XXL Nutrition

Log Machete

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.661
LB1 week 3

squat
4x8x70

rdl
1x7x100
2x8x90

leg press
12x230
10x230
12x200

lying leg curl
2x12x45

standing calf press
3x8x90

seated calf press
3x12x120

Comment
Wat last van onderrug bij RDL. Vandaag begonnen met Kre-alkalyn, morgen ook starten met Agmatine.

Nice leg press bro!

10kg erbij op je squat, hoppaaa.

LB1 week 3

squat
4x8x70

rdl
1x7x100
2x8x90

leg press
12x230
10x230
12x200

lying leg curl
2x12x45

standing calf press
3x8x90

seated calf press
3x12x120

Comment
Wat last van onderrug bij RDL. Vandaag begonnen met Kre-alkalyn, morgen ook starten met Agmatine.

Van Body & Fit?
Had ik een tijd geleden ook gebruikt, merkte ik niet veel van om eerlijk te zijn.
Misschien bij jou wel :)
Sterke Seated Calf Press trouwens, wou dat ik het ook kon :D

Nette calf raises en RDL, waarom zet je daar 1×7× neer en niet gewoon 7× :roflol:
maar nice wo

• #1.666
10kg erbij op je squat, hoppaaa.

Volgende week ook weer 10kg erbij, maar moet opletten dat ik niet weer te snel wil. Mijn techniek wordt namelijk weer wat slechter, lichtjes last van knie weer.

Van Body & Fit?
Had ik een tijd geleden ook gebruikt, merkte ik niet veel van om eerlijk te zijn.
Misschien bij jou wel :)
Sterke Seated Calf Press trouwens, wou dat ik het ook kon :D

Thanks!
Klopt van B&F. Heb vorig jaar rond november gestacked met kre-alkalyn en ik was goed gegroeid (zal waarschijnlijk meer aan voeding/training liggen maargoed:rolleyes:)
Daarvoor had ik ook agmatine gebruikt keer, maar dat was niet echt succesvol. Dus dit keer kan ook bij mij laatste keer van gebruik zijn.

Thanx

Nette calf raises en RDL, waarom zet je daar 1×7× neer en niet gewoon 7× :roflol:
maar nice wo

Haha dunno man en thx

• #1.667
UB1 week 3

bench press
4x8x70

chest supported t-bar row
4x8x60

incline dumbbell press
10x26
9x26

chins
7xBW+10kg
10xBW

db side raises
2x12x14

rope pushdown
/

db hammer curls
15x18
12x18

Wat vind jij van sideraises?

• #1.671
Wat vind jij van sideraises?

Ik vind heel fijne oefening! Ook ben ik van mening dat isolatiewerk voor side delt wel nodig is naast een push oefening. Fur the aesthetics u know ;)

Daarom ga ik ook shrugs om de week afwisselen voor een rear delt oefening.

Nice train brah!je bp word sterker

Ik vind heel fijne oefening! Ook ben ik van mening dat isolatiewerk voor side delt wel nodig is naast een push oefening. Fur the aesthetics u know ;)

Daarom ga ik ook shrugs om de week afwisselen voor een rear delt oefening.

Ja die mening deel ik met je. Ik vind ook dat mijn side delt t minst ontwikkelde hoofd is van mn schouder maar met side raises target ik mn side delt toch niet lekker. Je moet maar eens 1h db upright row uitproberen en laten weten wat je er van vindt.

Je laatste zin maakt niet veel sense vind ik, rear delt oefening is voor REAR delt en shrugs zijn weer andere spieren :p

• #1.674
Nice train brah!je bp word sterker

Thanks baas volgende week 4kg verhogen

Ja die mening deel ik met je. Ik vind ook dat mijn side delt t minst ontwikkelde hoofd is van mn schouder maar met side raises target ik mn side delt toch niet lekker. Je moet maar eens 1h db upright row uitproberen en laten weten wat je er van vindt.

Je laatste zin maakt niet veel sense vind ik, rear delt oefening is voor REAR delt en shrugs zijn weer andere spieren :p

Upright row geprobeerd, cable/barbell variant. Te blessure gevoelig aan me polsen en vond overall ook niet echt fijn.

True. Ik heb ook vergeten te zeggen dat ik geen rear delt in me schema heb en voor goeie schouder ontwikkeling moet ik die ook wel doen, vandaar dat ik het af en toe afwissel voor shrugs (mijn traps zijn prima)

Nice bench wordt sterker, nu ook wat meer sets gemaakt

• #1.677
LB2 week 3

deadlift
2x6x114
2x8x114

leg press
3x12x220

leg extension (per been)
3x12x35

leg curl
3x12x40

standing calf raises
4x8x90

Comment
LB was niet hersteld, dus volume en intensiteit omlaag. Ook geen squats gedaan, voelde niet lekker bij hamstrings en adductoren.

Kijken hoe ik volgende week herstel met LB1, anders wat aanpassingen in intensiteit/volume en wat meer carbs eten.

Mooi volume op je training bro!

gaat het nog goed daar in groningen?

Mijn vriendin is van opleiding geswitched dus ik zal helaas niet meer naar jouw gym komen:(

• #1.680
UB2 week 3

seated press
2x12x44
1x10x40

db row
4x8x38

benchpress
2x12x64

pullups
12xBW
10xBW

db bent over lateral raise
2x12x12

dips
15xBW+14kg
12xBW+10kg

db curls
12x20
12x18

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 12:06 ----------

Mooi volume op je training bro!

Bedankt man

gaat het nog goed daar in groningen?

Mijn vriendin is van opleiding geswitched dus ik zal helaas niet meer naar jouw gym komen:(

prima!

y u no come?! haha, jammer man

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven