AndroidHealthClinic

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Inderdaad dat was ook de reden dat dit mij de enige dag leek die nog een beetje uitkomt.;)
Het is altijd een verassing of ik spierpijn krijg van mijn benentraining.
Had de laatste keer helemaal geen last in me hamstrings en kont.
Je hoort me wel weer na de pump dan krijg ik daar wel last van. :D

Het zou je maar overkomen. AUU!
Heb geen blessure, me liezen konden de eerste training na me vakantie niet handelen.;)
Thanx, ik zal eens uitproberen wat goed voelt voor mij.:)

Haha, normaal gesproken gebeurt dat niet hoor :D Maar ik had een keer gladde schoenen aan en de grond was ook extra glad of zo :scratch: en toen gleden m'n voeten soms een klein beetje weg :D

Gister ben ik ook gaan kijken of ik een City pier City cursus voor de 10 km kon vinden en dat is me gelukt.:D
Dit duurt 12 weken en is op dinsdag, donderdag en zondag.
Dan zit ik niet meteen aan een loopgroep vast maar kan ik wel tijdelijk onder begeleiding van een trainer voorbereiden.:)
Zondag is een duurloop wat vaak door de duinen zal gaan dus dat komt mooi uit…:p
Het zou wel kunnen dat ik aan die zondag training niet altijd mee doe en zelf ga trainen in het weekend.
Vraag me alleen af wanneer ik dan het beste benen kan trainen?
Ik dacht zelf aan vrijdag.
Wat denken jullie?
Op maandag kan ik niet, alle andere dagen wel.

Leuk zeg, zo'n hardloopcursus voor 10 km! Wil ik ook :(

Hmm, je trainde toch maar 1 x per week je benen? En dan dus zondag (of zaterdag) iig een hardlooptraining. Hmm, ligt eraan wanneer je verder doordeweeks nog hardloopt. Want ik neem aan dat je nog wel minstens 1 keer extra hardloopt per week als je voor 10 km gaat, toch :)

Haha, normaal gesproken gebeurt dat niet hoor :D Maar ik had een keer gladde schoenen aan en de grond was ook extra glad of zo :scratch: en toen gleden m'n voeten soms een klein beetje weg :D

Haha de suma stand is nog gevaarlijk ook. :roflol:
Bij karate vroeger moesten we soms lang in een soortgelijke stand staan.
Moest me dan ook wel blijven concentreren om te blijven staan. :p

Leuk zeg, zo'n hardloopcursus voor 10 km! Wil ik ook :(

Hmm, je trainde toch maar 1 x per week je benen? En dan dus zondag (of zaterdag) iig een hardlooptraining. Hmm, ligt eraan wanneer je verder doordeweeks nog hardloopt. Want ik neem aan dat je nog wel minstens 1 keer extra hardloopt per week als je voor 10 km gaat, toch :)

Ik hoop echt dat jij in de toekomst ook zoiets weer kunt doen of er igg zelf voor trainen.
1x per week benen inderdaad.
De cursus is op dinsdag, donderdag en zondag dus opzicht al genoeg maar zal soms ook wel 4 dagen trainen.

Ik hoop echt dat jij in de toekomst ook zoiets weer kunt doen of er igg zelf voor trainen.
1x per week benen inderdaad.
De cursus is op dinsdag, donderdag en zondag dus opzicht al genoeg maar zal soms ook wel 4 dagen trainen.

O oke, had ik er overheen gelezen dat die cursus ook op dinsdag & donderdag was :o
Goed zeg :thumbs: Dat wordt een flitsende 10 km dan :D
Ja, dan zou ik ook benen op vrijdag trainen!

Laatst bewerkt:
Super dat je die 10 km gaat doen, hoppa loopgroep erbij, goed hoor: doelen stellen, en er voor gaan! Whoehoe!!!

Oeps ik kom er net achter dat de cursus waarover ik heb gelezen voor de CPC van 2009 was. :o
Ik ga er vanuit dat ze zoiets ook wel voor 2010 gaan organiseren want ik meen me te herinneren dat dit ook mogelijk was voor de CPC van 2008. :)
De club waarmee ze dit samen organiseren trainen op donderdag en de vereniging waar ik me wou opgeven zelf op dinsdag en gezamenlijk in het najaar op zondag dus waarschijnlijk blijven de dagen wel hetzelfde indien ze het blijven organiseren.

O oke, had ik er overheen gelezen dat die cursus ook op dinsdag & donderdag was :o
Goed zeg :thumbs: Dat wordt een flitsende 10 km dan :D
Ja, dan zou ik ook benen op vrijdag trainen!
Ik denk dat zo´n trainer toch wat extra motervatie geeft voor een betere tijd dus wie weet wordt het een flitsende loop.:cool:

Super dat je die 10 km gaat doen, hoppa loopgroep erbij, goed hoor: doelen stellen, en er voor gaan! Whoehoe!!!
Ik heb er echt zin in, het enige waarvoor ik moet zorgen is dat ik eind december 25 minuten rustig achter elkaar kan lopen.
Ik heb namelijk de vereniging gemaild en de bevestiging gekregen dat ze het dit jaar weer organiseren.:D
Nu alleen maar hopen dat het op dezelfde dagen zal worden gegeven.;)

Mijn training van dinsdag 22 september rug/triceps + bodypump ga ik maar niet vermelden.:o
Vraag me niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen maar toen ik een schijf van de seated row haalde liep ik hierbij direct een blauwe knokkel op. :o :o :o AUW!
Voelde me er ook niet echt lekker bij maar ben wel verder gegaan na het onder water gehouden te hebben.
Werd er niet zo vrolijk van en stond bijna op het punt om naar huis te gaan. :mad:

Gelukkig was ik tijdens body pump in een wat betere stemming.
Dat was een aanslag voor me gehele lichaam, met nadruk op me benen.:D
Morgen een rustdag kwa KT denk ik, me schema loopt namelijk toch nog niet zoals die zou horen te zijn en door of terug schuiven is toegestaan.:p

Ik ben al bezig aan me kwark met whey en ga zo lekker slapen.
Slaap lekker allemaal!

Mijn training van dinsdag 22 september rug/triceps + bodypump ga ik maar niet vermelden.:o
Vraag me niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen maar toen ik een schijf van de seated row haalde liep ik hierbij direct een blauwe knokkel op. :o :o :o AUW!
Voelde me er ook niet echt lekker bij maar ben wel verder gegaan na het onder water gehouden te hebben.
Werd er niet zo vrolijk van en stond bijna op het punt om naar huis te gaan. :mad:

Gelukkig was ik tijdens body pump in een wat betere stemming.
Dat was een aanslag voor me gehele lichaam, met nadruk op me benen.:D
Morgen een rustdag kwa KT denk ik, me schema loopt namelijk toch nog niet zoals die zou horen te zijn en door of terug schuiven is toegestaan.:p

Ik ben al bezig aan me kwark met whey en ga lekker slapen zo.
Slaap lekker allemaal!

O nee, dat wordt morgen vast wakker worden met een hele dikke vinger (of zelfs hand) :(
Bikkel dat je toch je rug/triceps training & bodypump nog afgemaakt hebt hoor!

Truste :)

O nee, dat wordt morgen vast wakker worden met een hele dikke vinger (of zelfs hand) :(
Bikkel dat je toch je rug/triceps training & bodypump nog afgemaakt hebt hoor!

Truste :)
Het leek wel een fail op grip. :roflol:
Als je met beleid met 2 handen het gewicht eraf schuift overkom je normaal toch niet zoiets lomps.:D
Ff doorbikkelen en het gaat vanzelf weer over. :)

lees ik nou dat je de 10 km gaat doen? klasse meid!!

Sjeempie, maakt toch niet uit als er een keer iets mis gaat! Wij zijn er om je op te peppen, kom op meis ;)

Ik dacht dat je ging slapen:rolleyes:

Ok ik vermeld me training toch wel, ben er toch zo klaar mee:D
back lat pulldown
10x25
8x30
10x25

one arm seated row
10x10
10x12
10x12

lat pulldown small machine
10x25
10x25
10x25

triceps dip machine
12x10
10x15
10x15

triceps press down
10x10
8x15
8x15

Nu echt slapen.:o

Valt wel mee. Dit keer gaat het makkelijker dankzij mijn bb-obsessie :D Daar komt bij dat ik voor de eerste week nicotine pleisters heb ;)

Mooie training Pee! Doorknallen meid, je komt er wel!
Nicotine pleisters is klote, ik plakte ze smorgens op maar na een uurtje zaten ze al weer los. Toen heb ik hem vastgeplakt met van die ouderwetse pleisters. Als ik ze er weer af moest halen zat ik helemaal onder de lijm van die pleisters en ik was meteen geharst. Later was ik aan het roken met pleisters en nicotine kouwgom???

Nicotine pleisters is klote, ik plakte ze smorgens op maar na een uurtje zaten ze al weer los. Toen heb ik hem vastgeplakt met van die ouderwetse pleisters. Als ik ze er weer af moest halen zat ik helemaal onder de lijm van die pleisters en ik was meteen geharst. Later was ik aan het roken met pleisters en nicotine kouwgom???

hahaha...

Maar bij jou helpt ut dus niet?? Ik heb er wel baat bij heur...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven