AndroidHealthClinic

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
alles mogen doen is hoopgevend kerel!

Je maaltijden zien er weer tip top uit!

thx man! fijn dat jij ook weer af bent van die klote griep :)

ik mag alleen niet squatten, totdat mijn adductoren/lies is genezen.

btw ik heb nu wel voor 4 dagen gemaakt, maar kan dat wel voor zo lang in de koelkast?
 
thx man! fijn dat jij ook weer af bent van die klote griep :)

ik mag alleen niet squatten, totdat mijn adductoren/lies is genezen.

btw ik heb nu wel voor 4 dagen gemaakt, maar kan dat wel voor zo lang in de koelkast?

Ach, alleen niet mogen squaten is niet zo erg. Haal je wel weer in.

Nou met Kip zou ik het niet gokken! Ik hou het zelf niet langer dan 2 dagen in de koelkast.
 
Ach, alleen niet mogen squaten is niet zo erg. Haal je wel weer in.

Nou met Kip zou ik het niet gokken! Ik hou het zelf niet langer dan 2 dagen in de koelkast.

Ja dat is ook zo, maar bedankt voor de tip haha. Ik maak het wel in 2 dagen op dan, moet even een extra diepvries kopen dan heh.
 
Je maaltijd ziet er erg lekker uit man!
En die fysio updates blijven posten he ;) Ik vind het erg interessant, alleen ik geloof dat je dat woord helemaal verkeerd heb verstaan :roflol:
Succes met deadliften dan.
 
Je maaltijd ziet er erg lekker uit man!
En die fysio updates blijven posten he ;) Ik vind het erg interessant, alleen ik geloof dat je dat woord helemaal verkeerd heb verstaan :roflol:
Succes met deadliften dan.

Bedankt man. Vandaag had ik weer een fysio sessie: het is nu duidelijk dat ik bij deadliften/squatten/goodmorning's en overige varianten waarbij je een holle rug moet houden in bepaalde gradaties de holle rug verlies én een stukje bol doe hierdoor moet dus het lichaam compenseren waarbij er dus extra druk kwam op de lies (symphysis). Door middel van oefenen proberen we na verloop van tijd steeds lager te gaan zonder dat ik de holle rug verlies dus er is hier sprake van gebrek aan flexibiliteit en stabiliteit van mijn bekken.

Wat betreft knie: het is een pijn bij de gewrichtsspleet (nét erboven) de sticker zorgt ervoor dat tijdens het bewegen van de knie deze een soort massage krijgt en dus zodanig sneller hersteld.

Haha, weet zeker dat ik het verkeerd verstaan het is echt een lastig woord, ben het weer vergeten :roflol:. Alleen ik denk wel dat ik het nu voldoende omschreven heb. :)

---------- Post toegevoegd Thu 15 Sep 2011 om 13:35 ----------

Donderdag 15 september - Schouders en Triceps

Schouders

MP
12x30
12x34
6x40

Lateral side raise
12x12
12x12
12x12

Cable side raise
12x10
12x15

Face pulls
12x15
12x20
12x25

Triceps

Dips
12xBW
12xBW+12
12xBW+16 VPR :D

Skullcrushers (ex. ez-bar)
12x10
12x14
10x18

Kickbacks
12x4
12x4
12x6

Opmerkingen
OMG had zo'n dikke pomp bij triceps, fuaaarrkkk

Ik twijfelde of ik de 16kg aankon bij dips, gisteren was ik low carb vanwege de laatste cutdag. Maar de dips gaan echt hard merk ook in de cut ging ik vooruit met dips.

Wel had ik een beetje hulp van Nero:

http://www.youtube.com/watch?v=1S35THmZD_E

Lightweight baby!:cool:
 
Laatst bewerkt:
PR op cutdag niceeee

Gisteren ook ff schouders gedaan en triceps, begon met db schouder press maar moest zeker 6kg inleveren (PER DUMBELL!!). Die cut is echt zwaar verzuurd man, morgen borstdag, geen zin in met deze waardeloze kracht hehehe.
 
PR op cutdag niceeee

Gisteren ook ff schouders gedaan en triceps, begon met db schouder press maar moest zeker 6kg inleveren (PER DUMBELL!!). Die cut is echt zwaar verzuurd man, morgen borstdag, geen zin in met deze waardeloze kracht hehehe.

Thx bro. Hoe ziet je voeding eruit dan? Blijf gewoon hoog in eiwitten, doe wat creatine erbij en tijdens de training wat cafeïne moet wel goed komen.

Lijkt me sterk dat je ineens zo hard achteruit bent gegaan, gewoon een tijdelijk dipje denk ik.
 
Ging echt zwaar k*t. Heb me voeding opzich redelijk goedzitten, 400kcal onder onderhoud en nog vrij veel rijst / kip / bloemkool gegeten.

Ben gestopt met supps voor 2 weken. Kan nog wel jack3d blijven gebruiken maar wil eens 2 weken helemaal clean trainen.
 
Kijk en ik ben nou jaloers op dat dippen:) minder wegen heeft zo zijn voordelen!
 
Schouder en triceps training ziet er goed uit.

Kan je die kniesticker gewoon bij de drogist halen?
 
Schouder en triceps training ziet er goed uit.

Kan je die kniesticker gewoon bij de drogist halen?

Thx bro. Ik durf het niet te zeggen. Zelf kreeg ik het van de fysio, maar misschien dat de plaatselijke apotheek het anders wel heeft.
 
Lekkere maaltijden, goed bezig Machete!!
Jasmijn rijst rules:D
 
Lekkere maaltijden, goed bezig Machete!!
Jasmijn rijst rules:D

Bedankt! Is echt fijn om andere mensen te volgen en zo dingen te leren met betrekking tot voeding en trainen.

Ik zou waarschijnlijk alleen aan de zilvervliesrijst zitten (wat ik niet lust) als ik je log niet had gezien :roflol:, thx for that Ibo!

---------- Post toegevoegd Thu 15 Sep 2011 om 15:36 ----------

Kijk en ik ben nou jaloers op dat dippen:) minder wegen heeft zo zijn voordelen!

Hehe thx man! Ik vind het echt een geweldige oefening. Ik had het een lange tijd niet kunnen doen, omdat ik een zenuw had bekneld, tijdens het dippen, in mijn hand wat uitstraalde over mijn gehele arm LOL. Alhoewel ik wel zo snel mogelijk een dip belt moet hebben, die dumbbell begint irritant te worden tussen mijn benen.
 
Laatst bewerkt:
Ach, alleen niet mogen squaten is niet zo erg. Haal je wel weer in.

Nou met Kip zou ik het niet gokken! Ik hou het zelf niet langer dan 2 dagen in de koelkast.


In de cut maakte ik op zondag altijd voor de hele week kip+rijst voor tussen de middag klaar en dat bewaarde ik in de koelkast.
Elke middag ff in de magnetron goed verwarmen en eigenlijk nooit last gehad.
Heb ik waarschijnlijk geluk gehad :p
 
Hey machete. Ik zat in belgie en had geen verbinding.
Heb nu alle updates langsgelopen en ziet er goed uit!:D
 
We zullen de "rechtenboy" maar eens gaan volgen :D

Sterke dips ;)
 
maar eens jasmijnrijst proberen dan, ziet er goed uit die maaltijd! wat voor kruiden heb je op je kip gedaan? En ik ga ervan uit dat het verse ananas is toch en niet uit blik?
 
In de cut maakte ik op zondag altijd voor de hele week kip+rijst voor tussen de middag klaar en dat bewaarde ik in de koelkast.
Elke middag ff in de magnetron goed verwarmen en eigenlijk nooit last gehad.
Heb ik waarschijnlijk geluk gehad :p

Haha, dat is wel chill kip is inderdaad lastig zoals justbart zei maar kip dat goed afgesloten zit in een tupperware bakje voor 2 dagen geen probleem moeten opleveren denk ik.

Hey machete. Ik zat in belgie en had geen verbinding.
Heb nu alle updates langsgelopen en ziet er goed uit!:D

Hey man, bedankt! Welkom terug, hoe was kamp?

We zullen de "rechtenboy" maar eens gaan volgen :D

Sterke dips ;)

Thx bro!
Welkom verder gjtc! hehe

maar eens jasmijnrijst proberen dan, ziet er goed uit die maaltijd! wat voor kruiden heb je op je kip gedaan? En ik ga ervan uit dat het verse ananas is toch en niet uit blik?

Bedankt man. Ik heb enkel cajun kruiden gebruikt en een beetje knoflook. Ananas is wel uit blik, maar wel van het merk Dole dat is van goeie kwaliteit overige merken zijn uit mijn eigen ervaring niet lekker komt never close tot echte ananas smaak. :roflol:
 
Ohhh noo, hij weet wie ik ben :D

Hoe waren je herexamens bro?
 
Ohhh noo, hij weet wie ik ben :D

Hoe waren je herexamens bro?

:roflol:

Had je een bepaalde reden voor een nieuwe account dan?

Mwah, niet dat je zegt superdeduper, wel aardig. Dit jaar ga ik hoop ik wel harder knallen m.b.t. studie en bb! :D Hoe ging bij jou man?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven