MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik win :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.492
Goedenmorgen :)
Ik ga zo nuchter een soort van herstel loopje doen.
Het is de bedoeling dat ik uiteindelijk toch wil proberen om een uur te blijven hardlopen.
Misschien ga ik voor de 7 heuvelen loop trainen want dat lijkt me best leuk om eens aan mee gedaan te hebben ipv de dam to dam waar ik waarschijnlijk niet aan mee kan doen.

Ik ga ook 11 april ook 15 km wandelen net als vorig jaar.(duinenmars)

Laatst bewerkt:
Succes met je ''soort van nuchtere herstel loop'' !!! ;)

Goedemorgen Peetje, je bent me er ook één ;).
Je bent net zo verslaafd als ik...haha :roflol:...dit komt me ook zo bekend voor:

Ik ben nog steeds moe sinds de wedstrijd.
Eigenlijk ben ik te brak om te trainen maar ik kan er gewoon echt niet tegen om nog een dag niet te trainen.:o

De rest ging wat minder en bepaalde gewichten voelde veel zwaarder aan dan normaal.

Rust is wel belangrijk, ook ik moet hier wat meer op gaan letten...want ik heb er de laatste tijd ook meer last van dat ik moeite heb met bepaalde gewichten wat eerst een makkie was ??? :( en... mijn schouder begint weer op te spullen *zucht*...ik moet ook mijn eigen tempo wat verlagen (lastig want dat word dus altijd verplaatsen... :roflol:)

Maarrr ik doe niet nuchter een herstelloopje :p ga wel zo fietsen en dan mijn benen trainen :p ...maarruh ga je zelf zo proberen in je eentje een uur te gaan lopen? Would be nice :cool:

Leuk dat je weer iets in de planning hebt..de 7 heuvelen loop is 15 km? en in de buurt van Nijmegen klopt dat? EN... is dat ergens in november? :o

Fijne dag vandaag & weekend :) :hello:

• #2.495
Succes met je ''soort van nuchtere herstel loop'' !!! ;)
Het is me gelukt om 30 min nuchter te lopen zonder te stoppen wat ook meteen nuchter een record is.:roflol:
Ik moet er nog aan wennen maar nu het eerder licht wordt ga ik het wel weer vaker doen doen. :)

---------- Toegevoegd om 07:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:47 ----------

Me uitspraak over de 7 heuvelen loop moeten jullie maar met een korreltje zout nemen.
Eerst maar kijken of het allemaal goed blijft gaan zonder de loopgroep.
PL klopt allemaal wat je zegt over die loop.
Wel jammer dat het in november geen mooi weer meer is.

Ik reageer nog uitgebreider op je bericht want ik moet zo werken.:(

Het is nog geen 8 uur en jij hebt al 30 min nuchter gelopen :nut:

Zo lekker hardcore! :heart:

• #2.497
Het is nog geen 8 uur en jij hebt al 30 min nuchter gelopen :nut:

Zo lekker hardcore! :heart:
Je moet wat op de vroege morgen en anders komt het er deze week niet meer van want vanavond ga ik gelukkig weer mijn benen trainen. :heart:

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Ik ben ook al naar me werk gaan fietsen. :eek:

sjongen zeg doe ht je niet na voor het werk aan :P

jeetje, ik kom net mn bed uitgerold..
en jij hebt al weer hardgelopen.

:thumbup:

Je bent echt hardcore hoor, pittige dame!!:thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven