XXL Nutrition

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Dankje Sue.
Je hebt gelijk over dat een getal niks zegt, toch loop ik me druk te maken.(zal wel bij de sport horen een beetje spanning :p)

Tijdens het intervallen heb ik wel weer opnieuw stijve benen gekregen.;)
Met naar het werk fietsen voelde me benen ook lekker verzuurd aan.

Ik heb me ingeschreven voor de Berg race by night op 6 november en ga dan voor de 5.6 km.:)
Dat weekend blijf ik bij een vriend in Wageningen slapen dus dat zal wel een leuk weekendje in de Veluwe worden.
Ik vind het een erg mooi gedeelte van Nederland.
Meteen wat extra reden om het hardlopen goed op te pakken.

Cool! Een wedstrijd!
Tegen die tijd nog even roepen, misschien dat ik kans zie met camera langs de kant van de weg te staan ;)

Ik heb meteen zo´n chip gekocht zodat ik vaker mijn tijd kan laten registeren.(mijn eerste wedstrijd heb ik zo´n ding gehuurd omdat ik nog niet zeker was of ik vaker met wedstrijden zou mee doen)
Kost 28,- maar dan kan ik er wel heel me leven gebruik van maken.
Zal wel roepen, dat zal dan weer zo´n leuke moeilijk kijkende foto worden.:roflol:

Ik heb meteen zo´n chip gekocht zodat ik vaker mijn tijd kan laten registeren.(mijn eerste wedstrijd heb ik zo´n ding gehuurd omdat ik nog niet zeker was of ik vaker met wedstrijden zou mee doen)
Kost 28,- maar dan kan ik er wel heel me leven gebruik van maken.
Zal wel roepen, dat zal dan weer zo´n leuke moeilijk kijkende foto worden.:roflol:

Klinkt goed!
Heb je trouwens zo'n Nike+ chip, of een andere?
(ik heb een paar keer met Nike+ gelopen, maar was er niet tevreden over: ik wilde hele andere dingen van dat ding dan er mogelijk mee is...)

Vanmorgen was ik blijkbaar nog niet helemaal wakker gezien ik toen moest nadenken of ik rug/biceps of schouders moet gaan trainen.
Het is me ondertussen wel duidelijk dat ik voor schouders/traps kies en me rug nog lekker verder doorschuif naar morgen of zaterdagochtend.
1 van deze 2 dagen zal kwa KT een rustdag worden en ga ik alleen cardio doen of volledige rust houden en zondag heb ik ook een volledige rust dag.
Ik ga heel het weekend me verjaardag vieren(ben maandag jarig) en het is misschien wel even lekker om deze dagen lekker rustig aan te doen.:)

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

Klinkt goed!
Heb je trouwens zo'n Nike+ chip, of een andere?
(ik heb een paar keer met Nike+ gelopen, maar was er niet tevreden over: ik wilde hele andere dingen van dat ding dan er mogelijk mee is...)

Geen idee moet hem nog krijgen via de post, volgens mij bedoel jij een andere soort chip?
Dit is een chip die alleen maar je tijd registreert bij (grotere) hardloopevenementen

Vanmorgen was ik blijkbaar nog niet helemaal wakker gezien ik toen moest nadenken of ik rug/biceps of schouders moet gaan trainen.
Het is me ondertussen wel duidelijk dat ik voor schouders/traps kies en me rug nog lekker verder doorschuif naar morgen of zaterdagochtend.
1 van deze 2 dagen zal kwa KT een rustdag worden en ga ik alleen cardio doen of volledige rust houden en zondag heb ik ook een volledige rust dag.
Ik ga heel het weekend me verjaardag vieren(ben maandag jarig) en het is misschien wel even lekker om deze dagen lekker rustig aan te doen.:)

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

Geen idee moet hem nog krijgen via de post, volgens mij bedoel jij een andere soort chip?
Dit is een chip die alleen maar je tijd registreert bij (grotere) hardloopevenementen
Klinkt idd alsof het een andere is - Nike+ is een chip die in je schoen kan (Nik+ schoenen, anders past het niet lekker ;)) en met een polsband met usb-stick van alles kan registreren. Ik werd niet blij van die chip met polsband... kon alleen gemiddelde looptijden registreren / aflezen. Daarbij zat er een hartslagmeter bij die aangaf dat ik niks deed...

he Peet, als je zaterdag rug en biceps met mij doet.. Ik start zelf om 9.30 met cardio, buik en onderrug.. En de training rug en biceps om tussen 10.30-10.45uur.. Laat even weten of je kan en wil.. Zie je vanavond..

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:10 ----------

Dankje Sue.
Je hebt gelijk over dat een getal niks zegt, toch loop ik me druk te maken.(zal wel bij de sport horen een beetje spanning :p)

Ik heb me ingeschreven voor de Berg race by night op 6 november en ga dan voor de 5.6 km.:)
Dat weekend blijf ik bij een vriend in Wageningen slapen dus dat zal wel een leuk weekendje in de Veluwe worden.

Gaaf hoor, is dat een soort van tijdrit of echt een etappe?

he Peet, als je zaterdag rug en biceps met mij doet.. Ik start zelf om 9.30 met cardio, buik en onderrug.. En de training rug en biceps om tussen 10.30-10.45uur.. Laat even weten of je kan en wil.. Zie je vanavond..

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:10 ----------

Gaaf hoor, is dat een soort van tijdrit of echt een etappe?

Het is een hardloop wedstrijd (ik snap de verwarring vanwege de naam, maar dat komt doordat de laatste 1200 meter langzaam steeds hoger gaat worden AUW ,) )

Goed bezig Peet! Goed om een doel te stellen, dan werk je ergens naar toe en opgeven of half is er dan niet meer bij (hoewel je van jezelf al niet van opgeven of half bent, he :) )

Dankje Sue.

Dat is echt leuk zeg! :cool:
Meh, ik ben echt jaloers :( Ik wil ook weer aan hardloopwedstrijden meedoen :(
Eind september is de singleloop in Utrecht, en ik had me ook ingeschreven in de hoop dat ik dan toch eindelijk wel weer eens mee zou kunnen doen (10 km), maar de knietjes hebben er nog helemaal geen zin in...
Klinkt echt heel mooi die wedstrijd, omdat het in de Veluwe is zal het idd qua natuur wel heel leuk zijn om in te lopen.
Heel veel succes met trainen! Die 5,6 km klinkt als weinig, maar dat is het zeker niet als het ook off road is en met stijgingen/dalingen (wat ik wel verwacht daar in de Veluwe en met die naam :) )

Goed bezig Peet! Goed om een doel te stellen, dan werk je ergens naar toe en opgeven of half is er dan niet meer bij (hoewel je van jezelf al niet van opgeven of half bent, he :) )

Tnx. Klopt stiekem heb ik dit doel een beetje nodig zodat ik weet dat ik over paar weken echt 5.6 km moet kunnen lopen.
Zo ben ik van mezelf inderdaad niet, alhoewel ik geef wel eerder op met hardlopen op dan met krachttraining.:o

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

Ik hoop dat je in de toekomst wel weer aan hardloopwedstrijden kan mee doen.
Balen dat je je hebt ingeschreven en je knietjes er nog geen zin in hebben.
Het lijkt mij ook erg leuk, daarom blijf ik er ook een heel weekend.
Dankje wel!
Ik wou stiekem 7,6 km doen, maar ik ken mezelf dan blijkt dat net een te hoog doel te zijn, aangezien ik tussen nu en 6 november ook nog 12 dagen op vakantie ga.
Wacht met de 10 km lekker tot maart en daarna doe ik er nog 1 in april.
Voor mij is 5.6 km al een uitdaging, helemaal met die `klim` van 1200 meter op het einde. :p

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Ik heb hier overheen gelezen zie ik nu.:o
Dat wil ik wel! Tot vanavond!

Ik hoop dat je in de toekomst wel weer aan hardloopwedstrijden kan mee doen.
Balen dat je je hebt ingeschreven en je knietjes er nog geen zin in hebben.
Het lijkt mij ook erg leuk, daarom blijf ik er ook een heel weekend.
Dankje wel!
Ik wou stiekem 7,6 km doen, maar ik ken mezelf dan blijkt dat net een te hoog doel te zijn, aangezien ik tussen nu en 6 november ook nog 12 dagen op vakantie ga.
Wacht met de 10 km lekker tot maart en daarna doe ik er nog 1 in april.
Voor mij is 5.6 km al een uitdaging, helemaal met die `klim` van 1200 meter op het einde. :p

Zeker prima om met 5,6 km te beginnen. Heb je na deze wedstrijd ook 'automatisch' een nieuw doel: een wedstrijd met meer km's dan die 5,6 :)
En tis ook veel leuker/motiverender om een leuke tijd neer te zetten bij die 5,6 en niet helemaal kapot te zijn aan het eind, als dat je wel die 7,6 zou doen en dat het vies tegen zou vallen misschien. Later kan je altijd nog aan langere afstanden meedoen toch.

Pittige klim idd, die 1200 m!

training 27 augustus
dumbbell shoulder press
12x5
12x5
12x5
12x5

side raises machine
12x4 kilo
8x10
8x10
8x10

upright row (voor het eerst geleerd)
10x10
8x14
8x14

front raises
10x5
10x5
10x5
10x5

machine shrugs (ook nieuw)
8x5
8x5 (trainer liet het bij 2 setjes omdat ik ook al de upright row had gedaan en dit beide me eerste keer was)

Jeetje die machine shrugs waren zwaar, volgens mij voelen 2 dummbells van 5 kilo lichter.
Voel vooral me traps al aardig branden.:p

Me meting vandaag was een stijging van 1%. :o
Wel mini beetje spiertjes gekweekt en afgelopen periode veel PR's gehaald dus trek me er niet zo veel van aan.
Ik blijf gewoon positief denken en in oktober (meting zal later plaats vinden dan gebruikelijk door mijn vakantie) zal ik weer voor een daling zorgen. :)
Vanavond heb ik ook veel geleerd over vooral voeding.
Voorlopig blijf ik toch door cutten richting de 15% (uiteraard eerst mijn 1e doel van onder de 20% halen :p)
Ondertussen ga ik dan nadenken wat ik verder wil bereiken met deze sport.

Laatst bewerkt:
Goedzo Peet! Gewoon positief blijven, weten dat je goed bezig bent, super!

Meid je bent goed bezig, en die metingen moet je je niet zoveel van aantrekken. Het gaat om wat je in de spiegel ziet, en de progress die je maakt met je trainingen, kom op bikkel!! ;)

Zeker prima om met 5,6 km te beginnen. Heb je na deze wedstrijd ook 'automatisch' een nieuw doel: een wedstrijd met meer km's dan die 5,6 :)
En tis ook veel leuker/motiverender om een leuke tijd neer te zetten bij die 5,6 en niet helemaal kapot te zijn aan het eind, als dat je wel die 7,6 zou doen en dat het vies tegen zou vallen misschien. Later kan je altijd nog aan langere afstanden meedoen toch.

Pittige klim idd, die 1200 m!
Dit is al een klein nieuw doel kwa wedstrijden gezien me laatste wedstrijd in maart 2008 600 meter korter was en zonder heuvels.:p
Ik ga me iniedergeval voorbereiden door met helling op de loopband te trainen en ik kan in de duinen gaan trainen.:)

Dit is al een klein nieuw doel kwa wedstrijden gezien me laatste wedstrijd in maart 2008 600 meter korter was en zonder heuvels.:p
Ik ga me iniedergeval voorbereiden door met helling op de loopband te trainen en ik kan in de duinen gaan trainen.:)

Dat kan ik je aanraden, in de winter loop ik graag door de duinen, is loei-zwaar en je hebt het dan zo warm :D
De afwisseling van duin is leuk, ondanks dat het zwaar is, houdt je het gemakkelijker vol (je ziet niet een oneindig lang stuk voor je liggen;))

Goedzo Peet! Gewoon positief blijven, weten dat je goed bezig bent, super!
Dat blijf ik zeker.
Uiteindelijk gaat het me lukken.:)
Meid je bent goed bezig, en die metingen moet je je niet zoveel van aantrekken. Het gaat om wat je in de spiegel ziet, en de progress die je maakt met je trainingen, kom op bikkel!! ;)
Dankje :) Klopt helemaal. Vooral kwa trainingen gaat het gewoon super, dus met me vet% komt het vanzelf ook goed. (nouja niet helemaal vanzelf helaas maar je snapt wel wat ik bedoel:p )

Me meting vandaag was een stijging van 1%. :o
Wel mini beetje spiertjes gekweekt en afgelopen periode veel PR's gehaald dus trek me er niet zo veel van aan.
Ik blijf gewoon positief denken en in oktober (meting zal later plaats vinden dan gebruikelijk door mijn vakantie) zal ik weer voor een daling zorgen. :)
Vanavond heb ik ook veel geleerd over vooral voeding.
Voorlopig blijf ik toch door cutten richting de 15% (uiteraard eerst mijn 1e doel van onder de 20% halen :p)
Ondertussen ga ik dan nadenken wat ik verder wil bereiken met deze sport.

Ja, dat zijn altijd de lastige momentjes :( dat je wel voor je gevoel alles goed gedaan hebt, en dat je wel je best gedaan hebt, maar toch niet afgevallen/vet kwijt of zelfs aangekomen :eek:
Dan is het soms best moeilijk om gemotiveerd te blijven en niet te denken '**** it, niks werkt, dus iks top er gewoon mee'. Maar gelukkig heb jij daar geen last van :cheer:
Helaas hoort dat er gewoon bij, soms doet je lichaam even tijdelijk niet wat je wilt/verwacht. Maar je bent echt goed bezig, dus volgende meeting is zeker omlaag!

En mini beetje spieren gekweekt is natuurlijk :thumbs:

Dat zijn goede trainingen idd, helling + duinen. Niet alleen goed voor die wedstrijd van je, maar ook voor de Buns of Steel :D

Dat kan ik je aanraden, in de winter loop ik graag door de duinen, is loei-zwaar en je hebt het dan zo warm :D
De afwisseling van duin is leuk, ondanks dat het zwaar is, houdt je het gemakkelijker vol (je ziet niet een oneindig lang stuk voor je liggen;))
Ik woon niet zo dicht bij de duinen als jou maar zo te lezen moet ik het gewoon doen.:)
Doe je dat om specifieke reden alleen in de winter?
Ik maak mezelf wel wijs dat het heel licht is.;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven