.
Hoe gaat het vandaag met je, staat er weer een flinke training op de planning :fire:
 
Ah progressie is daar, nice man. Overall gevoel van gezondheid is zo belangrijk, kan er echt inhakken. Laatst een dag op 50gram koolhydraten en toen waterpijp waarvan de slang in de vriezer had gelegen voor extra effect... Ging helemaal kapot, was echt niet grappig :p

@z1000; Spierpijn is toch nice jonguh :D

Haha been there done that, maar eerlijk is eerlijk tijdens training kotsen is wel fijner dan uit het niets. Het vloeit makkelijker eruit ofzo :rolleyes:

Wanneer pics?

Mijn fysiek nog steeds hetzelfde als op die pics van 2 maanden geleden. Ik denk mss volgende week als ik progressie zie of aan het einde van de cut.

Jammer dat je naar gevoel hebt overgehouden aan je training van maandag, maar gezien de omstandigheden heb je een knappe training neergezet bro.
Hoe gaat het vandaag met je, staat er weer een flinke training op de planning :fire:

Ik dacht leuk die cortisol, maar gewoon training keer afmaken! :o
Gisteren nog misselijk, nu voelt het wat beter.
Kijken of de shake makkelijk erin gaat. Nek is ook prima.

Ik ga proberen pull ups wat gewicht bij te doen, voor de rest hoop ik dat kracht hetzelfde is. Je merkt echt met carb cyclen, dat je na een low carb dag erg leeg uitziet en voelt.
 
Joaaaa erg is dat. Na een high carb dag ben je meteen twee keer zo breed :P Nu snap ik waarom pro's carb depleten voor een show. Nu nog water erbij en je kan helemaal in epic state komen. Misschien eens uitproberen aan t eind van mn cut :)
 
Rug en Triceps

Deadlift
12x60
10x80
5x100

2x5x120
1x5x130 (straps)

Barbell bent over row
12x60
10x80
8x90 (straps)

Pull ups (soepgrip)
12xBW
10xBW
7xBW

Lying T-bar row (ex. barbell)
12x30
12x35
10x40

DB Shrugs
12x30
8x34
8x34

Dips
12xBW
10xBW+10kg
10xBW+15kg
6xBW+20kg

- Cable French Press

Note:
Niet sterke training, maar wel normaal voor na een low carb training. Deadlift niet te zwaar gegaan, want voelde dat mijn lichaam wat vermoeid was. Elke week zat ik DL te maxen.

-----------------------------------------------------------------------

Voeding, vandaag:
- 100gr havermout + 25gr whey
- 2 volkoren sneetjes + kalkoenfilet + banaan
- post/w: 2 scoops magnificent
- 100gr havermout + 40gr whey
- 100gr bulgur + blik tonijn, nat + ananasschijf
- 100gr bulgur + 200/300gr kipfilet + 5ml olijfolie
- 60gr walnoten + casseine shake

High day: 300+ carbs

Morgen iets lager in carbs (10 a 20gr).

Gewicht: 80kg in de ochtend oh lord :eek:

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jan 2012 om 14:56 ----------

Joaaaa erg is dat. Na een high carb dag ben je meteen twee keer zo breed :P Nu snap ik waarom pro's carb depleten voor een show. Nu nog water erbij en je kan helemaal in epic state komen. Misschien eens uitproberen aan t eind van mn cut :)

Ja, dat is wel weer nice! Heb je ook dat je na een low carb dag wel wat harder oogt?
 
Lekkere training bro! heeft je nek zich een beetje goed gehouden?
 
Lekkere training bro! En ja was is soepgrip? 0o
 
Gewicht: 80kg in de ochtend oh lord :eek:

Fatso :p

Ja, dat is wel weer nice! Heb je ook dat je na een low carb dag wel wat harder oogt?

Nou dan ben ik wat minder bloated, vooral aan mn core zie je dat wel. Dikke workout verder. Hoe combineer jij je workouts te combineren met carbcyclen? Wil volgende "cycle" low carb op rustdagen inplannen denk ik.
 
Gewoon een nette training Machete, zoals je al zegt is maxen nu niet echt aan de orde i.v.m. het verschil in carbs per dag.
Kan je maag het wel allemaal aan (verschil in high & low carb) ?
 
Lekker wezen sjouwen 80kg ectoo'tje:p. Goed dat je weer een beetje fatsoenlijk kan trainen, blijf ook vooral naar je lichaam luisteren zoals nu met die deadlift.
 
Nice, wat is soepgrip? :p

Lekkere training bro! En ja was is soepgrip? 0o

Thanks, soepgrip is supinated grip. Stel je voor dat je soep serveert, hoe heb je je palmen dan?

Lekkere training bro! heeft je nek zich een beetje goed gehouden?

Bedankt man, bij bor vreesde ik wel alleen ging goed gelukkig.

Fatso :p

Nou dan ben ik wat minder bloated, vooral aan mn core zie je dat wel. Dikke workout verder. Hoe combineer jij je workouts te combineren met carbcyclen? Wil volgende "cycle" low carb op rustdagen inplannen denk ik.

Haha ja, ziek hoe snel gewicht kan zakken door vocht.

Ik doe het zo:

Ma: Borst, Biceps -> Medium dag.
Di: Low carb.
Wo: Rug, Triceps -> High dag.
Do: Low carb.
Vr: Benen, Schouders -> High dag.
Za: Low carb.
Zondag: Low carb.

Low carb gaat dit weekend in de weg staan voor herstel van benen, dus waarschijnlijk zondag pas cardio. Denk er ook aan om een dag echt no-carb te gaan, dat zal dan wel zaterdag zijn. Zit sinds vandaag in week 4.

Voordat ik ga trainen, zorg ik dus dat ik +/- 100gr carbs binnen heb, train vaak in de ochtend.

Dan haal ik mijn energie daar uit, alleen probleem is dat je leeg bent dus dan heb je gewoon minder kracht wat resultaat in een minder zware training dat je spieren kan hitten. Vandaar dat creatine ook een goed supplement is, omdat het extra vocht opneemt spieren (mits je voldoende carbs eet). Daarom gebruik ik ook geen creatine in de cut, omdat het zinloos is. Heb vorige cut wel gebruikt, though.

Geweldige twins :roflol: :

Gewoon een nette training Machete, zoals je al zegt is maxen nu niet echt aan de orde i.v.m. het verschil in carbs per dag.
Kan je maag het wel allemaal aan (verschil in high & low carb) ?

Bedankt! Ik merkte wel dat grip heel zwak was, vreemd. Ik kan het goed aan, vind het heel fijn zelfs om lekker sommige dagen weinig te eten.

Lekker wezen sjouwen 80kg ectoo'tje:p. Goed dat je weer een beetje fatsoenlijk kan trainen, blijf ook vooral naar je lichaam luisteren zoals nu met die deadlift.

:o altijd beter dan 65kg jaar geleden, maar morgen zal ik wel weer 3 kilo's zwaarder zijn. Het gaat uiteindelijk om vetverlies, waarschijnlijk is mijn vet % hoger dan ik dacht vandaar dat het best lang duurt of mijn calorie deficit is te weinig.
 
Heeeey ik kijk de laatste tijd ook al die filmpjes van hun :D
Wel grappige lui, veel dingen die ze vertellen weet ik ook al
 
Heeeey ik kijk de laatste tijd ook al die filmpjes van hun :D
Wel grappige lui, veel dingen die ze vertellen weet ik ook al

Ze hebben echt tig aantal filmpjes niet normaal, meeste dingen weet ik ook, maar moet echt altijd lachen om hun vids.

U can do it the **** u wanna do! :roflol:
 
Haha ja, ze zijn ook helemaal anti glutamine, beta alanine enz geef ik ze ook wel gelijk in. Op zich nog best goede fysieken, die ene transformation vid zie je dat ze eerst best dik waren
 
Haha ja, ze zijn ook helemaal anti glutamine, beta alanine enz geef ik ze ook wel gelijk in. Op zich nog best goede fysieken, die ene transformation vid zie je dat ze eerst best dik waren

True en junken tijdens bulk vinden ze niet erg, omdat clean moeilijk is om aan je cals te komen.

Ze hebben toen ze nog 20 waren ook diehard getraind, daarna gingen ze paar jaar stoppen en werden ze dik. Ze raadden ook luitjes af om nooit te stoppen, trainen trainen als je ongemotiveerd geraakt dan moest je maar iets rustiger doen (deloaden/rustweek).
 
:o altijd beter dan 65kg jaar geleden, maar morgen zal ik wel weer 3 kilo's zwaarder zijn. Het gaat uiteindelijk om vetverlies, waarschijnlijk is mijn vet % hoger dan ik dacht vandaar dat het best lang duurt of mijn calorie deficit is te weinig.

Haha geintje man, ik loop je maar wat op te naaien. Je hebt al echt een goede progressie gemaakt sinds je start.
 
Je bent weer aardig aan het knallehh geweest. Lekkere BB-row.:)
 
Haha geintje man, ik loop je maar wat op te naaien. Je hebt al echt een goede progressie gemaakt sinds je start.

I know men! Thanks maar, je had beter nog een trollface bij kunnen doen :p dus beetje fail :trollface:

Je bent weer aardig aan het knallehh geweest. Lekkere BB-row.:)

Thanks!
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven