Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Even een snelle update.
Me Rug, biceps en onderarm training ging wel lekker.
Voelde wel zwaar doordat ik de training begon met 3x8 optrekken met hulp uiteraard.
Leuk om weer samen met missF getraind te hebben.
Ik ga nu snel verder met het huishouden, boodschappen doen en als ik tijd over houd een badpak kopen.
Als me dit lukt ga ik maandag met trimzwemmen mee doen en anders na me vakantie.:D
Dit ga ik dan 1x per week doen, zodat ik wel kan blijven doorgaan met KT en hardlopen.
Lijkt me echt leuk voor de afwisseling.

Lekker bezig pee! Wat tof dat je ook met andere DBB'ers traint :rolleyes:

Doe ik ook zo af en toe, houd de motivatie scherp heh?

Fijn weekend meid!

:cheer: Gefeliciteerd Peet!!! :hb:

G E F E L I C I F L A P S T A A R D !!!

Ook voor jou:

000010382_001_FRAL01061295_200.jpg

Lekker bezig pee! Wat tof dat je ook met andere DBB'ers traint :rolleyes:

Doe ik ook zo af en toe, houd de motivatie scherp heh?

Fijn weekend meid!
Dat klopt helemaal.:)
Leuk dat jij dit ook doet.

---------- Toegevoegd om 02:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:09 ----------

G E F E L I C I F L A P S T A A R D !!!

Ook voor jou:

000010382_001_FRAL01061295_200.jpg
Dankje wel allebei k moet alleen bekennen maandag pas jarig te zijn.;)
Is dit de kwarktaart die je voor me gemaakt hebt?:p

Vanmiddag toen we lekker in het zonnetje zaten heb ik toch besloten om te gaan junken.
Nadat we bij de Mac waren geweest zijn we naar de AH gegaan om nog meer bier en voor mij een fles rose te halen.
Schaamteloos heb ik heel de fles leeg gedronken en een hele leuke dag/nacht gehad.:)
Heb er helemaal geen spijt van,je viert maar 1x per jaar je verjaardag voor vrienden.:D
Morgen met me familie hou ik me wel aan mijn schema.
Damn ze zijn hier aan het spoor bezig en heb net niet genoeg op om direct in slaap te vallen door de alcohol, vandaar dat ik nog op dit tijdstip op DBB rond hang.
Zo toch maar eens slapen want eigenlijk wil ik morgen gaan hardlopen voordat me familie komt.

Goedzo, op je eigen verjaardag moet je wel een keer lekker kunnen junken imo, daar hoort ook drank bij!
Hier ga je niks van merken op termijn, maar beter weeg je maandag even niet, maar stel je dit 1 week uit bv :D

Vandaag ook weer een fijne (verjaar) dag gewenst met de familie :)

Goedzo, op je eigen verjaardag moet je wel een keer lekker kunnen junken imo, daar hoort ook drank bij!
Hier ga je niks van merken op termijn, maar beter weeg je maandag even niet, maar stel je dit 1 week uit bv :D

Vandaag ook weer een fijne (verjaar) dag gewenst met de familie :)
Ik had eerst op DBB moet komen, dan had ik me niet gewogen.
Helaas was ik te nieuwschierig wat de schade was.
Op dit moment was het 0.4 kg schade.
Voordat ik op vakantie ga weeg ik me nog wel een keer (dan stel ik het alsnog een week uit. :p)

Dankje wel!

Van dat hardlopen komt niks terecht.(heel misschien vanavond als ze weg zijn, maar de kans is klein)
Ben al lang blij dat ik zonder kater uit me bed ben gekropen.:D
Ook eten volgens schema lukt niet helemaal.
Ik zou nu moeten "lunchen" maar heb nog maar net me ontbijt op. :roflol:
Het komt er op neer dat ik wat minder eet dan zou moeten vandaag.
Morgen eet ik echt weer volgens schema en begin ik de dag weer met nuchtere cardio.:D

Ik had eerst op DBB moet komen, dan had ik me niet gewogen.Helaas was ik te nieuwschierig wat de schade was.
Op dit moment was het 0.4 kg schade.
Voordat ik op vakantie ga weeg ik me nog wel een keer (dan stel ik het alsnog een week uit. :p)

Dankje wel!

Godverr....., je weet toch dat je eerst moet inloggen hier met een kopje thee, en daarna pas de rest gaat doen :D

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

Van dat hardlopen komt niks terecht.(heel misschien vanavond als ze weg zijn, maar de kans is klein)
Morgen eet ik echt weer volgens schema en begin ik de dag weer met nuchtere cardio.:D

Goedzo!
En ff een keer een weekendje anders dan normaal kan geen kwaad..
Het gaat niet om de kleine piekjes, maar om de grove stijgende (lees: gewichts-dalende) lijn!

Godverr....., je weet toch dat je eerst moet inloggen hier met een kopje thee, en daarna pas de rest gaat doen :D

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

Goedzo!
En ff een keer een weekendje anders dan normaal kan geen kwaad..
Het gaat niet om de kleine piekjes, maar om de grove stijgende (lees: gewichts-dalende) lijn!

:roflol: Dat weet ik wel ;)

Het weekendje verloopt nu al anders dan gepland.:roflol:
Ze zijn zo bang dat ik niks lekkers meer eet dat ik als cadeau chocolade chips heb gekregen.:meal:
Schaamteloos ben ik dat gaan eten toen hun aan het gebak zaten.:D
Tja ben er liever vandaag vanaf dan dat ik weet dat zoiets in huis staat.:o
Jeetje echt een aanrader als je van chocolade houdt.
Zo nu ben ik echt niet meer op DBB totdat ze weg zijn. (nee ik ben niet verslaafd haha)
Mooi verwoord dat stukje over die lijn dat zal ik onthouden.:p

haha ja ik kwam ook 12 uur mn nest uit, dat loopt alles in de war, naja ik schuif t maar n beetje door ja, gewoon om de 2/3 uur iets eten :D

Hoe zie je nieuwe voedings schema er uit btw>?

Gelukkig ben je lekker aan het genieten, lijkt me ook gewoon wel even goed even een weekendje afwijken, maakt het straks weer makkelijker om vol te houden. En op je verjaardag moet je genieten!

Goed zo Petra
ff ontspannen en wat zuipen en eten.
De boog kan niet altijd gespannen zijn.
0,4 kg aangekomen? (dat is de wijn die nog in je lichaam zit) of ben je al heel veel naar de pot geweest :)
geniet nou maar van het mooie weer en je vrije weekend en dat trainen enz dat komt Later wel weer.
Fijne dag morgen (ik had je al gefeliciteerd)

oeh bij deze ook alvast gefeliciteerd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mac, fles rose, chocolade chips... Lekker gesnackt, Peet! :lick:

haha ja ik kwam ook 12 uur mn nest uit, dat loopt alles in de war, naja ik schuif t maar n beetje door ja, gewoon om de 2/3 uur iets eten :D
Hoe zie je nieuwe voedings schema er uit btw>?
Zo heb ik het ook gedaan, alleen totaal niet volgens schema.:eek:
Ik post 1 van me schema's binnenkort wel in me log.
Gelukkig ben je lekker aan het genieten, lijkt me ook gewoon wel even goed even een weekendje afwijken, maakt het straks weer makkelijker om vol te houden. En op je verjaardag moet je genieten!
Gelukkig wel en het smaakte allemaal extra lekker na zo'n tijd niet gejunkt te hebben.
Heb wel zin om morgen weer lekker volgens schema te eten.:)
Goed zo Petra
ff ontspannen en wat zuipen en eten.
De boog kan niet altijd gespannen zijn.
0,4 kg aangekomen? (dat is de wijn die nog in je lichaam zit) of ben je al heel veel naar de pot geweest :)
geniet nou maar van het mooie weer en je vrije weekend en dat trainen enz dat komt Later wel weer.
Fijne dag morgen (ik had je al gefeliciteerd)
Ik heb er zeker van genoten.
Die wijn en andere junk verdwijnt wel weer uit me lichaam.:)
Tnx, helaas moet ik morgen gewoon werken en zal het ook nog eens erg druk worden.:( Daarna lekker trainen op me verjaardag.
oeh bij deze ook alvast gefeliciteerd
[Link niet meer beschikbaar]
Dankje wel!
Mac, fles rose, chocolade chips... Lekker gesnackt, Peet! :lick:
Zeker :D Aangevuld met een beetje chips,borrelnootjes en krieltjes.:p
Voorlopig ff geen junk meer voor mij. :roflol:

Wat is het nut van wegen in jou geval? Het is gebeurd en je weet de consequentie ervan.. Je gaat je waarschijnlijk ook niet elke dag op je vakantie aan het dieet.. Dat is in z'n geheel niet verkeerd, maar dat is ook de reden dat we het meten hebben uitgesteld, zodat je lichaam een maand de tijd heeft zich aan te passen aan je nieuwe dieet na terugkomst..

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Fijne verjaardag morgen.. Nog tijd om je roes uit te slapen ;) ?

Wat is het nut van wegen in jou geval? Het is gebeurd en je weet de consequentie ervan.. Je gaat je waarschijnlijk ook niet elke dag op je vakantie aan het dieet.. Dat is in z'n geheel niet verkeerd, maar dat is ook de reden dat we het meten hebben uitgesteld, zodat je lichaam een maand de tijd heeft zich aan te passen aan je nieuwe dieet na terugkomst..

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Fijne verjaardag morgen.. Nog tijd om je roes uit te slapen ;) ?
Heel nutteloos, weeg me daarom uit nieuwschierigheid alleen nog de dag dat ik op vakantie ga en als ik terug kom.;)
Daarna ga ik proberen om zo lang mogelijk niet op dat ding te staan.Stom ding is het.:mad:
Dat gaat een knalmaand worden met hopelijk weer een daling.:)

Dankje wel!
Ik ga nu slapen, uitslapen zit er niet in, nuchter intervallen wel.;)

Die foto van die heerlijke kwarktaart was nog niet genoeg, chocoladechips...ik wist niet eens dat het bestond en dat was een stuk beter geweest :D Was het erg lekker? ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven