AndroidHealthClinic

Log Machete (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Waarom niet wat meer pulluppen? ;)
 
Waarom niet wat meer pulluppen? ;)

Op zich had ik nog een set bench en pullups kunnen doen. Alleen kreeg last van me schouder. Ook twijfel ik met reprange aangezien lyle adviseert tussen de 10-12 reps te zitten, dat gaat me niet lukken met pullups als ik meerdere sets of gewicht aan toevoeg. Ben dan ook best voorvermoeid van oefeningen ervoor.

Dat vind ik wel enige nadeel aan dit schema. Ik kan niet voluit gaan en tot failure trainen, omdat ik rekening moet houden met volume/intensiteit aangezien ik alles 2x per week aanpak (klote herstel dan fuuu)


:)
 
Nette training bro, maar zag bij je LB dat je ook al moest compenseren omdat je nog niet volledig was hersteld.
Misschien is het gewenning van het lichaam, ik moest eerst ook wennen met het stronglift schema dat ik 3x per week moest squatten.

Pull ups zien er nog sterk uit, ik red er geen 12 in één set :o
 
LB1 week 4

squat
4x80
2x8x74

rdl
3x8x100

leg press
3x12x240

lying leg curl
2x12x50

standing calf press
3x8x95

seated calf press
2x12x140

Comment
Bij 80kg squat weer pijn in lies en knie, dus stap teruggedaan. Ik kijk aan hoe progressie verloopt qua pijn/massa/kracht anders ga ik tijdens of aan het einde van cycle switchen voor front squats. Want fatsoenlijk back squatten gaat hem waarschijnlijk nooit worden..

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 13:23 ----------

Nette training bro, maar zag bij je LB dat je ook al moest compenseren omdat je nog niet volledig was hersteld.
Misschien is het gewenning van het lichaam, ik moest eerst ook wennen met het stronglift schema dat ik 3x per week moest squatten.

Pull ups zien er nog sterk uit, ik red er geen 12 in één set :o

Ja, dat kan het ook zijn. Heb ook lang niet kunnen back squatten.

Haha thanks bro, maar jij weegt ook zo'n 20kg meer dan ik :roflol:
 
gaat wel lekker daar bij hari of niet? goed bezig man!
 
Nice train brah! Jammer dat squat niet wil zonder pijn. Gewoon frontsquat doen dan als dat wel wilt
 
wat doet pijn bij het squatten dan bro, ik had echt last van mn knieen maar nu ik opwarm is het helemaal weg
 
Nice train brah! Jammer dat squat niet wil zonder pijn. Gewoon frontsquat doen dan als dat wel wilt

Bedankt man, beter fsq inderdaad.

wat doet pijn bij het squatten dan bro, ik had echt last van mn knieen maar nu ik opwarm is het helemaal weg

Bij mijn knie zijkant gaat het tikken, soms voelt het gekneusd aan heel vervelend. Als dat het nou alleen was, maar heb ook last van mijn symfysis, dat is bij je schaambeen daar.

Ik ga dan compenseren daar waardoor het geïrriteerd wordt. Opwarming heeft dus niet echt een bijdrage hier.
 
Probeer die Panatta Squat dan eens, ik had steeds hetzelfde met normale squats, altijd gekloot met lies of rug.
 
UB1 week 3

bench press
3x6x74
8x78

chest supported t-bar row
2x8x65
2x6x65

incline dumbbell press
12x28
7x28

chins
7xBW+10kg
10xBW

db side raises
2x12x14
12x12

latt pushdown
/

db curls
12x18
12x16

db hammer curls
12x18

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 12:19 ----------

helaas nog in zeewolde, k*t gym.

Maar snel naar almere verhuizen en bart bosman lastigvallen!

:roflol: ga je nog wedstrijden doen?

Probeer die Panatta Squat dan eens, ik had steeds hetzelfde met normale squats, altijd gekloot met lies of rug.

Vaak geprobeerd ook last van, misschien moet ik eens als front keer proberen. Thx
 
:roflol: ga je nog wedstrijden doen?


ja zeker dat is wel de bedoeling!

gisteren voor het eerst in een shirt gebenched! was gaaf. nu overal striemen maar dat hoort erbij!
 
what happend on the latt pushdown ?
 
LB2 week 4

deadlift
3x6x124
5x120

squat
3x8x60

leg press
3x12x240

leg curl
12x50
2x10x50

standing calf raise
3x8x95

Comment
Met dit gewicht weinig last gehad van knie en schaambeen/lies.

ja zeker dat is wel de bedoeling!

gisteren voor het eerst in een shirt gebenched! was gaaf. nu overal striemen maar dat hoort erbij!

haha nice, succes bro!

what happend on the latt pushdown ?

hehe bij ons station staan geen kg aanduidingen bij, dus ik gok ongeveer welk gewicht ik 15 reps mee kan makkelijk. Zal wel iets van 2x15x20 zijn geweest.
 
Laatst bewerkt:
Nice train brah! Rustig die squat weer opbouwen
 
Nice deads
hehe bij ons station staan geen kg aanduidingen bij, dus ik gok ongeveer welk gewicht ik 15 reps mee kan makkelijk. Zal wel iets van 2x15x20 zijn geweest.

Huh we hebben toch wel kg aanduidingen
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven