Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.501
sjongen zeg doe ht je niet na voor het werk aan :P
En ik doe jou gewichten niet na. ;)
jeetje, ik kom net mn bed uitgerold..
en jij hebt al weer hardgelopen.

:thumbup:
Nouuuuu dat is oneerlijk dat je zo laat pas je bed uitkomt. :mad:

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

Je bent echt hardcore hoor, pittige dame!!:thumbs:
:o Dat valt best mee.;)

• #2.502
Heerlijk om weer benen getraind te hebben.:D
Na het eerste opwarm setje had ik het al meteen zwaar maar gelukkig heb ik eigenlijk even zwaar of zwaarder getraind dan normaal.
Het zweet brak me van alle kanten uit en voelde me vermoeid en vooral op zulke momenten is het fijn als je trainster erbij is om je er toch doorheen te helpen.:) (is altijd fijn uiteraard)
Terug naar huis op me fiets had ik het echt niet naar me zin en zou nu al kunnen slapen.
Op advies heb ik heel het weekend opnieuw rust.

Fijn weekend allemaal!

Na een heftige beentraining ook nog op de fiets, nou respect hoor!
Goed dat je heel het weekend rust houd, dat zal je goed doen.. geniet ervan! ;)

• #2.504
Na een heftige beentraining ook nog op de fiets, nou respect hoor!
Goed dat je heel het weekend rust houd, dat zal je goed doen.. geniet ervan! ;)
Dat was eigenlijk teveel van het goede en ik had er in totaal al veelste veel cardio opzitten voordat ik aan de kt begon.
Uiteraard besef ik me dat pas na afloop.

Het was ook niet zo gek dat ik tijdens set 3 van me kuiten super setje kramp kreeg.(vooral vermoeidheid want ik ben licht begonnen na afgelopen 12 weken maar 1x kuiten getraind te hebben)

• #2.505
Goedemorgen Peetje, je bent me er ook één ;).
Je bent net zo verslaafd als ik...haha :roflol:...dit komt me ook zo bekend voor:

Ik ben nog steeds moe sinds de wedstrijd.
Eigenlijk ben ik te brak om te trainen maar ik kan er gewoon echt niet tegen om nog een dag niet te trainen.:o

De rest ging wat minder en bepaalde gewichten voelde veel zwaarder aan dan normaal.

Rust is wel belangrijk, ook ik moet hier wat meer op gaan letten...want ik heb er de laatste tijd ook meer last van dat ik moeite heb met bepaalde gewichten wat eerst een makkie was ??? :( en... mijn schouder begint weer op te spullen *zucht*...ik moet ook mijn eigen tempo wat verlagen (lastig want dat word dus altijd verplaatsen... :roflol:)

Maarrr ik doe niet nuchter een herstelloopje :p ga wel zo fietsen en dan mijn benen trainen :p ...maarruh ga je zelf zo proberen in je eentje een uur te gaan lopen? Would be nice :cool:

Leuk dat je weer iets in de planning hebt..de 7 heuvelen loop is 15 km? en in de buurt van Nijmegen klopt dat? EN... is dat ergens in november? :o

Fijne dag vandaag & weekend :) :hello:
Goedenavond mede junk.:p

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die moeite heeft met rust nemen.
Alhoewel ik uiteraard wel hoop dat we samen proberen om toch rust te nemen. :p
Nee niet weer je schouder.:(

Ik wil het inderdaad gaan proberen om een uur alleen te lopen.
Het zal altijd wel met ups en downs blijven gaan en er zullen wel weer momenten komen dat ik het toch liever bij een half uur houd.;)

Iets zegt me dat er nog een andere bekende loop is in de natuur van 15 of 16.1 km maar ik kan niet op de naam komen.:(

Hoe was je benen training?

Fijn weekend !

• #2.506
Schaamteloos heb ik vandaag meer dan 12 uur geslapen.:eek:
Het is misschien maar goed dat ik in de gaten wordt gehouden want ik wou zelf vandaag gewoon weer trainen en doen alsof er niks aan de hand is.:o
Gelukkig ben ik wel zo verstandig door echt thuis te blijven en dit weekend niet aan trainen te denken maar wel aan me lichaam.

Damn me kuiten gaan het weer lekker zwaar krijgen gezien het met baby gewichten al te pijnlijk aanvoelt.:roflol:

12 uur slapen :cool: dat is nog eens een rustweekend!

Goed dat je eens flink je rust pakt: blijkbaar heb je het nodig!
:thumb:

• #2.509
12 uur slapen :cool: dat is nog eens een rustweekend!
Ja een heerlijk begin van het weekend ook al moet ik toegeven dat ik vannacht een stuk minder rust zal hebben.:o
Goed dat je eens flink je rust pakt: blijkbaar heb je het nodig!
:thumb:
Je kan niet 365 dagen per jaar knallen natuurlijk en die wedstrijd was blijkbaar ff de druppel.
Ik las dat het 2 weken kan duren voor je volledig herstelt bent van een 10 km wedstrijd.Moeilijk te geloven maar het zal niet voor niks op internet staan lijkt mij.

Hey doe je wel een beetje rustig - hardlopers zijn doodlopers
Nu ff rustig aan en over een weekje mag je pas weer knallen (VAN MIJ)
:) alsof je naar mij gaat luisteren he?
Maar toch maar ff rustig aan doen en hoezo weinig rust vanacht (komt er iemand langs?)
:)

• #2.511
Af en toe begrijp ik mijn lichaam echt niet hoor.
Ik heb wel spierpijn in me hamstrings en billen en geen last van me quads.
Terwijl mijn quads tijdens de training genoeg belast worden en verzuren.
Als ik mank loop dan komt dat ook altijd door mijn quads dus ik begrijp gewoon niet waarom alle pijn nu aan de andere kant van me benen zit.:p

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

Hey doe je wel een beetje rustig - hardlopers zijn doodlopers
Nu ff rustig aan en over een weekje mag je pas weer knallen (VAN MIJ)
:) alsof je naar mij gaat luisteren he?
Maar toch maar ff rustig aan doen en hoezo weinig rust vanacht (komt er iemand langs?)
:)
Ik kan geen week wachten met knallen.:o
Maandag heb ik Saskia opnieuw dus de week zal wel weer even knallend beginnen dan deze week geeindigd is.:p
Tja ik zal wel naar je luisteren door maar 1 of 2 keer te gaan hardlopen volgende week.:)
Ik denk dat ze me volgende week wel weer gewoon laat knallen en het weer over is met de rust.
Er komt inderdaad iemand langs waarmee ik vannacht DH onveilig ga maken. Blijf dus maar uit de buurt van de stad Grosje. :roflol:

Deze bejaarde mag niet meer op stap dus maak je geen zorgen.
Ik lig aan de ketting want mijn vrouw is anders bang dat al die jongere vrouwen achter mijn goddelijke lichaam aan komen rennen.
O potverdorie zit ik weer te dromen

7-heuvelen loop lijkt mij ook heel leuk om te doen.
Had jij nou eigenlijk al eens de Midzomernacht Cross (Amsterdamse Bos) gedaan? Das echt een mooie wedstrijd qua omgeving.

• #2.514
Ik lig aan de ketting want mijn vrouw is anders bang dat al die jongere vrouwen achter mijn goddelijke lichaam aan komen rennen.
:roflol: Ik zie het al helemaal voor me.:D

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

7-heuvelen loop lijkt mij ook heel leuk om te doen.
Had jij nou eigenlijk al eens de Midzomernacht Cross (Amsterdamse Bos) gedaan? Das echt een mooie wedstrijd qua omgeving.
Ik denk ook dat ik deze loop bedoel want ik weet nog steeds niet welke bekende loop ik anders zou bedoelen die me leuk lijkt.
In het Amsterdamse bos lopen lijkt me een leuk alternatief voor de Dam to Dam loop. :D
Ik heb 2x de City Pier City gelopen en 1x de Bergrace by night.

Wahahaha :roflol: joh, menig man van jouw leeftijd mocht willen dat die zo'n fysiek had als jij... Ik kan mij best voorstellen dat je vrouw alleen nog maar op wintersport wil en geen strand vakanties :p

Krijg je veel te veel aandacht met je Adonis fysiek ;)

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

Als ik mank loop dan komt dat ook altijd door mijn quads dus ik begrijp gewoon niet waarom alle pijn nu aan de andere kant van me benen zit.:p

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

Maandag heb ik Saskia opnieuw dus de week zal wel weer even knallend beginnen dan deze week geeindigd is.:p
Tja ik zal wel naar je luisteren door maar 1 of 2 keer te gaan hardlopen volgende week.:)
Ik denk dat ze me volgende week wel weer gewoon laat knallen en het weer over is met de rust.
Er komt inderdaad iemand langs waarmee ik vannacht DH onveilig ga maken. Blijf dus maar uit de buurt van de stad Grosje. :roflol:

Je bent niet te stoppen, RAWWWRRRRR!! Beestin! :bow:

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

Ik denk ook dat ik deze loop bedoel want ik weet nog steeds niet welke bekende loop ik anders zou bedoelen die me leuk lijkt.
In het Amsterdamse bos lopen lijkt me een leuk alternatief voor de Dam to Dam loop. :D
Ik heb 2x de City Pier City gelopen en 1x de Bergrace by night.

Midzomernacht Cross is iig 'maar' 10 km :) dacht dat jij een 15 km of 10 mijl wedstrijd in gedachten had toch?

Dam tot Damloop vind ik zelf persoonlijk niks. Tis een heeeeele drukke wedstrijd, met heeeeel veel amateurs (zowel in de recreanten-lopen als de business-lopen), waar toch wel echt een heel groot deel niet/te weinig getraind is en dus heel langzaam gaat en veel tussendoor gaat wandelen. Ondanks dat iedereen in tijdgroepen is ingedeeld en dus gefaseerd start, loop een groot deel zoveel langzamer dat het echt flink gaat mengen op een gegeven moment.
En aangezien jij nu toch wel in de wat snellere lopers-categorie valt, denk ik dat jij daar ook wel hinder van gaat ondervinden.
Tis maar net wat je wilt natuurlijk, als je tijd je niks uitmaakt, en als het je niet stoort als je meerdere malen achter een groep langzamere lopers moet blijven hangen omdat je er gewoon niet langs kan omdat het simpelweg te druk is, dan is het zeker wel een gezellige wedstrijd. Maar anders zou ik toch voor een andere kiezen.

Laatst bewerkt:
  • #2.517
Wahahaha :roflol: joh, menig man van jouw leeftijd mocht willen dat die zo'n fysiek had als jij... Ik kan mij best voorstellen dat je vrouw alleen nog maar op wintersport wil en geen strand vakanties :p

Krijg je veel te veel aandacht met je Adonis fysiek ;)

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

Momenteel ben ik wel te stoppen.;) Pff ik word oud.:p
Allemaal de schuld van het broodje shoarma (yeahh right) waarvan ik niet eens echt kan herinneren hoe het smaakte. :o (junk dan niet :D )

Momenteel ben ik wel te stoppen.;) Pff ik word oud.:p
Allemaal de schuld van het broodje shoarma (yeahh right) waarvan ik niet eens echt kan herinneren hoe het smaakte. :o (junk dan niet :D )

Hmmmm.... als je niet meer weet hoe die smaakte is er toch wat anders aan de hand.... borreltje? hihihi :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven