XXL Nutrition

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Vanavond ga ik waarschijnlijk ook wel spinning en body pump doen nu ik geen hardloop trainingen meer heb.
Ik heb nog wel spierpijn van vrijdag dus moet nog ff aankijken of ik niet beter normale cardio kan doen.
Als ik naar buiten kijk dan moet ik gewoon de fiets pakken en dan kan ik eigenlijk beter beslissen om nog even niet naar de lessen te gaan....

Morgen is wordt het 18 graden :cheer:
Lekker op de fiets naar je werk!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.542
Morgen is wordt het 18 graden :cheer:
Lekker op de fiets naar je werk!
Ok, omdat jij het zegt.;)
Cut modus gaat toch weer op volle toeren draaien op zeer kort termijn dus het mag vaker 18 graden worden. :p

Ik doe wel alsof de vooruitzichten zo blijven ook al vrees ik het ergste .:treuren:

Laatst bewerkt:
  • #2.544
hmmm en ik heb goed nieuws, dat word het ;)
Ik hoop dat wat ik gelezen heb over de komende 2 weken niet waar is want dan gaat het 2x zo koud worden again.

---------- Toegevoegd om 07:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:34 ----------

Gister toch alleen rug en cardio gedaan.
Ik had het er zwaar mee en werd een beetje dizzy en kreeg hoofdpijn waardoor ik 21.30 lekker ben gaan pitten.

Altijd goed een schoonheids -groeislaapje ;) en ja, het wordt echt weer waardeloos weer....

• #2.548
Voordeel...gaat die mooie racefiets tenminste niet roesten ;)
Wie weet is het volgend weekend wel beter!
:roflol:
En dan val ik tenminste niet op de grond. :o
Ik hoop het alleen heb ik dan weer meer plannen dan aankomend weekend waardoor fietsen er waarschijnlijk niet van gaat komen...

whehe.

Dat blijft ook echt mijn grootste angst op de racefiets.:o
Gelukkig is me dat maar 2x overkomen en allebei tijdens mijn eerste rondje.:D

Ik heb de neiging om te babbelen en niet meer op te letten waar ik fiets ...daar heb ik de nodige problemen aan overgehouden, misschien heb ik er wat van geleerd voor het komende fietsseizoen, je weet maar nooit :D

• #2.552
Ik heb de neiging om te babbelen en niet meer op te letten waar ik fiets ...daar heb ik de nodige problemen aan overgehouden, misschien heb ik er wat van geleerd voor het komende fietsseizoen, je weet maar nooit :D
:roflol:
Ik hoop dat je ervan hebt geleerd.;)
Ik heb 1x met iemand samen gefietst maar ben op de racefiets een stuk stiller dan op een normale fiets. :eek:

---------- Toegevoegd om 07:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:42 ----------

Ik heb weinig te melden.
Het gaat heel de week niet lekker en nu word ik ook nog eens wakker met een pijnlijk plekje op mijn rug precies waar je zelf net niet bij kan komen om het een beetje te masseren. :fuu:
Geen idee hoe ik er aan kom en hoop maar dat het geen gevolgen heeft voor mijn benen training.
Het zal wel wegtrekken en niks ernstig zijn maar toch baal ik er ff van.
Met adem halen doet het vooral pijn.:mad:

Laatst bewerkt:
Ik heb weinig te melden.
Het gaat heel de week niet lekker en nu word ik ook nog eens wakker met een pijnlijk plekje op mijn rug precies waar je zelf net niet bij kan komen om het een beetje te masseren. :fuu:

Ik kan me niet voorstellen dat er geen rijen mannen klaar staan om je te masseren :eek:

Geen idee hoe ik er aan kom en hoop maar dat het geen gevolgen heeft voor mijn benen training.
Het zal wel wegtrekken en niks ernstig zijn maar toch baal ik er ff van.
Met adem halen doet het vooral pijn.:mad:

Pijn met adem halen? nou als je het blijft zeker niet jezelf forceren en gewoon naar de huisarts gaan. Sterkte en hou je taai!! ;)

---------- Toegevoegd om 08:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:03 ----------

Jij ook een fijn weekend natuurlijk! (drong even niet tot me door dat het al vrijdag was.. heb nu 2 weken achter elkaar weekend duss whaha :cool:)

Sh*t, m'n karma voor deze 24 uur is op...
Die hou je tegoed van me :kiss:

• #2.554
Ik kan me niet voorstellen dat er geen rijen mannen klaar staan om je te masseren :eek:

Pijn met adem halen? nou als je het blijft zeker niet jezelf forceren en gewoon naar de huisarts gaan. Sterkte en hou je taai!! ;)
Er staan alleen 2 katten klaar.:eek:

Ik denk dat het gewoon een knoop is ofzo en anders moet ik echt eens een nieuwe huisarts vinden wat dichter bij huis. (het is niet heel ver maar ben sinds mijn verhuizing niet meer bij de huisarts geweest waardoor ik nog geen nieuwe heb.) Dankje!

Er staan alleen 2 katten klaar.:eek:

postpics.gif

• #2.560
Mijn schatjes samen op de foto. :cool:

Afbeelding 011.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven