MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training 31 augustus
Bankdrukken
10x34
10x34
8x34

Incline bankdrukken
15x20
10x24
10x24

Fly´s
10x5
10x5
10x5

Pullover
12x7
12x10 (PR zonder hulp)
12x10
12x10

Superset triceps
Triceps extension met dummbell achter het hoofd + one arm triceps extension(als je het zo noemt achter je hoofd)
3 setjes van 8x8+8x3 (beide PR´s)

Ondanks ik het wat rustiger aan heb gedaan en het bankdrukken veel kracht opeiste vond ik het weer een prima training.
Vooral die superset was erg heftig, trillend op me benen, oeps ik bedoel armen.:p
De one arm trriceps extension deed ik namelijk voor de eerste keer en door tijd gebrek moest ik wel een superset doen.

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Vanavond ga ik onderarmen, buik/onderrug en bodypump zeker trainen.
Moet nog besluiten of ik als cardio ga fietsen naar de gym of met de auto ga en een les spinning ga doen. (ben nu wel op de fiets naar me werk maar ben me tas met me sportkleding vergeten :o)

Goed gebankt meid! Netjes :D

Dankje.
Pff kostte me echt veel moeite.:eek:
Dat zal ook wel met al dat lekkers, gelukkig maar 1x per jaar jarig moet je maar denken;):p
:o Ik vind het wel jammer dat ik die dingen niet vaker mag nu ik weer weet hoe het smaakt. :mad:
Kwa eten moet ik dat zeker denken.:D
Gelukkig heb ik er veel voor over om slanker te worden, anders had ik het nu al niet meer getrokken deze cut.

Nette training meid!
Af en toe een flinker bunkerdag is goed voor je! (zo vaak doe je dat niet, dus is alleen maar goed...)

Nette training meid!
Af en toe een flinker bunkerdag is goed voor je! (zo vaak doe je dat niet, dus is alleen maar goed...)
Dankje!
Inderdaad moet wel kunnen, je moet ook genieten ondanks je streng wil cutten.
Over een tijdje ga ik wel beginnen met om de week een junkmaaltijd of meteen 1x per week.:D

Dankje!
Inderdaad moet wel kunnen, je moet ook genieten ondanks je streng wil cutten.
Over een tijdje ga ik wel beginnen met om de week een junkmaaltijd of meteen 1x per week.:D

Moet niet alleen kunnen: is ook noodzakelijk!
Eens per week is denk ik wel goed (junkmaaltijd, geen junkDAG ;))

Me buik, onderrug en onderarm training gingen wel lekker maar gezien ik vooral BW oefeningen heb gedaan maak ik er geen verslag van.

Bodypump was ook wel weer lekker.
Me benen deden zo pijn dat ik de spinningles heb overgeslagen.
Net nog een poging gedaan om op me mini stepper cardio te doen, maar ook dat vonden me benen niet leuk. ;)

Kwa dieet is het vandaag op 1 maaltijd na prima verlopen.
Doordat ik vandaag me Rosbief die vandaag verloopt vergeten was mee te nemen heb ik dit samen met een fruitshot van Tropicana om 19.00 gegeten.
Gelukkig had ik in me tas nog een blikje tonijn, anders had ik overdag 4 boterhammen zonder beleg moeten eten. :roflol:

Vandaag tijdens boodschappen doen zag ik Kit Kat mini's in de aanbieding (2 zakken) liggen en 3 porties kipsate.:o (loop normaal straal voorbij de chocolade/snoep afdeling ;))
Oftewel ik ben de strijd met mezelf aangegaan door allebei de aanbiedingen in huis te halen.:eek:
Ik vond vooral die mini's een goed idee en ga dan een afspraak met mezelf maken dat ik per junkdag maar 1 mini mag en heel af en toe 2(een stuk beter dan zo'n grote Kit Kat.:p)
Eens kijken hoe sterk ik kan blijven. :D

Me buik, onderrug en onderarm training gingen wel lekker maar gezien ik vooral BW oefeningen heb gedaan maak ik er geen verslag van.

Net nog een poging gedaan om op me mini stepper cardio te doen, maar ook dat vonden me benen niet leuk. ;)

Doordat ik vandaag me Rosbief die vandaag verloopt vergeten was mee te nemen heb ik dit samen met een fruitshot van Tropicana om 19.00 gegeten.
Gelukkig had ik in me tas nog een blikje tonijn, anders had ik overdag 4 boterhammen zonder beleg moeten eten. :roflol:

Vandaag tijdens boodschappen doen zag ik Kit Kat mini's in de aanbieding (2 zakken) liggen en 3 porties kipsate.:o (loop normaal straal voorbij de chocolade/snoep afdeling ;))
Oftewel ik ben de strijd met mezelf aangegaan door allebei de aanbiedingen in huis te halen.:eek:
Ik vond vooral die mini's een goed idee en ga dan een afspraak met mezelf maken dat ik per junkdag maar 1 mini mag en heel af en toe 2
(een stuk beter dan zo'n grote Kit Kat.:p)
Eens kijken hoe sterk ik kan blijven. :D

Dat soort dingen spreek ik ook altijd met mezelf af en ik kan me er NOOIT aan houden. :p :o

Moet niet alleen kunnen: is ook noodzakelijk!
Eens per week is denk ik wel goed (junkmaaltijd, geen junkDAG ;))
Na me vakantie ga ik daar vrij snel mee beginnen en op vakantie zal het ook niet 12 dagen lang zonder junk zijn. (probeer het wel zoveel mogelijk te beperken en wat strenger dan me vorige vakantie.)
Eet vaak veel minder rijst bv dan in Nederland dus dan moet af en toe iets lekkers wel kunnen.
Dat soort dingen spreek ik ook altijd met mezelf af en ik kan me er NOOIT aan houden. :p :o
Dat klinkt erg bekend :D, alhoewel ik momenteel wel denk sterker te zijn dan vroeger.:p:o (of het echt zo is moet nog blijken...)

Goedemorgen meid,

Fijn te horen dat je het leuk hebt gehad dit weekend :) :)
Lekkere trainingen weer!

Ik denk dat je vast gelijk hebt, je zegt sterker te zijn dan vroeger ;).
Je bent hartstikke gemotiveerd en gedisciplineerd om zo lang goed door te blijven trainen en goed op je voeding te letten, dus komt vast goed ;). Die mini's 24 stuks? zijn dus goed voor 16 junkmaaltijden? ;)

We are watching you :cool:

Goedemorgen meid,

Dankje!

Vroeger was ik nu al de fout in gegaan.:p
Ben wel blij dat ik nu meer het besef heb waarom 1x per week echt de max is kwa junk.

Zo'n normale zak, geen idee hoeveel er in zitten.;)
Ik zal wel eerlijk zeggen als het fout is gegaan in dat geval haal ik voortaan chocolade voor maar 1 maaltijd in huis zodat het niet meer fout kan gaan. :p

Goedemorgen meid,

Fijn te horen dat je het leuk hebt gehad dit weekend :) :)
Lekkere trainingen weer!

Ik denk dat je vast gelijk hebt, je zegt sterker te zijn dan vroeger ;).
Je bent hartstikke gemotiveerd en gedisciplineerd om zo lang goed door te blijven trainen en goed op je voeding te letten, dus komt vast goed ;). Die mini's 24 stuks? zijn dus goed voor 16 junkmaaltijden? ;)

We are watching you :cool:

(doet ook supercoole zonnebril op:) +1

ja, als ik m'n best doe, dan moet dat wel lukken :p Maar ik denk dat jij ook wel raad weet met een coole bril:cool:
Daar hoef je niet eens je best voor te doen.;)
Met me normale bril weet ik igg geen raad. :roflol: (heb hem bij me maar alweer afgezet op me werk) en op me fiets leek ik heel laag te zitten met bril.:s

Dankje.
Pff kostte me echt veel moeite.:eek:

:o Ik vind het wel jammer dat ik die dingen niet vaker mag nu ik weer weet hoe het smaakt. :mad:
Kwa eten moet ik dat zeker denken.:D
Gelukkig heb ik er veel voor over om slanker te worden, anders had ik het nu al niet meer getrokken deze cut.

Dat vind ik zelf altijd het ergste van junken, dat je het erna weer extra hard mist, omdat je weer echt goed weet hoe lekker het is :treuren:

Maar das altijd nog beter dan een week lang smachtend uitkijken naar je junkje, een half uur lang staan treuzelen en twijfelen in de supermarkt wat je nou moet nemen, uiteindelijk toch iets uitkiezen en dat het dan bruut tegenvalt! :mad:
Wel de kcal, niet de joy :(

Na me vakantie ga ik daar vrij snel mee beginnen en op vakantie zal het ook niet 12 dagen lang zonder junk zijn. (probeer het wel zoveel mogelijk te beperken en wat strenger dan me vorige vakantie.)
Eet vaak veel minder rijst bv dan in Nederland dus dan moet af en toe iets lekkers wel kunnen.
Dat klinkt erg bekend :D, alhoewel ik momenteel wel denk sterker te zijn dan vroeger.:p:o (of het echt zo is moet nog blijken...)

Wat een opmerking.. met rijst kan je lichaam iets, vaak met "iets lekkers" niet zo gek veel :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

Ik vond vooral die mini's een goed idee en ga dan een afspraak met mezelf maken dat ik per junkdag maar 1 mini mag en heel af en toe 2(een stuk beter dan zo'n grote Kit Kat.:p)Eens kijken hoe sterk ik kan blijven. :D

Had je een paar pagina's terug niet last om van de continuekoekjes af te blijven ??? , lijkt me dat dit hetzelfde effect zal geven, maar tijd zal het leren...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven