AndroidHealthClinic

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.581
  • #2.586
De kater is boos op je. :mad:

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

het spijt me!
ik hou ook wel van katers hoor.
maar meer van jou <3
ok dan is het goed.;)

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------

Dankje dat is wel redelijk gelukt.:D

• #2.588
Is dat alles wat we erover te horen krijgen? :sad:
Ik heb er niet zoveel over te vertellen.
Deze rug en buik training ging wel een stuk beter dan die van dinsdag.:D
5 rug oefeningen gedaan van 3 of 4 sets waarvan 2 dropsets en 1 supersetje en 2 buikoefeningen.

O ja ik vergeet bijna dat ik ook nog een pomp setje biceps heb gedaan met die kabels naar je oren. :roflol:
Eigenlijk wou ik 4 dropsetjes doen maar ik begon de 2e set al problemen te krijgen met de 15 kilo waardoor ik verder ben gegaan met de 10 en 5 kg. ;)
Cardio vond ik vandaag niet zo leuk en heb ik maar met moeite volgehouden.:(

Laatst bewerkt:
Ik heb er niet zoveel over te vertellen.
Deze rug en buik training ging wel een stuk beter dan die van dinsdag.:D
5 rug oefeningen gedaan van 3 of 4 sets waarvan 2 dropsets en 1 supersetje en 2 buikoefeningen.

O ja ik vergeet bijna dat ik ook nog een pomp setje biceps heb gedaan met die kabels naar je oren. :roflol:
Eigenlijk wou ik 4 dropsetjes doen maar ik begon de 2e set al problemen te krijgen met de 15 kilo waardoor ik verder ben gegaan met de 10 en 5 kg. ;)
Cardio vond ik vandaag niet zo leuk en heb ik maar met moeite volgehouden.:(

Klinkt goed Peet.
Hehehe die met de kabels naar je oren :D
Volgende keer voelt de cardio vast wel weer lekkerder aan joh ;)
Zo heeft iedereen wel eens zo'n dagje er tussen zitten ik iig wel :p
maar goed, heb dan ook echt een hekel aan cardio :o

• #2.590
Ik ga trouwens voortaan elke week een andere spiergroep 2x per week trainen.
Tenzei ik echt heel het weekend niet kan trainen maar dat komt bijna nooit voor.

• #2.592
Klinkt goed Peet.
Hehehe die met de kabels naar je oren :D
Volgende keer voelt de cardio vast wel weer lekkerder aan joh ;)
Zo heeft iedereen wel eens zo'n dagje er tussen zitten ik iig wel :p
maar goed, heb dan ook echt een hekel aan cardio :o
Eigenlijk vind ik dat wel de leukste biceps oefening die officeel niet meer op mijn schema staat.:(
Ik ben al blij dat de KT wat beter aanvoelde, want van de afgelopen 2 weken ben ik maar over 2 trainingen echt tevreden.
Vanaf morgen mag ik wel weer knallen met KT en is het over met de rust. (nu maar hopen dat het knallen ook echt weer gaat lukken)
Als het niet nodig zou zijn dan doe ik liever ook niet aan cardio na de KT.
Ik ga liever buiten hardlopen maar dat houd ik niet 5x40 minuten per week vol.:p
Sterker nog deze week ben ik niet eens gaan hardlopen.:o

• #2.593
Waarom wil je dat gaan doen? gewoon benieuwd hoor :)
Ik wou eigenlijk een spiergroep waar het wat slechter mee gaat 2x per week gaan trainen.(met dat voorstel kwam ik zelf)
Vervolgens kreeg ik te horen dat bovenstaande ook een optie is en dat leek me ook wel een goed idee.
Doordat de hardloop trainingen zijn afgelopen heb ik weer meer tijd om naar de gym te gaan.:o (ik ben niet verslaafd hoor ;))

Het gaat al heel de week niet lekker maar vanaf volgende week ga ik wel weer lekker knallen.
Momenteel ben ik met tri en drop setjes schouders bezig gezien ik thuis alleen de beschikking heb over 1.5, 3 en 5 kg gewichten.
Ik sluit af met de achterkant schouders.
Dit is allemaal niet serieus want ik heb niet eens een trainingsbankje.
Ach ja dit is altijd nog beter dan schouders overslaan....

Als cardio ga ik met me wii fit en wii spelen.:roflol:
Loop ik morgen weer rond met spierpijn in de buurt van me traps.:p

Vandaag heb ik niet kunnen trainen doordat ik op mijn pakketje met sups zat te wachten dus probeer ik er thuis nog het beste van te maken. :o
Hardlopen leek me ook niet zo verstandig want ik heb echt zo'n spierpijn van gister benen voornamelijk aan de binnenkant.
Het was geen zware training(zo voelde het wel) maar ik mocht een super setje doen van 2 oefeningen die ik al maanden niet heb gedaan. (jullie kunnen zelf wel raden wat ik mocht doen...)

Uhmmm... nee, eigenlijk niet, vertel eens??

• #2.595
Laatst bewerkt:
  • #2.596
Nouuu ik moet ff miepen hoor.
Ik moet meer aan me rust denken en dat is dit weekend wel gelukt.:)
Nu is het weer maandag en werd ik veel te vroeg klaar wakker en kon voor de verandering niet verder slapen.
Ik voel me wel wakker maar in de loop van de dag ga ik me wel moe voelen als ik te kort heb geslapen en daar baal ik dan van.
Me rust ga ik hard nodig hebben dus ik hoop dat dit soort kortere nachten niet al te vaak voorkomen en ik gewoon tot de wekker gaat kan blijven slapen.

Vanavond staan borst en cardio op het programma.:D
Waarschijnlijk ook zwemmen met een vriendin maar dat zou ook woensdag kunnen worden.

Whoops nu ik het terug lees is het helemaal niet duidelijk om welke 2 het gaat.:o
Die 2 oefeningen voor de binnen en buitenkant benen. (ik weet nooit hoe je het precies schrijft iets met abdu.)

Aha de ab en ad mijn twee favo's :D

Nouuu ik moet ff miepen hoor.
Ik moet meer aan me rust denken en dat is dit weekend wel gelukt.:)
Nu is het weer maandag en werd ik veel te vroeg klaar wakker en kon voor de verandering niet verder slapen.
Ik voel me wel wakker maar in de loop van de dag ga ik me wel moe voelen als ik te kort heb geslapen en daar baal ik dan van.
Me rust ga ik hard nodig hebben dus ik hoop dat dit soort kortere nachten niet al te vaak voorkomen en ik gewoon tot de wekker gaat kan blijven slapen.

Vanavond staan borst en cardio op het programma.:D
Waarschijnlijk ook zwemmen met een vriendin maar dat zou ook woensdag kunnen worden.

zucht haha ja korte nachtjes heb ik dit weekend ook gehad, naatje.
Vanavond lekker hard trainen en zwemmen dan lig je vast wel voor pampers de hele nacht ;)

Fijne dag

• #2.598
Aha de ab en ad mijn twee favo's :D

Ik moest ook meteen aan jou denken toen ik die oefeningen moest doen. Ik heb er nog spierpijn van.:D

zucht haha ja korte nachtjes heb ik dit weekend ook gehad, naatje.
Vanavond lekker hard trainen en zwemmen dan lig je vast wel voor pampers de hele nacht ;)

Fijne dag
Er komen vanzelf wel weer betere nachtjes.:)
Na het zwemmen kan ik meestal niet direct slapen want dat is 22.00 afgelopen maar vanaf nu ga ik het gewoon proberen.
Beter op bed wakker liggen dan nog ff op DBB hangen.:o

Jij ook een fijne dag.

• #2.600
Yep ik ga me leven verbeteren.;)

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

Zo eerste training van de week ging heerlijk.
Het voelde weer goed en heb weer met normale gewichten getraind.:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven