Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Thnx: wordt vooral een druk weekend... :(
Morgenochtend poging tot nuchter hardlopen, zondag herkansing (of een tweede rondje), morgen trainen en verjaardag. Zondag ook weer familiebezoek.
Ik háát stilzitten, dus wordt een weekend vol uitdagingen!
:fire:

Veel plezier dit weekend Peet! Kan me die 1% trouwens ook echt niet voorstellen...
We hebben trouwens hetzelfde sterrebeeld :)

• Topic Starter Topic Starter
Thnx: wordt vooral een druk weekend... :(
Morgenochtend poging tot nuchter hardlopen, zondag herkansing (of een tweede rondje), morgen trainen en verjaardag. Zondag ook weer familiebezoek.
Ik háát stilzitten, dus wordt een weekend vol uitdagingen!
:fire:
Succes met het nuchter hardlopen.Ben benieuwd of het je gaat bevallen.
Ik kan ook echt niet stil zitten, terwijl ik een rustdag heb.
Ben bezig met het huishouden en blijf maar onnodig rondjes lopen.
(voornamelijk richting me pc :o )
Veel plezier dit weekend Peet! Kan me die 1% trouwens ook echt niet voorstellen...
We hebben trouwens hetzelfde sterrebeeld :)
Dankje wel!
Ben zeker de enigste die het wel kan voorstellen hihi.
Het is trouwens wel irritant dat teveel schoon voedsel eten ook opgeslagen wordt als vet. :mad: (Voor me gevoel verklaard dat ook die 1%)
Wat grappig dat we hetzelfde sterrebeeld hebben. :)

Succes met het nuchter hardlopen.Ben benieuwd of het je gaat bevallen.
Ik kan ook echt niet stil zitten, terwijl ik een rustdag heb.
Ben bezig met het huishouden en blijf maar onnodig rondjes lopen.
(voornamelijk richting me pc :o )

Dankje wel!
Ben zeker de enigste die het wel kan voorstellen hihi.
Het is trouwens wel irritant dat teveel schoon voedsel eten ook opgeslagen wordt als vet. :mad: (Voor me gevoel verklaard dat ook die 1%)
Wat grappig dat we hetzelfde sterrebeeld hebben. :)

Ik dacht dat je maar 1 keer teveel schoon voedsel had gegeten :D ,wil je me nog wat vertellen of heb ik zelf niet goed gelezen :roflol:

Ik dacht dat je maar 1 keer teveel schoon voedsel had gegeten :D ,wil je me nog wat vertellen of heb ik zelf niet goed gelezen :roflol:
Euhhh ik heb niet alles vertelt denk ik en het waren er zeker 2 keer.:o
Contine chocolade koekjes durf ik niet meer in huis te halen.(staan nog steeds op me nieuwe schema voor in het weekend maar kan het ook door Evergreen crunchy musesli chocolade vervangen :roflol:.)
Grr die koekjes zijn lekkerder maar blijkbaar erg gevaarlijk voor mij. :(

Koekjes in je schema?
Vertel! Hoe doe je dat?!

:D

Euhhh ik heb niet alles vertelt denk ik en het waren er zeker 2 keer.:o
Contine chocolade koekjes durf ik niet meer in huis te halen.(staan nog steeds op me nieuwe schema voor in het weekend maar kan het ook door Evergreen crunchy musesli chocolade vervangen :roflol:.)
Grr die koekjes zijn lekkerder maar blijkbaar erg gevaarlijk voor mij. :(

Ahaaaaa...... hier komt de aap uit de mouw :roflol: Ik vind het wel behoorlijk herkenbaar hoor. Soms is het gewoon onweerstaanbaar :(, vooral tijdens die budperiode ;)

Koekjes in je schema?
Vertel! Hoe doe je dat?!

:D

"gezonde" koekjes :p
Waarschijnlijk heb ik ze verdiend.:rolleyes: ;)
De eerste maand van me dieet begeleiding mocht ik ze nog niet en nu mag ik ze nog steeds blijven eten.:D
Waarschijnlijk moet ik dit maar als me junk beschouwen.:eek:
Tijdens me vakantie neem ik Evergreens mee voor elke dag.
Na me vakantie mag ik weer 2x per week een pakje koekjes op voorwaarden dat het bij 2 pakjes per week blijft!

"gezonde" koekjes :p
Waarschijnlijk heb ik ze verdiend.:rolleyes: ;)
De eerste maand van me dieet begeleiding mocht ik ze nog niet en nu mag ik ze nog steeds blijven eten.:D
Waarschijnlijk moet ik dit maar als me junk beschouwen.:eek:
Tijdens me vakantie neem ik Evergreens mee voor elke dag.
Na me vakantie mag ik weer 2x per week een pakje koekjes op voorwaarden dat het bij 2 pakjes per week blijft!

Ok, niet voor mij dus ;)
voor mij is het makkelijker om GEEN koekjes te eten, dan af en toe eentje...
En ik heb me laten vertellen dat 85% cacao-chocolade goed voor je is, dus een klein blokje mag van mezelf 's avonds bij de cappuccino... :D

Ahaaaaa...... hier komt de aap uit de mouw :roflol: Ik vind het wel behoorlijk herkenbaar hoor. Soms is het gewoon onweerstaanbaar :(, vooral tijdens die budperiode ;)
hahaha.:o
Gelukkig is dit minder erg dan echte chocolade koekjes, maar de drang om er meerdere van te eten was blijkbaar wel erg aanwezig.:roflol:
Ja erg he al die zoete troep en junk.:o :meal:

Ben trouwens blij met me nieuwe voedingsschema waarmee ik morgen begin.
Doordat de koolhydraten en vetten wat omhoog gaan en eiwit iets naar beneden kan ik weer ervaren hoe 1 eigeel proeft, amandelen, zoete aardappel en een vega burger en nog wat veranderingen.
Merk dat ik erg blij wordt van bepaalde aanpassingen en dat geeft dan ook meteen weer net een stukje extra motervatie om me er aan te houden.

Morgen ochtend ga ik rug/biceps met missF trainen.
Blijkbaar was het helemaal niet zo'n slecht idee om deze training door te schuiven.:p

Fijn weekend allemaal!

Ik denk ook dat wanneer je jezelf teveel gaat ontzeggen, je absoluut een keertje door gaat slaan. Eigeel is idd heel erg lekker :lick:
Prettig dat je wat hoger in vet en carbs zit hoor!

Als me dieet begeleiding voorbij is zal het wel weer anders worden en mag ik van mezelf ook weer wat meer afwisselen, het moet natuurlijk wel leuk blijven.:)
Zeker als je al 2 maanden 2x per week alleen eiwit mag ;)
Voor me trainingen is dit vooral heel prettig.
Doe genoeg aan cardio dus het komt met dit schema ook wel weer goed.:D

Dat heb ik nog nooit uitgeprobeerd, enkel eiwit...dat komt er dus op neer dat je ong. 400 gr op een dag eet. Maar in bijna alles zit wel wat carbs of vet of at je alleen maar tonijn en shakes ofzo? Klinkt niet echt aangenaam :D

Dat heb ik nog nooit uitgeprobeerd, enkel eiwit...dat komt er dus op neer dat je ong. 400 gr op een dag eet. Maar in bijna alles zit wel wat carbs of vet of at je alleen maar tonijn en shakes ofzo? Klinkt niet echt aangenaam :D

Ben ik ook wel nieuwsgierig naar, wat je dan de hele dag at.
Klinkt niet echt aantrekkelijk qua smaak.
Of qua... :fart: :o

Ben ik ook wel nieuwsgierig naar, wat je dan de hele dag at.
Klinkt niet echt aantrekkelijk qua smaak.
Of qua... :fart: :o

:roflol: Dat had ik nog niet eens bedacht!

Oeps ik ben niet volledig genoeg geweest in me post.:o
Wat ik 2x per week ad als 1 maaltijd waren 5 eiwitten met 3 boterhammen,groente en olijfolie.
Ik moet er ook niet aan denken.:roflol:

Trainse straks met Miss F!
Wel lekker even een nieuw voedingsschema, kan zeker helpen om het weer vol te houden!

Dankje.
Zeker lekker en ook ik mag meer eten wat ik helemaal niet erg vind. :meal: :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven