Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik woon niet zo dicht bij de duinen als jou maar zo te lezen moet ik het gewoon doen.:)
Doe je dat om specifieke reden alleen in de winter?
Ik maak mezelf wel wijs dat het heel licht is.;)

In de zomer ga ik liever over strand/boulevard omdat het koeler is, meer wind en geen heuvels, het klimmen en dalen maakt het zwaarder en daar krijg ik het warm van, imo niks voor in de winter.
Ook vind ik de insecten eerlijk gezegd niks in de duinen op de hete dagen :o

• Topic Starter Topic Starter
Ja, dat zijn altijd de lastige momentjes :( dat je wel voor je gevoel alles goed gedaan hebt, en dat je wel je best gedaan hebt, maar toch niet afgevallen/vet kwijt of zelfs aangekomen :eek:
Dan is het soms best moeilijk om gemotiveerd te blijven en niet te denken '**** it, niks werkt, dus iks top er gewoon mee'. Maar gelukkig heb jij daar geen last van :cheer:
Helaas hoort dat er gewoon bij, soms doet je lichaam even tijdelijk niet wat je wilt/verwacht. Maar je bent echt goed bezig, dus volgende meeting is zeker omlaag!

En mini beetje spieren gekweekt is natuurlijk :thumbs:

Ik heb het niet helemaal goed gedaan met dieeten vergeleken met de eerste maand en het voelt een beetje alsof die 1% mijn verdiende straf is.:p
Ik ben igg benieuwd naar me nieuwe dieet waarmee ik dit weekend begin om te kijken wat voor effect het op me training heeft.:)
Na me vakantie zullen me trainingen tijdelijk wel wat minder gaan.:D
Deze muts gaat weer heel lui doen op vakantie.:cool:
Gelukkig ben ik gemotiveerd genoeg om positief te blijven.
Met andere sporten heb je ook last van ups en downs en daar moet je mee leren omgaan.

Dat zijn goede trainingen idd, helling + duinen. Niet alleen goed voor die wedstrijd van je, maar ook voor de Buns of Steel :D
Yeahhh lekker werken aan die Buns of Steel :cool: :p

In de zomer ga ik liever over strand/boulevard omdat het koeler is, meer wind en geen heuvels, het klimmen en dalen maakt het zwaarder en daar krijg ik het warm van, imo niks voor in de winter.
Ook vind ik de insecten eerlijk gezegd niks in de duinen op de hete dagen :o
Duidelijk,na me vakantie zullen die insek insecten wel weg zijn en de zomer helaas ook.:(

---------- Toegevoegd om 06:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:12 ----------

Ik ga nu even op me mini stepapparaat nuchter cardio doen en verder rust houden vandaag.
Vanavond moet ik vooral het huishouden doen en verder lekker rustig aan doen.:)
Deze week ga ik morgen nog rug/biceps trainen en hardlopen.

Goedemorgen meid,

Goed dat je er zo positief over bent (stijging 1%), hoeft niet persé te kloppen en ach wat is die 1% nou ;). Ik kan me niet voorstellen dat je in vet% bent gestegen, je foto's zijn al genoeg bewijs :)..vast hetzelfde of ong. het zelfde vet% om MEER spiermassa ;)

Geniet van je rustdagje vandaag, trainze morgen als ik je niet meer spreek ÉN
Alvast een HEEL fijn GEZELLIG weekend! :D

Goedemorgen meid,

Goed dat je er zo positief over bent (stijging 1%), hoeft niet persé te kloppen en ach wat is die 1% nou ;). Ik kan me niet voorstellen dat je in vet% bent gestegen, je foto's zijn al genoeg bewijs :)..vast hetzelfde of ong. het zelfde vet% om MEER spiermassa ;)

Geniet van je rustdagje vandaag, trainze morgen als ik je niet meer spreek ÉN
Alvast een HEEL fijn GEZELLIG weekend! :D

+ een berg

Goedemorgen meid,

Als ik nu een foto zou plaatsen van die stijging dan zie je volgens mij ook geen verschil, dan had ik wel wat meer % moeten stijgen ;)
Hoop dat je `voorstelling`klopt ;)

Tnx meid.
Heb wel zin in me verjaardagsweekend.
Eerst zaterdag voor vrienden en zondag voor familie.
Maandag gewoon weer trainen als ik echt jarig ben :p
Jij ook een heel fijn weekend alvast!

Lekker genieten dit weekend Peet! Hopelijk lekker weer, leuke mensen om je heen, lekker feestje bouwen!

Ja, het is bijna zo ver... :roflol:

Geniet van je verjaardagsweekendje meid ;)

Gezellig een verjaardags-feestje :D
Geniet ervan en drink er lekker een paar, heb je wel verdiend dacht ik zo! :)

Ja, het is bijna zo ver... :roflol:

Geniet van je verjaardagsweekendje meid ;)
Ik ben benieuwd of je me de dag zelf nog durft te feliciteren. ;) :roflol:
Dankje, zal ik zeker doen!
Gezellig een verjaardags-feestje :D
Geniet ervan en drink er lekker een paar, heb je wel verdiend dacht ik zo! :)
Tnx! Komt goed.
Ik ga alleen maar water drinken en dat vind ik ook helemaal niet erg, ben niet zo´n drinker meer.
Zelfs op vakantie zit ik liever aan water dan alcohol. (stukje disipline dat ik heb opgebouwd en het bevalt prima)
Zal over een tijd vast wel weer eens drinken, maar voorlopig wil ik 100% voor mijn cut gaan.:)
Kies dan liever voor 1x per week junken in de vorm van eten.:meal:

Laatst bewerkt:
Dat wordt gezellig je weekend, en lekker blijven trainen op maandag, alvast gefeliciteerd!;)

meid, geniet van je verjaardag
En je mag best een lekker drankje naar binne werken hoor.

PS in de duinen lopen deed ik vroeger ook (Heerlijk)

meid, geniet van je verjaardag
En je mag best een lekker drankje naar binne werken hoor.

PS in de duinen lopen deed ik vroeger ook (Heerlijk)
Dat zal ik zeker doen.
Bah veelste zoet als je weet van wat voor drankjes ik houd.:p

Prettig weekend alvast!

Dankje, jij ook alvast!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven