MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hey SterkeSUE.
Veel beter dan gister.:)
Probeer in ieder geval om er voortaan rond 23.00 in te liggen als ik moet werken en het maar af en toe later te maken.;)

Xxl Nutrition normaal gezien, maar mijn Whey bestel ik tegenwoordig bij Body en fitshop en jij?

ja ik probeer ook altijd voor half 12... :D
Nou, ben even aan het uitzoeken wat goedkoopst is, ook verzending enzo...

Ik ben kampioen slapen hoor ik wel weer: 22.15u / 22.30u lig ik normaal gesproken op bed... :rolleyes::eek:
Vannacht wel met een ventilator mijn kant op :D

Gezien ik me steeds brakker begon te voelen hou ik een dagje rust en ga ik me borst zaterdag op het strand trainen met paar DBB dames:D...

:hedbang:

Hey SterkeSUE.
Veel beter dan gister.:)
Probeer in ieder geval om er voortaan rond 23.00 in te liggen als ik moet werken en het maar af en toe later te maken.;)

Xxl Nutrition normaal gezien, maar mijn Whey bestel ik tegenwoordig bij Body en fitshop en jij?

Mijn all time favorite whey is Xtreme Pro Whey van Sports Nutrition International, vanille smaak.
Echt heerlijk :lick: en zeer betaalbaar.
Bijvoorbeeld bij Hercules Fitness te bestellen, of gewoon bij Sports Nutrition International zelf :)

• Topic Starter Topic Starter
Lukt het ook? :p
Succes ermee! XXL huismerk Whey ben ik over de choco altijd positief geweest, denk wel dat die vrij goedkoop is.
Ik ben kampioen slapen hoor ik wel weer: 22.15u / 22.30u lig ik normaal gesproken op bed... :rolleyes::eek:
Vannacht wel met een ventilator mijn kant op :D
Jij moet wel erg vroeg opstaan toch?
Alhoewel soms heb ik het idee dat ik ook wel zo vroeg zou moeten slapen terwijl mijn wekker 7.00 gaat.(of vroeger als ik s´morgens moet koken)
:hedbang:
Mijn all time favorite whey is Xtreme Pro Whey van Sports Nutrition International, vanille smaak.
Echt heerlijk :lick: en zeer betaalbaar.
Bijvoorbeeld bij Hercules Fitness te bestellen, of gewoon bij Sports Nutrition International zelf :)
Die ken ik niet.
Ik heb zelf Gold standard 100% whey protein chocolade smaak.:meal:

Lukt het ook? :p
Succes ermee! XXL huismerk Whey ben ik over de choco altijd positief geweest, denk wel dat die vrij goedkoop is.

Jij moet wel erg vroeg opstaan toch?
Alhoewel soms heb ik het idee dat ik ook wel zo vroeg zou moeten slapen terwijl mijn wekker 7.00 gaat.(of vroeger als ik s´morgens moet koken)

Die ken ik niet.
Ik heb zelf Gold standard 100% whey protein chocolade smaak.:meal:

nee, wil graag ook veel meer tijd in een dag!!! Kan iemand dat regelen?
Moet de wey nog uitzoeken...
Ben je nog wezen trainen?

nee, wil graag ook veel meer tijd in een dag!!! Kan iemand dat regelen?
Moet de wey nog uitzoeken...
Ben je nog wezen trainen?
Ik wil meer vrijetijd en minder werken voor meer geld;) Is dat ook te regelen?
Succes ermee!
Ik ben uiteindelijk thuis gaan trainen doordat ik weer veel tijd kwijt was aan oa een nieuwe bikini voor 8 euro te kopen.
Vanavond ga ik trouwens toch weer te proberen te hardlopen :)

Hier ook: vanavond hardlopen. Gisteravond was geen lol aan: eerst gruwelijk benauwd, later veel wind en uiteindelijk flinke regenbui.

Toch lekker tekeer gegaan meid! Je bent stoer!

Bij mij in de gym waren al die p*ssy's afwezig. Sjonge jonge, Juist dat beetje meer zweten is toch goed? :D

Hier ook: vanavond hardlopen. Gisteravond was geen lol aan: eerst gruwelijk benauwd, later veel wind en uiteindelijk flinke regenbui.
Allemaal geen fijne omstandigheden om in te hardlopen, hopelijk vanavond beter weer!
Voel het nog wel in me billen dus ben wel benieuwd hoe het zal gaan bij mij.
Toch lekker tekeer gegaan meid! Je bent stoer!

Bij mij in de gym waren al die p*ssy's afwezig. Sjonge jonge, Juist dat beetje meer zweten is toch goed? :D
Toch wel, alleen met p*ssy gewichten en meer herhalingen ;)

Valt inderdaad bij mij gym ook op dat het veel stiller is zodra het te warm is.

so what?? Je knalt tenminste, dat kan je van die afwezige pisk*tjes niet zeggen hahaha :D

(ohhhh.... let es op je woorden kwarkie :D)

so what?? Je knalt tenminste, dat kan je van die afwezige pisk*tjes niet zeggen hahaha :D

(ohhhh.... let es op je woorden kwarkie :D)

Dat wel, vind het alleen veel leuker om in me gym te trainen dan thuis waar mijn hoogste gewichten 5 kilo zijn. ;)

Haha gedraag je kwarkie :p

Het regende pas lekker toen het bedtijd was ;)
Ik ga niet laat naar bed wanneer ik rond 5.45u moet opstaan!

Zal je net zien heh? Heb jij je eerst flink in het zweet gewerkt..... Mosterd na de maaltijd grrrr!!!

Vind het trouwens super cozy als het regent en ik lekker in me koffertje lig! Dan mag het onweren, stormen en hagelen..., heerlijik!

Zal je net zien heh? Heb jij je eerst flink in het zweet gewerkt..... Mosterd na de maaltijd grrrr!!!

Vind het trouwens super cozy als het regent en ik lekker in me koffertje lig! Dan mag het onweren, stormen en hagelen..., heerlijik!

same here: ik slaap het best met onweer :D

same here: ik slaap het best met onweer :D
:eek: Hoe kan dat nou weer of is dit sacastisch bedoeld?
Ik slaap niet bij onweer.:o

---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Ik zit stiekem al aan me maaltijd van 18.00 ;)
Ik hoop dat ik hierdoor straks minder of het liefst geen last krijg van steken in me zij met hardlopen.
Weet nog steeds niet of het verstandig is om te lopen, heb nog steeds spierpijn ondanks het wel minder is geworden.
Anders ga ik thuis steppen of een rondje fietsen, ben er nog niet helemaal uit.

Geen sarcasme, vind het heerlijk!
Meestal ben ik te moe, anders zou ik uit het raam staren en kijken naar al dat natuurgeweld buiten - prachtig!

Om naar de kijken vind ik het ook mooi ondanks ik het best wel eng vind.(ja nog steeds ondanks ik bijna 26 wordt :o)
Gelukkig wordt de angst wel steeds minder.;)
Ik kan ook pas weer verder slapen als de bui voorbij is.:mad:

Wat ben ik blij dat ik ben gaan hardlopen.
Eerst 8minuten naar de zonnebank gelopen in een rustig tempo en lekker 17.5 minuten van de zon genoten.;)
Hierna heb ik een heerlijk duurloopje gedaan wat echt niet veel trager was dan mijn 5 km wedstrijd tempo.(iets trager dan 10 km per uur)
Thuis kon ik het niet laten om uit te rekenen hoelang ik had gelopen aan de hand van me muziek.
Blijkbaar heb ik bijna 20 minuten gelopen.:D
Kan het haast niet geloven aangezien ik dacht dat ik het weer helemaal moest gaan opbouwen.
Nuchter heb ik er veel meer moeite mee.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven