Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:roflol: inderdaad maar opzicht weet ik wel dat het lekker was maar nuchter had ik er wat bewuster van kunnen genieten. :meal:

Maja... Dan kon je je weer niet herinneren hoe lekker het was om dronken te zijn wahahaha :roflol:

Wa ut leuk gisteravond? Nog een lekkere knul op ut oog, hmmm? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.523
Midzomernacht Cross is iig 'maar' 10 km :) dacht dat jij een 15 km of 10 mijl wedstrijd in gedachten had toch?

Dam tot Damloop vind ik zelf persoonlijk niks. Tis een heeeeele drukke wedstrijd, met heeeeel veel amateurs (zowel in de recreanten-lopen als de business-lopen), waar toch wel echt een heel groot deel niet/te weinig getraind is en dus heel langzaam gaat en veel tussendoor gaat wandelen. Ondanks dat iedereen in tijdgroepen is ingedeeld en dus gefaseerd start, loop een groot deel zoveel langzamer dat het echt flink gaat mengen op een gegeven moment.
En aangezien jij nu toch wel in de wat snellere lopers-categorie valt, denk ik dat jij daar ook wel hinder van gaat ondervinden.
Tis maar net wat je wilt natuurlijk, als je tijd je niks uitmaakt, en als het je niet stoort als je meerdere malen achter een groep langzamere lopers moet blijven hangen omdat je er gewoon niet langs kan omdat het simpelweg te druk is, dan is het zeker wel een gezellige wedstrijd. Maar anders zou ik toch voor een andere kiezen.
Ik heb eventueel een 15 km of 10 mijl loop in gedachte maar in mei heb ik nu bv een 5 km wedstrijd op het oog.
Dat klinkt niet zo leuk als het zo druk is.
Ik ben vaak net terug van vakantie als de Dam to Dam is maar als ik jou zo hoor kan ik beter de 7 heuvelen loop doen.
Dan ben je lekker in de natuur en is het wat minder erg als het daar te druk is.
Ik hoorde dat er mensen bij de 10 km een opstopping hadden bij de finish tijdens mijn wedstrijd.
Die grote loopevenementen trekken veel lopers aan waaronder ook idd veel ongetrainde mensen.

---------- Toegevoegd om 16:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

De Midzomernacht Cross kan ik niet mee doen ben ik net achtergekomen.:(

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

Maja... Dan kon je je weer niet herinneren hoe lekker het was om dronken te zijn wahahaha :roflol:

Wa ut leuk gisteravond? Nog een lekkere knul op ut oog, hmmm? :p
Toch ben ik wel blij dat ik niet elk weekend me hoef te herinneren hoe het is om dronken te zijn.:p

Het was leuk. Heb jij het thuis nog leuk gehad?
Gister had ik wel een knul op het oog (een vriend van degene waarvan wij shoarma kregen) maar die ben ik ook wel weer uit ut oog verloren inmiddels.;)
Door die gasten heb ik verdomme de geplande patat niet gegeten maar shoarma is wel beter als je dan toch slecht voer eet.
Terwijl ik langs die patatzaak fiets als ik van me gym naar huis ga. :(

Laatst bewerkt:
Toch ben ik wel blij dat ik niet elk weekend me hoef te herinneren hoe het is om dronken te zijn.:p

Het was leuk. Heb jij het thuis nog leuk gehad?
Gister had ik wel een knul op het oog (een vriend van degene waarvan wij shoarma kregen) maar die ben ik ook wel weer uit ut oog verloren inmiddels.;)

:(

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

Ik heb eventueel een 15 km of 10 mijl loop in gedachte maar in mei heb ik nu bv een 5 km wedstrijd op het oog.
Dat klinkt niet zo leuk als het zo druk is.
Ik ben vaak net terug van vakantie als de Dam to Dam is maar als ik jou zo hoor kan ik beter de 7 heuvelen loop doen.
Dan ben je lekker in de natuur en is het wat minder erg als het daar te druk is.
Ik hoorde dat er mensen bij de 10 km een opstopping hadden bij de finish tijdens mijn wedstrijd.
Die grote loopevenementen trekken veel lopers aan waaronder ook idd veel ongetrainde mensen.

Ja, wedstrijden als 7-heuvelenloop trekken zeker minder mensen dan gehypede (gehypete, gehypte, gehypde :scratch: :D) wedstrijden zoals Dam tot Damloop.
Sommigen vinden dat juist gezellig, want er zijn veel meer toeschouwers en er is muziek en standjes langs het parcours en zo. Maar net wat je zelf leuk vindt natuurlijk.

• #2.526
:(

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

Ja, wedstrijden als 7-heuvelenloop trekken zeker minder mensen dan gehypede (gehypete, gehypte, gehypde :scratch: :D) wedstrijden zoals Dam tot Damloop.
Sommigen vinden dat juist gezellig, want er zijn veel meer toeschouwers en er is muziek en standjes langs het parcours en zo. Maar net wat je zelf leuk vindt natuurlijk.
:( <--Is nergens voor nodig. :)

Gelukkig maar.
Dat klinkt wel gezellig.
Er stonden ook bandjes bij de CPC (bij de 5 km toendertijd niet of het is nieuw ) en dat vond ik wel leuk en gaf me ook wel kracht om door te blijven lopen.
De gezelligheid vind ik wel leuk en daardoor lijkt het me niet echt leuk om aan hele kleine evenementen mee te doen.

• #2.530
Nee dat zowiezo niet.
Ik denk dat ik net iets te veel op had. (niet te veel maar gewoon goed aangeschoten)
Enige wat ik weet is dat ik dacht dat hij bij mij traint wat uiteraard niet het geval is en verder heb ik geen idee of ik ook nog wat zinnigs te melden had....:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Nee dat zowiezo niet.
Ik denk dat ik net iets te veel op had. (niet te veel maar gewoon goed aangeschoten)
Enige wat ik weet is dat ik dacht dat hij bij mij traint wat uiteraard niet het geval is en verder heb ik geen idee of ik ook nog wat zinnigs te melden had....:rolleyes:

:roflol:

Nou ja, gelukkig maar dan dat ie niet toch echt bij jouw gym traint, anders was dat misschien wel :o geweest als je hem weer zou zien :D

Goed weekend gehad lees ik al ;)

Is een marathon niets voor jou? Ook wel druk natuurlijk, maar wel een uitdaging...?

• #2.534
halve zou zeker gaaf zijn! Vriendin van me heeft laatst ook gedaan... bijna twee uur gelopen... :eek:
Mooi doel!
Hoest verder met je?

Vroeger liep ik elk weekend (in de) Marathon

Echte hagenezen weten dat het vroeger een disco was :)

• #2.537
halve zou zeker gaaf zijn! Vriendin van me heeft laatst ook gedaan... bijna twee uur gelopen... :eek:
Mooi doel!
Hoest verder met je?
Toen ik bij de halve aan het kijken was begon het wel te kriebelen.;)
Toch wel gaaf om eens te doen al is het misschien maar voor 1 keer.:p
Echt lang bijna twee uur maar opzicht "maar" 2x zo lang als vorig weekend.:roflol:

Het gaat wel en met jou?
Je zal het nu wel zwaar hebben maar ik weet zeker dat je blijft volhouden tot het laatste moment hoe zwaar het ook wel niet is.

---------- Toegevoegd om 23:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

Vroeger liep ik elk weekend (in de) Marathon

Echte hagenezen weten dat het vroeger een disco was :)

Echte Hagenezen weten ook dat het paar keer van naam is veranderd.:p
Ik ben er ook wel een aantal keer in me leven geweest.;)

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------

Het ging niet echt lekker vandaag met borst waardoor ik maar vooral setjes met 12-15 reps heb gemaakt.
Morgen rug knallen ipv vandaag.

Ik heb wel weer bijna een uur cardio gedaan en daarna nog eens 40 minuten gezwommen.:)

Vind het niet zo gek dat je moe bent ;). Je bent een doorzetter, neemt liever te weinig rust dan te veel ;) en dan plan je een rustig weekend in waar je ook lekker een halve dag in slaapt (kon ik dat maar :o)...en dan toch nog flink aan de :zuip::P
+ haha meteen maandag flink trainen en flink wat cardio pfff haha
Nou niks mis met die discipline van je wat betreft daar in ;), misschien voel je je wel fitter na het weekend als je minder drinkt op de zaterdag? :rolleyes:

Veel suc6 met je rugtraining straks, ik doe met je mee ;) + mijn biceps.
Fijne dagen..het word prachtig weer, lekker om te lopen voor jou ;) en voor mij om te fietsen :D :woot:

• #2.539
Damn 5.30 uur wakker geworden maar ik was te suf om te sporten en slapen lukte niet meer.
Ik heb gister besloten dat ik zaterdag pizza wil eten en doe nu al een poging om de lekkerste uit te kiezen.:o
Echt he ik heb net me junkdag gehad en moet alweer aan de volgende denken.:eek:

---------- Toegevoegd om 06:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:48 ----------

Vind het niet zo gek dat je moe bent ;). Je bent een doorzetter, neemt liever te weinig rust dan te veel ;) en dan plan je een rustig weekend in waar je ook lekker een halve dag in slaapt (kon ik dat maar :o)...en dan toch nog flink aan de :zuip::P
+ haha meteen maandag flink trainen en flink wat cardio pfff haha
Nou niks mis met die discipline van je wat betreft daar in ;), misschien voel je je wel fitter na het weekend als je minder drinkt op de zaterdag? :rolleyes:

Veel suc6 met je rugtraining straks, ik doe met je mee ;) + mijn biceps.
Fijne dagen..het word prachtig weer, lekker om te lopen voor jou ;) en voor mij om te fietsen :D :woot:
Ik vind het ook niet zo raar. ;)
De volgende zuip avond staat gelukkig pas 17 april gepland.:p
Die van afgelopen zaterdag stond ook al eerder gepland en dan kan ik zoiets gewoon niet afzeggen ook al had dat lichamelijk beter voor me geweest.:o
Als ik niet had gedronken had ik zeker wel fitter geweest.
Gezellig dat je mee doet.
Voor mij om te lopen en fietsen.
Hopelijk is het ook lekker weer in het weekend zodat ik voor het eerst dit jaar op de racefiets kan stappen.:D
Trainse en veel plezier met fietsen!

• #2.540
Vanavond ga ik waarschijnlijk ook wel spinning en body pump doen nu ik geen hardloop trainingen meer heb.
Ik heb nog wel spierpijn van vrijdag dus moet nog ff aankijken of ik niet beter normale cardio kan doen.
Als ik naar buiten kijk dan moet ik gewoon de fiets pakken en dan kan ik eigenlijk beter beslissen om nog even niet naar de lessen te gaan....

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven