Even een (fysio) update voor vandaag:
Vandaag had ik weer een afspraak. In eerste instantie werd de lies dicht bij de symphysis gefrictioneerd om de doorbloeding te ondersteunen. De heupen werden wat losgemaakt. Hierna moest ik de squat doen, blijkbaar heb ik bij het deep squatten dat als ik beneden ben en omhoog ga een bolle rug creëer, doordat de buikspieren ontspannen. Waardoor ik heel lichtjes wiebel en de voorkant, bij mijn liezen, te veel druk krijgt zodat dat wordt overbelast. Als ik 90 graden squat/parallel heb ik dat blijkbaar niet, dus mag (voorlopig) niet deep squatten vanwege mijn inflexibiliteit en zwakke core.
Wat betreft mijn knie (het is trouwens de binnenkant, niet buitenkant in de fysio wereld hehe) het kan zijn irritatie door overbelasting, vandaag heb ik er al veel minder last van. Als het aankomende dinsdag nog niet genezen is gaat hij daar naar kijken.
Voor de rest vandaag 40 min cardio gedaan op de crossfiets, heel wat calorieën verbrand. Ik ben daardoor ook echt uitgeput, vermoeid en suf ook vanwege het erg laag in kcal zitten (low-carb!). Morgen refeeden o.a. met zoete aardappelen en lekkere kippenbouten nom nom.
Meals tot nu toe, voor de geïnteresseerden:
Meal 1 50gr havermout, 40gr whey
Meal 2 65gr volkorenbrood, 50gr kalkoenfilet
--- cardio ---
Meal 3 35gr volkorenbrood, 4 eieren
Meal 4 50gr bulgur, 200gr rundertartaar
Meal 5 180gr bieflappen + 1 scoop whey + wat sperziebonen.
Vanavond nog 60gr walnoten + 50gr casseine shake.
Morgen eigenlijk benen, kuiten en schouders. Wordt dus alleen kuiten en schouders..
Lekkere pull ups man, dips gaan ook hard

.
Thx man! Ik ben er ook echt blij om vind dips net als deadlift een erg coole oefening. Ook happy dat ik in de cut nog zoveel eruit kan halen, heb vandaag ook enorme spierpijn (ondanks de kra-alkalyn haha).
Het cutten is ene kant veel chiller dan bulken, heb alleen misselijkheid bij mijn ochtendshake én voor de rest is het echt strikt eten wat lastig is. (Volgende week wel feestje van de studievereniging, dus dat wordt cheaten, maar ga wel goed maken door de zyzz dance te doen dat verbrandt al heel wat calorieën

). Bij het bulken is gewoon lekker veel eten, maar als ecto genen moet je flink eten wat ook leidt tot misselijkheid.