MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Dat vind ik zelf altijd het ergste van junken, dat je het erna weer extra hard mist, omdat je weer echt goed weet hoe lekker het is :treuren:

Maar das altijd nog beter dan een week lang smachtend uitkijken naar je junkje, een half uur lang staan treuzelen en twijfelen in de supermarkt wat je nou moet nemen, uiteindelijk toch iets uitkiezen en dat het dan bruut tegenvalt! :mad:
Wel de kcal, niet de joy :(
Ja klopt dat is het grote nadeel ervan. :(

Dat heb ik ook vaak genoeg mee gemaakt.:mad:
Afgelopen weekend heb ik er echt van genoten alsof ik jaren die junk niet heb gegeten.:D
Stomme kcal ;) :p

Hahaha, ze hebben het ook veel te lekker gemaakt eh? Al die Kcal houdende verleidingen :D

Vanavond rug, biceps en opnieuw buik getraind.
Rug voornamelijk op volume en extra goed me op techniek proberen te richten.
Biceps een super set dummbell curl en concentrate curl.
Buik heb ik op het matje met buikspierappraat/BW gedaan.

Hierna kon ik het niet laten om een nieuw verzonnen intervaltraining te doen van 16 minuten.
De helling van de loopband heb ik tussen de 3 en 6% gezet, steeds wat hoger gegezet als ik weer een nieuwe hardloop minuut begon.
1 minuut tussen de 9 en 10 km per uur en 1 minuut wandelen oftewel 5.5 km.
Ging best lekker.
Ook het terug fietsen naar huis ging lekker ook al voelde ik het wel in me benen en billen.;)
Doordat me conditie steeds een beetje beter wordt lijkt het wel alsof ik de terug weg steeds minder erg begin te vinden.:)

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Hahaha, ze hebben het ook veel te lekker gemaakt eh? Al die Kcal houdende verleidingen :D
Klopt haha.
Gelukkig smaakt mijn dieet ook prima :meal: waardoor ik momenteel niet meer de behoefte aan junk heb.:)

Vanavond rug, biceps en opnieuw buik getraind.
Rug voornamelijk op volume en extra goed me op techniek proberen te richten.
Biceps een super set dummbell curl en concentrate curl.
Buik heb ik op het matje met buikspierappraat/BW gedaan.

Hierna kon ik het niet laten om een nieuw verzonnen intervaltraining te doen van 16 minuten.
De helling van de loopband heb ik tussen de 3 en 6% gezet, steeds wat hoger gegezet als ik weer een nieuwe hardloop minuut begon.
Ging best lekker.
Ook het terug fietsen naar huis ging lekker ook al voelde ik het wel in me benen en billen.;)
Doordat me conditie steeds een beetje beter wordt lijkt het wel alsof ik de terug weg steeds minder erg begin te vinden.:)

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Klopt haha.
Gelukkig smaakt mijn dieet ook prima :meal: waardoor ik momenteel niet meer de behoefte aan junk heb.:)

Sja, je moet creatief zijn eh? Nou, elk pondje dat er bij mij aankomt, is voor mij een zegen... De meeste krijgen het er niet af, ik krijg het er niet aan!! Wat dacht je daarvan? hahaha

Sja, je moet creatief zijn eh? Nou, elk pondje dat er bij mij aankomt, is voor mij een zegen... De meeste krijgen het er niet af, ik krijg het er niet aan!! Wat dacht je daarvan? hahaha
Ja precies.
Dat is even frusterend dan het er niet af krijgen.:eek:
Ach ja zo blijft het wel een uitdaging om er iets bij of af te krijgen, de aanhouder wint uiteindelijk.;)

Eten is vaak ook gewoon je "gevoel" uitzetten, de zin in lekker. (in die zin is het net als stoppen met roken :p)

Kwark: probeer een trechter ;)

haha inderdaad als dat gevoel aan zou staan was ik allang iets van 90 kilo ondertussen.:p

Eten is vaak ook gewoon je "gevoel" uitzetten, de zin in lekker. (in die zin is het net als stoppen met roken :p)

Kwark: probeer een trechter ;)

whahaha, heb ik zojuist gedaan, en heb er mijn mutant mass in geflikkert. en wat denk je? Ut werkt! Meteen 1 hele kilo erbij!! :D

Onder het motto beter iets dan niets ben ik vanmorgen nuchter papier naar de container gaan brengen waardoor ik 20 minuten heb gewandeld, terwijl er ook een container dichterbij is.:o
Mijn billen en rug hebben vandaag geen zin om te hardlopen.;)
Vanavond train ik waarschijnlijk thuis schouders/traps.(tenzei ik me bedenk dan beland ik in me gym)

Ondanks ik me 2 weken geleden niet kon gedragen met Liga continue koekjes heb ik ze toch gekocht ondanks ik dat voorlopig even niet wou doen.
Dat het 2 weken terug niet goed ging betekent niet dat ik nu weer de fout in zal gaan.
Uiteraard heb ik hier goed nagedacht en van me fout geleerd.
Gezien ik straks 12 dagen geen zoete junk(het zoetste zullen Evergreens zijn ;) ) zal eten wil ik het weekend voor en na me vakantie weer genieten van me koekies:p
Wat vettere ding (ik denk dan vooral aan lekker vlees) zal af en toe wel in gaan, maar gelukkig zitten daar ook eiwitten in. :)
Verder zo schoon mogelijk omdat ik me cut door vakantie niet wil lopen verpesten.

Dat soort dingen spreek ik ook altijd met mezelf af en ik kan me er NOOIT aan houden. :p :o

:roflol: Hoe herkenbaar, ik heb het maar opgegeven om dat soort dingen met mezelf af te spreken...ben zo slap :o....ik kan het maar beter gewoon niet kopen!

Ging best lekker.

Dat heb ik ook wel eens gedaan, heftig hè, maar levert volgens mij wel vet ;) resultaat op!

:roflol: Hoe herkenbaar, ik heb het maar opgegeven om dat soort dingen met mezelf af te spreken...ben zo slap :o....ik kan het maar beter gewoon niet kopen!

Je koopt je junk dus op de dag zelf?

Dat heb ik ook wel eens gedaan, heftig hè, maar levert volgens mij wel vet ;) resultaat op!
Erg heftig en ik had zelf ook het idee dat het wel resultaat zal leveren.;)
En het is alvast een soort van training voor me voorbereiding op de heuvel van mijn hardloopwedstrijd. :p

Vandaag tijdens boodschappen doen zag ik Kit Kat mini's in de aanbieding (2 zakken) liggen en 3 porties kipsate.:o (loop normaal straal voorbij de chocolade/snoep afdeling ;))
Oftewel ik ben de strijd met mezelf aangegaan door allebei de aanbiedingen in huis te halen.:eek:
Ik vond vooral die mini's een goed idee en ga dan een afspraak met mezelf maken dat ik per junkdag maar 1 mini mag en heel af en toe 2(een stuk beter dan zo'n grote Kit Kat.:p)
Eens kijken hoe sterk ik kan blijven. :D

Dat soort dingen spreek ik ook altijd met mezelf af en ik kan me er NOOIT aan houden. :p :o

Zooooo herkenbaar :o
Maar nu lukt het op de 1 of andere manier wel :scratch: Snap ook niet waarom :dunno: De hele kast ligt vol zooi ( + carbs als koekjes, spaghetti, broodjes, etc, etc, omdat er hier eentje bezig is met trainen voor de marathon en zich daar dus elke dag mee volstopt :( ) maar ik blijf er braaf vanaf :engel:

Erg heftig en ik had zelf ook het idee dat het wel resultaat zal leveren.;)
En het is alvast een soort van training voor me voorbereiding op de heuvel van mijn hardloopwedstrijd. :p

Succes, komt vast goed!

Ja, koop de junk bijna altijd op de dag zelf, alleen die taart had ik een dag eerder gekocht :D

Zooooo herkenbaar :o
Maar nu lukt het op de 1 of andere manier wel :scratch: Snap ook niet waarom :dunno: De hele kast ligt vol zooi ( + carbs als koekjes, spaghetti, broodjes, etc, etc, omdat er hier eentje bezig is met trainen voor de marathon en zich daar dus elke dag mee volstopt :( ) maar ik blijf er braaf vanaf :engel:
Voor mijzelf ook maar net als jou kan ik het nu ook laten liggen.
Wow wat gaaf! Welke marathon gaat hij doen? Echt respect, bij mij ligt de grens echt bij een halve marathon!(en of ik die ooit loop ben ik nog niet zeker van. :roflol:)

Ik heb alle 'rotzooi' in de trapkast liggen, en daar zie ik het niet ;) (en dus kan ik er met gemak van af blijven). Daarentegen kan ik er niet vanaf blijven als het op tafel ligt, dus koekjes etc. komen niet op tafel! (desnoods pak ik er 1 en de rest gaat terug de kast in).

Goed geregeld en verstandig dat je er maar 1 pakt.:)
Bij mij liggen de 2 zakken Kitkat´s in me dressoir op een plek waar ik bijna nooit kijk.;)

Ik kreeg net een compliment dat ik flink ben afgevallen.:D
Blijkbaar valt het voor de ene iets meer op dan de ander. ;)
Deed me wel goed want ik heb een beetje een K*T dag en werd er meteen vrolijk van.
Wel grappig dat zowel positief als negatief "commetaar" over het afvallen je stemming zo kan veranderen.:)
Gister was ik nog boos vanwege negatief commetaar, daar kan ik me best even rottig over voelen.:o
Gelukkig weet ik zelf wel beter en mag iedereen hun eigen mening hebben over mijn dieet.

Ik vertelde die vrouw dat ik nu bijna 4 maanden weg ben bij me oude sportschool en het blijkt dat ze jaren lang in mijn gym heeft getraind en misschien terug komt.:D
Ze zei dat ze het zielig voor me vond dat ik altijd zoveel ging sporten en er niet veel van zag (ze heeft mijn jo-jo tijd meegemaakt :o )
Nu ziet ze het heel goed en kwamen we aan de praat over de goede begeleiding in me gym en manier van trainen.

Ik vertelde die vrouw dat ik nu bijna 4 maanden weg ben bij me oude sportschool en het blijkt dat ze jaren lang in mijn gym heeft getraind en misschien terug komt.:D
Ze zei dat ze het zielig voor me vond dat ik altijd zoveel ging sporten en er niet veel van zag (ze heeft mijn jo-jo tijd meegemaakt :o )
Nu ziet ze het heel goed en kwamen we aan de praat over de goede begeleiding in me gym en manier van trainen.

Kijk - dát is gaaf!
Ik kwam vorige week een collega tegen die vond dat ik een 'smal bekkie' heb gekregen... Terwijl ik nog steeds een bolle kop in de spiegel zie :rolleyes:
Ach, wel lekker zo'n compliment...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven